Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Å signere andres innlegg

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 10:12   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Heter det ikke rumpe? Er det lov å skrive rompe også?

Rumpe, ja. Eller ræv.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 17:03   #22
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å signere andres innlegg



Seriøst: Det er da egentlig bare en "forumslæng" det der med å quote og signere.
Jeg skjønner ikke problemet.
Har funket fint i mange år, og funker sikkert i fremtiden også.
Jeg synes faktisk det er teitere å henge seg opp i slike ting som foregår på fora hele tiden, som "alle" bedriver, enn å faktisk bedrive det.

:venter på signering:

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.

Sist redigert av Line* : 21-04-08 kl 17:19.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 17:34   #23
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.



Seriøst: Det er da egentlig bare en "forumslæng" det der med å quote og signere.
Jeg skjønner ikke problemet.
Har funket fint i mange år, og funker sikkert i fremtiden også.
Jeg synes faktisk det er teitere å henge seg opp i slike ting som foregår på fora hele tiden, som "alle" bedriver, enn å faktisk bedrive det.

:venter på signering:

Signerer

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 18:22   #24
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Signere har jeg faktisk aldri gjort.. Det har nok noe med at ferskingen meg ikke skjønte hva det betydde i starten, og når jeg skjønte det syns jeg at det er et helt rart uttrykk. Men jeg kan godt finne på å skrive enig.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 18:31   #25
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Mauser

Signerer!

Man kan signere falskt også ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 18:44   #26
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Herregud, det betyr jo bare: " Jeg kan underskrive på det om det skulle være nødvendig".
Eller: " Dæven, så godt du sa det!"
Eller alt det andre som har blitt nevnt her.
Poenget er vel at vi alle skjønner hva mennesket som signerer mener?
Snakk om flisespikkeri.

Hva med smiletrynene, da?


Skal vi revolusjonere forumsjargongen også, nå?
Synes det er litt av "sjarmen" jeg, da. Helt til nå, muligens.
OM jeg gidder å bry meg...Og HVIS dette blir en trend mtp hva vi skal gidde å diskutere...

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 19:00   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg synes faktisk det er teitere å henge seg opp i slike ting som foregår på fora hele tiden, som "alle" bedriver, enn å faktisk bedrive det.

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Snakk om flisespikkeri.
(...)
OM jeg gidder å bry meg...Og HVIS dette blir en trend mtp hva vi skal gidde å diskutere...


Da er du antagelig på feil underforum.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 19:09   #28
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Snakk om flisespikkeri.

Eh, ja? Det er vel derfor innlegget ligger nettopp her ...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 19:43   #29
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Da er du antagelig på feil underforum.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 20:25   #30
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Da er du antagelig på feil underforum.

Å, faen!

Menne, det er vel grenser her også, vel?
Altså her handler det om språk, ikke forumterminologi som er opplest og vedtatt!
:ror så det blir mega-tsunami:

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:24   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.213
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Menne, det er vel grenser her også, vel?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:33   #32
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg nekter å slikke en rumpe.

Det heter sævsleiker

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:34   #33
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Det heter sævsleiker

Jeg mener Rævsleiker, sorry.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:41   #34
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg mener Rævsleiker, sorry.

Eller rævsleiker, med mindre det er et sært egennavn.

Forøvrig kan man redigere egne innlegg ved å trykke på "Endre" - det er spesielt lurt her inne hos flisespikkerne. :informerer:

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:41   #35
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Ræv ja, det er ett bra ord.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 23:12   #36
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Eller... Innimellom signerer jeg fordi vedkommende sier det så utrolig mye bedre enn hva jeg sjøl ville uttrykt det.

Ja nemmelig. Jeg signerer på denne jeg Inagh håper at det ikke gjør noe. For du sa akkurat det jeg hadde tenkt å si, så hvorfor finne opp kruttet to ganger…….eller noe sånt

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 23:13   #37
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Eller hva med de som quoter og bare skriver "siterer"...

Har ikke sett det på FP da, men et par andre steder.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 23:26   #38
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Eller hva med de som quoter og bare skriver "siterer"...

Har ikke sett det på FP da, men et par andre steder.

KÅNGE!

:fortrenger at noen skrev nemmelig:

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 00:55   #39
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Jammen så signèr, da!!!

Haha, dette blir rettet i morgen.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 08:05   #40
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Man kan jo signere f.eks. en underskriftskampanje, så det er ikke bare egenproduserte ting det kan være aktuelt å signere. Og "det kan jeg jammen underskrive på" er et etablert uttrykk som dekker noe av det samme som "signerer" brukt på denne måten.

Man signerer en underskriftskampanje ved å faktisk skrive navnet sitt. Ikke ved å skrive 'signerer'.

'Folkeaksjonen til støtte for homofile mørkhudede blinde blandingssamer har nå fått hele 12 personer til å skrive signerer på underskriftskampanjen sin.'

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fruity boobs, tilgivelse


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no