Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sole seg toppløs?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Soler du deg toppløs på rygg offentlig?
Ja! 8 3,79%
Nei! 197 93,36%
Annet - spesifiser i tråden 6 2,84%
Deltakere: 211. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-13, 12:03   #21
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Nei, det begynner å bli mange år siden sist nå (det var vel relativt vanlig et stykke ut i 90-årene også).

Jeg syns for øvrig det er sjelden å se damer sole seg toppløs lengre. De gangene jeg ser det er det for det meste middelaldrende (nordiske) kvinner på sydentur, de yngre generasjonene ser ut til å beholde toppen på.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 12:12   #22
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.476
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Jeg kunne fint gjort det, hvis bare mange andre også hadde gjort det. Men det gjør de jo ikke, kun de middelaldrende damene på sydentur som Robin beskriver

Jeg solte meg en del toppløs på 90-tallet, men det begynner å bli en god stund siden, gitt. Nå blir det bikinitopp hvis jeg ikke er på et øde sted.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 12:17   #23
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Nei, jeg må jo kunne måle hvor brun jeg blir! Men jeg bruker sånn som bare går rett over puppene da, er det snor rundt halsen så tar jeg den ned når jeg ligger i solen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 12:59   #24
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Det hender.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 13:02   #25
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.377
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Jeg har etter tre (mener jeg å huske, det er så lenge siden :knirk: ) tidligere sesonger som toppløs innsett at det toget har gått på alle måter.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 13:10   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Gjorde det på 80- og begynnelsen av 90-tallet, men aldri igjen. (Nå har jeg vel strengt tatt heller ikke solt meg på over 10 år, da, så det har liksom ikke vært en problemstilling. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 13:16   #27
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Gjorde det på 80- og 90-tallet, men aldri nå mer. Mener også bestemt at puppene var fastere og penere på den tiden (i hvertfall mine )

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 13:22   #28
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Jeg gjør det ikke. Kunne godt gjort det på min egen veranda dersom jeg mente at det hadde noe for seg, men siden jeg ikke blir brun uansett ser jeg ikke helt poenget.

:blendahvit, hele året:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 13:29   #29
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Nei, jeg soler meg ikke.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 13:31   #30
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Nei!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 13:49   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.905
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Nei. Har feriert mest i Italia, og der foretrekker jeg å gjøre som røkla. Nå hadde det føltes veldig rart. Skulle gjerne vært uten halterneck stripene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:01   #32
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Hjemme på terassen, den er skjermet for innsyn. På plenen eller stranden? Niks.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:08   #33
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Nei, aldri nå lenger. Ser ikke helt poenget. Tror jeg kanskje har gjort det en gang eller to på utenlandsferie i tjueårene, og da var det mest av praktiske grunner, glemt bikinitopp eller noe slikt, ikke fordi jeg er redd for å få skille. Tror egentlig ikke folk soler seg toppløse på stranden fordi de er redde å ikke bli jevnt brune, det er nok mer snakk om eksponeringsbehov, vil jeg tro.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:10   #34
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.996
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Jeg gjorde det før, da "alle" andre gjorde det. Nå soler jeg meg sjelden, og definitivt ikke toppløs.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:13   #35
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Jeg gjorde det når jeg var rundt 20 år, nå kunne det ikke falt meg inn.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:15   #36
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Jeg gjorde det på stranden på en ferie i Portugal i 2001. Der gled man inn i mengden, men jeg var ikke 100% komfortabel da heller, selv om nok ingen brydde seg om det.

Uansett, det var den gang, og kommer nok ikke til å skje igjen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:17   #37
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.075
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Eg skreiv ja men eg meinte nei. Toppløs på rygg, då tenkte eg på ryggen opp, altså at eg ligg på magen. Hehe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:19   #38
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Gjorde det i gamledager, i de glade 80 årene og i syden for kanskje 10-12 år siden, men ikke nå lenger.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:30   #39
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Det har jeg aldri gjort. I ungdommen/som ung voksen hadde jeg så store komplekser fordi jeg var så stor,og etter brystreduksjon har jeg ikke følt for det,og nå er det jo ingen som gjør det lenger,så nei.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-13, 14:34   #40
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Sole seg toppløs?

Nei det gjør jeg ikke. Jeg trodde heller ikke det var vanlig lenger. Jeg har nesten ikke sett det på sydentur heller.
Men, i fjor var vi på Gran Canaria, og der var det mange toppløse. Og, ja, det var nordiske middelaldrende kvinner. Men er det mer vanlig på Gran Canaria, enn på Tenerife eller Rhodos liksom? Eller er det fordi vi ikke var på et så typisk barnefamilested som vi pleier?

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no