Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Er noen av disse kategoriene overrepresentert i ditt klesskap?
Jeg er kjoledame og har mange kjoler 32 29,63%
Jeg er veskedame og har mange vesker 11 10,19%
Jeg er skodame og har mange par sko 28 25,93%
Jeg er jeansdame og har mange jeans 10 9,26%
Jeg er skjørtedame og har mange skjørt 8 7,41%
Jeg er friluftsdame og har mye fritidsklær/turklær 8 7,41%
Jeg er treningsdame og har mye treningsklær 13 12,04%
Jeg har en sokkefetish og har mange sokker 1 0,93%
Jeg er helt ekstrem på singleter og har mange av det 16 14,81%
Jeg er en cardigandame og har mange cardigans 15 13,89%
Jeg er en hodeplaggdame og har mange ulike hodeplagg 5 4,63%
Jeg elsker votter/hansker og har mange av det 2 1,85%
Jeg har mye klær generelt og kan ikke velge én av disse 10 9,26%
Jeg har lite klær generelt og kan ikke velge én av disse 26 24,07%
Agurk 12 11,11%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-12, 08:29   #21
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg har masse klær som ikke passer, så skapet er ikke tømt. Dog er det tømt for fine klær som. Jeg kan gå med.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 08:52   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg fant 40 kjoler/tunikaer da jeg telte over i sted
og en god del sko, luer, hatter og skjerf.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 08:54   #23
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Egentlig bare t-shorter og topper jeg har en del av, men det var ikke et alternativ så da svarte jeg agurk.

Men sånn generelt sett så har jeg lite kle jeg faktisk bruker i skapat og burde sikkert gjøre noe med det. Foresten så klarte jeg å rive et hull i favoritt dongribuksen min, så jeg må ut på handletur og finne meg en ny, men det er så vanskelig.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:07   #24
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Vesker! Og mange singleter, mest fordi jeg glemmer at jeg har kjøpt, også kjøper jeg igjen. Bruker trøye/ singlet under alt omtrent.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:26   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.885
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Sko, kjoler og skjørt her. Jeg har nok ganske mange vesker også, men ingen av dem har kosta over 300 kroner, tror jeg. Er definitivt ingen buksedame, og har ikke vært det på over 20 år.

Jeg hater å bruke penger på treningstøy, og det meste kjøpes på salg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:29   #26
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg samler på kjoler og friluftsklær (enten eller! )
Har flere ullsett, skallklær og fleecejakker enn ungen.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:32   #27
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg har ikke så mye klær, jeg er ingen stor shopper. Men singleter har jeg latterlig mange av. Sikkert 30 stk. Og da er det jo litt flaut å tenke på at jeg av og til ikke har en eneste som er ren ...

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:35   #28
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg har mye av alt. Men jeg har sikkert 50 singleter, like mange enkle bomullstopper (med lange eller 3/4 lange ermer), like mange cardigans osv. Det jeg har minst av er skjørt. Kanskje jeg har fem av sorten. Jeans har jeg også mye av, for ikke å snakke om sko og jakker..

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:36   #29
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.886
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Eg har klærfetish i det store og heile og treng fire meters garderobeplass for å få plass til alt. Lukka at eg er særboar.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:48   #30
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg har mye av det meste, men går bare i litt av det.. Har nok aller mest av kjoler og tunikaer.

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 09:58   #31
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.341
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg er topp-, skjerf- og toppveske. Men generelt har jeg mye av det meste, untatt skjørt og kjoler.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 10:01   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.784
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg har lite klær generelt og kan ikke velge én av disse

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 13:06   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Sko og vesker.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 13:08   #34
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg har mye undertøy, vesker, sko, skjerf/sjal og cardigans, for ikke å snakke om tunikaer og tights - og en voksende kjolegarderobe!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 13:08   #35
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg har mange singleter som jeg bruker under topper eller cardigans. Ellers har jeg det siste året ervervet meg mye treningsklær.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 13:11   #36
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg trodde egentlig at jeg hadde mye klær, inntil jeg leste i kjoletråden. Da skjønte jeg at jeg hadde, om ikke lite, så i hvert fall ikke mye. Jeg kaster/rydder sjelden så jeg har en del gammelt, men allikevel ikke fler enn under ti av hver av kjoler, bukser og skjørt.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 13:15   #37
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Har mye av det aller meste, untatt hodeplagg.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 13:22   #38
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg har lite klær.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 13:26   #39
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Jeg er kjoledame, men har ikke så fryktelig mange kjoler. Og etter at vi flyttet har jeg fått luket ut halvparten av strømpebuksene, så nå har jeg ikke så veldig mange strømpebukser heller.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 13:31   #40
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off - finnes det en sort plagg du har enormt mye av?

Kjoler har jeg i hauger, tunikaer og.
Men det er stusslig med bukser, jeg har i grunnen bare 2 (like ) som kan brukes offentlig, under tvil.
Mulig jeg burde ha tenkt litt på det egentlig.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no