Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nye regjeringen - vad tycks?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-13, 10:54   #21
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Jeg er mest spent på å se hvor mye mer gjerrig/sparsom Siw blir som finansminister sammenlignet med hva de har indikert i valgkampen jeg.

Jeg har sansen for Brende og for Isaksen. De gir godt inntrykk. En annen fyr fra barteby. (Tord Lien heter han ser jeg nå fra Frp) har jeg ingen grunn til å ikke ha sansen for, men slik er det uansett.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:10   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.498
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Bedre enn fryktet, men har endel skepsis også. Spesielt til Listhaug og Horne, og det at de ikke skal ha en bistandsminister.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:31   #23
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.613
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:42   #24
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.613
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Vi har altså fått en landbrukminister som kaller den ordningen de aller fleste bønder trykker til sitt bryst, nemlig samvikret for kommunisme.
Samvirket er privat, eid av bøndene selv....

Hun mener løsningen er slippe alt fri, bare å produsere mer.
At vi har markedsdekning eller overproduksjon på de områdene der vi har prduksjonsbegrensninger (kylling, svin og melk) og stor underdekning på de områdene der vi har fri produksjon (storfekjøtt og sau) ser ut til å ha gått damen hus forbi.
At matproduksjon handler om "litt" mer enn flest mulig kalorier produsert er neppe noe hun har fått med seg.

Dette er vel langt verre en fryktet.
Men, kanskje hun faktisk greier å fjerne odelsretten. Det hadde vært en fin ting.
: prøver å se positivt på det:

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland

Sist redigert av Floksa : 16-10-13 kl 11:50.
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:44   #25
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Eg forstår godt bekymringa Floksa. Stemmer det at ho er odelsjente sjølv? Er ho vaksen opp på gard?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:49   #26
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.613
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg forstår godt bekymringa Floksa. Stemmer det at ho er odelsjente sjølv? Er ho vaksen opp på gard?


CV henner er ca tre linjer så det er vanskelig å vite.
Men det vil sikkert blir bekreftet/avkreftet etterhvert.
Uten at det egentlig har så mye å bety hva hun kommer fra.
Det viktigste er jo hva hun vil gjøre framover. Jeg håper hun gjør stygge spådommer til skam!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:50   #27
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Brende, Høie og Isaksen er helt greie for meg. Jeg lot meg imponere over Brende da han var miljøvernminister. Eriksen-Søreide er også grei.

Horne har jeg ikke hørt om tidligere, skal jeg tilstå, men ut fra den Twitter-meldinga, er det vel all grunn til å være avmålt.

Amundsen, Eriksson og Solvik-Olsen får jeg spader av.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:51   #28
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

på Floksa. Jo, hun er visst odelsjente. Det er jeg også. Ikke dermed sagt at jeg hadde gjort meg som landbruksminister. Jeg skjønner godt skepsisen, med andre ord.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:54   #29
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Floksa: du har sjølvsagt heilt rett - kva ho gjer er jo det som betyr noko. Men eg syns det er interessant om ho kjem frå landbruket frå barnsbein av sjølv. Ikkje at det gjer henne meir kompetent.
Horne har eg absolutt høyrt om tidlegare - som storesøster i ein heim eg leikte i som barn. Men det seier jo ingenting om henne som voksenperson Eg syns berre det er morsomt å sjå henne som minister (Ho er forresten ikkje frå Haugesund, som media seier, men frå ei mindre bygd på Haugalandet).

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:59   #30
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

på Floksa. Jo, hun er visst odelsjente. Det er jeg også. Ikke dermed sagt at jeg hadde gjort meg som landbruksminister. Jeg skjønner godt skepsisen, med andre ord.

Odelsjente som sammen med familien er i ferd med å avvikle hele gårdsdriften i følge en eller annen avis.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:07   #31
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

En ting jeg ikke har skjønt er alle lekkasjene. Litt pussig eller? Både statsråder og statssekretærer har jo blitt lekket over flere dager nå. Er det for å forberede oss liksom?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:20   #32
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Jeg kan ikke si annet enn at jeg er spent!

En liten digresjon ... Jeg er fordomsfull, og har inntrykk av at de som stemmer FRP generelt er lavt utdannet (beklager dersom jeg støter noen).
Finnes det en oversikt over hvilken utdanning/bakgrunn de nye statsrådene har?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:27   #33
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Mange av FRP'arane har høg utdanning i alle fall - så vidt eg har registrert.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:30   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

En ting jeg ikke har skjønt er alle lekkasjene. Litt pussig eller? Både statsråder og statssekretærer har jo blitt lekket over flere dager nå. Er det for å forberede oss liksom?

Denne prosessen har hatt langt færre lekkasjer enn det som er normen. Høyresiden er generelt litt mindre drevne i det spillet der. Det er ikke som i LO, der alle sitter og tekster utvalgte budskap på do til "sine" journalister mens de leser hemmelighetsstemplede dokumenter eller deltar på lukkede møter (ref Vallarapporten).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:45   #35
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

For den som vil vite utdanning til Frp-arane i regjering, litt sånn tilfeldig raska saman frå google, så går ikkje god for at alt stemmer:

Siv jensen – diplomøkonom - Jensen var elev ved Marienlyst skole 1976–1985 og Oslo Handelsgymnasium 1985–1988. Deretter brukte hun mye tid på politisk arbeid, men fullførte studiene til diplomøkonom ved Norges Handelshøyskole i 1992. Dette var en toårig deltidsutdannelse som tidligere ble tilbudt ved Norges Handelshøyskoles kursvirksomhet (NHHK) i Oslo. I årene 1992–1994 arbeidet hun som salgskonsulent i Radio 1.
Solveig Horne – lærling (praksis ved Samvirke Økonom), fagbrev som butikkslakter. Yrke: Ferskvareleder ved Samvirke Økonom.
Sylvi Listhaug - utdannelse som adjunkt med fordypning i samfunnskunnkap, historie og spesialpedagogikk fra Høgskulen i Volda. Hun hadde en praktikantstilling i Representantenes hus i Washington, D.C. 2004–2005. Høsten 2006 var hun tilbake i Washington, D.C. i fire måneder for å studere amerikansk politikk. Hun var pleieassistent ved Ørskog aldersheim 1995–2000 og faglærer ved Sjøholt skule i Ørskog 2000–2001. I 2012 ble hun seniorrådgiver i PR-byrået First House i Oslo.
Anders Anundsen - Ex.phil. 1994, Offentlig rett grunnfag, UiO 1998, Privat rett grunnfag 1999 Juss-profesjonsstudiet, UiO 2005, Juridisk mastergrad 2008

Ketil Solvik-Olsen - St. Olav videregående skole, Stavanger, International Baccalaureate 1990-1992, University of Toledo, Ohio, USA, Bachelor of Arts, sosialøkonomi og statsvitenskap 1994-1996, University of Toledo, Ohio, USA, Master of Arts, sosialøkonomi 1996-1997

Robert Eriksson – bedriftsøkonom - Bedriftsøkonomi ved Høgskolen i Nord-Trøndelag 1995
Tord Lien - Mellomfag statsvitenskap, Høgskolen i Bodø 1994-1996 . Grunnfag og to mellomfag internasjonal politikk og historie, NTNU, Trondheim 1997-1999. Cand.philol. hovedfag historie, NTNU, Trondheim 1999-2003

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:53   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.498
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Jeg syns det er så pinlig at man kan bli finansminister med to år på BI.

Floksa: Jeg tror ikke du skal ha for høye håp til Listhaug, dessverre. Hun var en skandale da hun satt i byrådet i Oslo.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:57   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Det har vel vært mange finansministre med langt svakere utdannelse enn Siv Jensen. Det er ikke DET jeg er bekymret for der.

Listhaug er jo den som på papiret absolutt har den erfaringen og bakgrunnen som virker mest imponerende, og så er hun likevel som hun er...

Jeg har litt fordommer til bedriftsøkonomistudier ved små, lokale høyskoler, skal jeg innrømme...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:57   #38
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Bakgrunnen var bedre enn jeg hadde ventet. Trodde alle var på samme nivå som Solveig Horne.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er så pinlig at man kan bli finansminister med to år på BI.

Man skal ikke undervurdere livets skole.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:58   #39
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er så pinlig at man kan bli finansminister med to år på BI.
.

Enig.

Ser Kristin Halvorsen har sos.ped. mellomfag og kriminologi grunnfag, det gir vel ikke en gang en cand.mag-grad.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 13:01   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Jeg syntes generelt det er høy standard på statsrådene, og også statssekretærene. Paul Chaffey er jo et morsomt valg, ex-SV-er som han er. Jeg tror han er veldig dyktig. Almås på kultur er jo også fiffig.

Nå er det vel flere regjeringer som har hatt langt mer uutdannede statsråder enn denne.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no