Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan er neglene deres?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har dere korte/lange negler? Bruker dere mørk/lys lakk?
korte negler 94 62,25%
lange negler 25 16,56%
mørk lakk 34 22,52%
lys lakk 40 26,49%
for en dustepoll 8 5,30%
Negler i kaos 37 24,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-12, 21:37   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Det eneste som godtas på jobb, er helt korte negler uten lakk. Så det er status her mesteparten av året.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:38   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.934
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg har negler som vokser fort. Så de vokser til jeg synes dem er for lange, da klipper jeg dem helt ned. Hvis det er noe som skjer og som gjør at jeg vil ha lange negler, prøver jeg å spare til da også filer jeg dem og tar på neglelakk.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:40   #23
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Korte. Ingen lakk, men ofte med oljerand, som regel svart.

Høres ut som mine.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:47   #24
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.104
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Akkurat nå har jeg sølvlakk med svarte stjerner. Har prøvd meg litt frem med negllakk nå i helgen så neglene matcher kjolen jeg skal ha på neste helg. Men til vanlig har jeg fransk manikyr eller lys negllakk. (de har blitt litt slitt i tuppene ila helgen, men det må av i kveld uansett, kan ikke gå sånn på jobb!)

Hvilket merke på stjernelakken?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:51   #25
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg har som oftest korte negler, men vil gjerne ha litt lange. Neglene mine er sprø og fliser seg lett, jeg må stelle dem, bruke negleforsterker og lakke regelmessig for at de skal holde seg pene. Bruker som oftest ganske nøytrale/nude lakker, men blir lett betatt av bling og dyp glam også. Har periodevis dilla.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 21:56   #26
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.873
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Sterke, harde negler som vokser fort. Pleier å klippe dem kort sånn hver 14. dag-3.uke. Sjelden neglelakk.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:03   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

For noen måneder siden så begynte jeg med litt lange negler igjen. Ikke veldig lange, men mye lenger enn korte. Jeg varierer om jeg har lys eller mørk lakk, men det går gjerne i sort, sølv eller diverse lyse og mørke bruntoner. Akkurat nå har jeg en kort negl siden den knakk før jul. Tar jo evigheter å vokse ut igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:20   #28
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.061
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Korte. Ingen lakk, men ofte med oljerand, som regel svart.

Og jeg som var overbevist om at du gikk for lysrosa neglelakk med litt sølvglitter i.
Jaja, så feil kan man ta.



__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:22   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvilket merke på stjernelakken?

Det er billig lakk fra BikBok/HM/Cubus/KappAhl - Depend. Helg grei som "lekelakk" hvor man skal stæsje neglene for en kveld.

Kjøpte ett Konad NailArt set i USA i fjor og leker meg stadig med dette.
Morsomt og veldig enkelt å stæsje neglene selv. Finnes egne sett for å legge fransk manikyr.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:42   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Og det er like enkelt som det ser ut til:


(Kilde: youtube.com)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 08-01-12 kl 22:48.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:45   #31
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg biter negler. Men bare i perioder. Uansett blir de aldri lange, men akkurat nå er de halvlange og jevnlange og jeg er veldig stolt.

Jeg bruker nesten utelukkende lyse farger på neglelakk, blank eller rosa. På tærene bruker jeg enten mørk rød eller rosa, om jeg lakker dem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:45   #32
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Mine negler er helt anonyme. Verken nedbitte eller stylet. Jeg kunne egentlig tenke meg å få dem stelt/forsterket/formet litt, men lurer på om det er noen vits siden jeg foretrekker dem relativt korte.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:49   #33
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Jeg legger gelénegler med fransk manikyr hver tredje uke De er ikke lange, så vidt lenger enn fingertuppen, pga. jobben. Men jeg liker at de ser litt velstelte ut. Jeg er notorisk neglebiter, og dette er den eneste måten jeg klarer å la være å bite på.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:59   #34
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Utrop

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det er billig lakk fra BikBok/HM/Cubus/KappAhl - Depend. Helg grei som "lekelakk" hvor man skal stæsje neglene for en kveld.

Kjøpte ett Konad NailArt set i USA i fjor og leker meg stadig med dette.
Morsomt og veldig enkelt å stæsje neglene selv. Finnes egne sett for å legge fransk manikyr.

Aaaa.... det er sånn hun ene på internposten på jobben har fått sånne fine dekorative negler. Kunne igrunn tenke meg sånn selv... er det noe som selges på H&M ?
Jeg brukte mer lakk før, mye fransk manikyr, nå tar jeg på neglelakk litt mer innemellom. Men kanskje jeg skal "pønte meg" igjen etterhvert.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:05   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av OlleVia, her.

Aaaa.... det er sånn hun ene på internposten på jobben har fått sånne fine dekorative negler. Kunne igrunn tenke meg sånn selv... er det noe som selges på H&M ?
Jeg brukte mer lakk før, mye fransk manikyr, nå tar jeg på neglelakk litt mer innemellom. Men kanskje jeg skal "pønte meg" igjen etterhvert.

Jeg har ikke sett disse settene i Norge, men ebay har mange av disse. Artig med noe annerledes til fest.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:06   #36
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Intenst praktiske.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:28   #37
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Som regel halvlange og uten neglelakk. Kanskje det er mangelen på lakk som ofte får dem til å knekke? Det er ihvertfall slik at alle neglene aldri er like lange, og det syns jeg ikke selv er så fint - og da lar jeg være å lakkere dem for ikke å fremheve dem.

Kanskje jeg skulle begynne igjen...

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:34   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.492
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Ruth66 har stempelsettene fra Konad!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:36   #39
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Korte. Ingen lakk, men ofte med oljerand, som regel svart.



Jeg elsker neglelakk, men mine fingernegler tåler det tydeligvis ikke. Etter et par måneder med lakk i høsten 2011 har jeg fortsatt negler som fliser innover neglesengen.

Heldigvis går det bedre med fotneglene, så disse er korte og med fin mørk lakk.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 23:57   #40
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan er neglene deres?

Lange negler, alltid neglelakk - både lys og mørk.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no