Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Spinoff fra "Hvor høy er du"?
Over 165 cm 13 6,25%
Over 170cm 36 17,31%
Over 175cm 78 37,50%
Over 180cm 73 35,10%
Over 185cm 8 3,85%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-08, 21:55   #21
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høye er du"?

Over 175, tror jeg. Jeg er 170, og jeg er vel ganske gjennomsnittlig, tror jeg.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 21:56   #22
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Er man over 175 så er man vel i grunn ganske høy.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:26   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

OK, jeg stemte feil! Leste ikke nøye før jeg svarte. Trodde du spurte etter hvor høy man måtte være før man kunne være kvinne. Og ut i fra det så syntes jeg du var ganske bra frekk som ikke inkluderte de kvinnene som er under 160 cm. *dobbelt*

  Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:34   #24
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.666
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

:skingrestemme: Ler du av meg?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 00:13   #25
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.083
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg stemte 180 cm. En kvinne må være høyere enn det før jeg synes det er høyt, så høyt at jeg legger merke til det.

Enig

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 00:16   #26
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Jeg svarte over 1.85.
Da synes jeg de virkelig begynner å bli høye.
Rundt 1.80 +- er jo blitt ganske vanlig.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 07:21   #27
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

I følge SSBs levekårsundersøkelse fra 2002 er gjennomsnittshøyden for norske kvinner 166 cm. Svarene gitt i denne tråden indikerer at høyde over 176 cm anses for å være høyt. Jeg synes det høres rimelig ut, jeg.

  Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 07:26   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Jeg er litt over gjennomsnittshøy, men ikke kjempehøy. Er over 170.
Merker det mest på at en del gutter blir litt små.. i forhold. Syntes ikke man er kjempehøy før man bikker 180 cm. Man er litt liten når man er under 165... tenker jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 08:17   #29
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Jeg er 174 cm og føler meg ikke særlig høy. Mener man må passere 180 som kvinne for å være høy.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 11:16   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Jeg svarte over 1,75, da synes jeg kvinner er ganske høye, men virkelig høye er over 1,80.
Jeg er knappe 1,60 selv, og har mange høye venninner, hun ene er 1,83 og når vi to går sammen får vi en del blikk! Hun bærer høyden sin flott.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 12:57   #31
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Over 180 synes jeg er høy.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 13:05   #32
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

1.80 er høyt til å være kvinne.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 13:07   #33
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg er litt over gjennomsnittshøy, men ikke kjempehøy. Er over 170.
Merker det mest på at en del gutter blir litt små.. i forhold. Syntes ikke man er kjempehøy før man bikker 180 cm. Man er litt liten når man er under 165... tenker jeg.

Hvis du bor der reinen bor så er jo veldig mange av guttene små....

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 13:11   #34
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

180

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 13:40   #35
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Jeg svarte over 180. Er selv 180 og får ofte kommentaren "er du SÅ høy?", så jeg antar at for folk flest er en kvinne på 180 høy. Selv synes jeg det er for høyt - skulle gjerne vært noen cm mindre. Men hadde jeg hatt en bedre og rakere holdning og veid noen kilo mindre, så hadde jeg muligens vært fornøyd med 180. Da jeg var barn og tenåring, hadde jeg bare små venninner, og jeg mistrivdes intenst med å skille meg ut så. Følte meg svær og klønete og alt for mye (av meg, altså). Min litt lute holdning stammer nok fra den tiden. I tillegg har jeg bare hatt kjærester som har vært lavere enn meg. :drømmeromålenehodetpåenmannebrystkasse:

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 22-03-08 kl 13:56.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 13:50   #36
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Over 1.80 er høyt synes jeg.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 13:50   #37
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Jeg synes over 1.75 er høyt. Selv er jeg ca 160 eller litt minus.., og skulle gjerne vært 1.70.. Men likevel vil jeg heller være 160 enn 180. Men det er kanskje bare noe jeg har sagt så mange ganger at jeg tror på det selv. Går ALDRI i helt flate sko. Det nærmeste du kommer er Nike Shox. Og det er pga jeg ikke er helt komfortabel med å være lita.
Men man må nok være nærmere 180 og over før jeg tenker: Hun var høy.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 14:49   #38
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Min mentale høyde er 180, så alle som er høyere enn det regner jeg som høye. Jeg synes nemlig at folk på min høyde er veldig små.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 15:23   #39
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

180

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 17:09   #40
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff fra "Hvor høy er du"?

Over 175cm.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no