Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Legoland i juli

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 12:46   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legoland i juli

Vi har vært der i juli 2 ganger og jeg synes ikke det er så ille, men det er lange køer på det mest populære, der bør du ha QuickPass.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 15:00   #22
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Legoland i juli

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi har vært der i juli 2 ganger og jeg synes ikke det er så ille, men det er lange køer på det mest populære, der bør du ha QuickPass.

Nei, det blir vel kanskje hva man er vant til

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 15:30   #23
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legoland i juli

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror ikke det er så mye bedre i påske eller himmelsprett, men dere har kanskje mulighet til å ta litt ferie utenom den verste sesongen?

Nei, det har vi dessverre ikke. Har barnehage med lange ferier, så vi må legge vår egen ferie samtidig med den. Dessuten begynner storebror på skolen til høsten og jeg tar han ikke ut av skolen uten veldig god grunn.

Skal undersøke flypriser, takk for tips, Silje!

Siden jeg selv ikke er så gira på Legoland ser det ut til at jeg drøyer med å bestille noe.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 11:04   #24
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Legoland i juli

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi har vært der i juli 2 ganger og jeg synes ikke det er så ille, men det er lange køer på det mest populære, der bør du ha QuickPass.

Hvor får vi det?

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 11:36   #25
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legoland i juli

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Hvor får vi det?

På Legoland sin hjemmeside kunne en i fjor bestille Quick Pas gratis på nettet tidligst 1 måned før dagen/dagene en skulle dit. Lette etter det nå og fant det ikke, men de har endret navn på det i år til Express pas. Du finner info HER. Nytt i år er også at det ikke er gratis lenger dessverre. Fant heller ikke helt ut hvor det skulle bestilles nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no