Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fortell meg om filmbursdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-15, 18:20   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Tjorven: Har dere bestemt dere for film?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-15, 18:37   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Vi skal se Operasjon Arktis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-15, 18:38   #23
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.431
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Vi hadde filmbursdag i fjor, da for 3. Klasse og viste En natt på museet. Den er litt ellevill, og så er den såpass gammel at jeg regnet med at mange ikke hadde sett den. Vi viste den på lerret, hadde leid skistua for anledningen, og hadde åpen kiosk med brus og popcorn, så de gikk litt frem og tilbake for påfyll underveis. I forkant serverte vi pølser, og hadde ca 20 minutter med dansing, for å få ut litt energi. 13gutter og gikk kjempefint!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-15, 22:32   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skal se Operasjon Arktis.

Lurer på om vi skal gå for den vi også. Hvis det blir film. Vi leier skolens gymsal. Eldste sier at der er det stort lerret, men jeg er jo slettes ikke sikker på at vi får låne projektor? Må sjekke ut litt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-15, 22:33   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Vi hadde filmbursdag i fjor, da for 3. Klasse og viste En natt på museet. Den er litt ellevill, og så er den såpass gammel at jeg regnet med at mange ikke hadde sett den. Vi viste den på lerret, hadde leid skistua for anledningen, og hadde åpen kiosk med brus og popcorn, så de gikk litt frem og tilbake for påfyll underveis. I forkant serverte vi pølser, og hadde ca 20 minutter med dansing, for å få ut litt energi. 13gutter og gikk kjempefint!

Takk for gode tips!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-15, 23:04   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Lurer på om vi skal gå for den vi også. Hvis det blir film. Vi leier skolens gymsal. Eldste sier at der er det stort lerret, men jeg er jo slettes ikke sikker på at vi får låne projektor? Må sjekke ut litt.

Vi ender fremdeles opp i skolens gymsal, om to uker. Har vært på Panduro og kjøpt inn masse etter tips fra Cuya. Satser på en bedre bursdag enn fjorårets.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-15, 00:44   #27
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Vi hadde det i 3 og 5 klasse. Første gang var det enkelte som vandret litt rundt, men den siste satt alle stille. Jeg vet ikke om det handlet om modning eller hvor interessant filmen var. Denne gangen hadde vi gjort klar slik at noen kunne holde på med strikkarmbånd på kjøkkenet dersom de ville det, men det ble ikke nødvendig.

Første gangen hadde vi skikkelige popcornbeger og invitasjonene var formet som kinobilletter. Det var rødt og hvitt som var temaet første gangen

Hvor fikk du tak i de popcorn begerne? Er de plast eller papir?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 21:35   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Hvor fikk du tak i de popcorn begerne? Er de plast eller papir?

Slike selger de i alle fall på Traktøren. De er i papir, finnes i mange størrelser og farger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-15, 08:47   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Operasjon Arktis fungerte fint for aldersgruppa. For de som gadd å se på. Det var omtrent halvparten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-15, 09:08   #30
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Hvor fikk du tak i de popcorn begerne? Er de plast eller papir?

Popcornbeger i papp som står bak drikkekoppene kjøpte jeg på ebay. De to store bollene er i plast, de kjøpte jeg fra en eller annen amerikansk nettbutikk.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-15, 21:18   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.575
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi ender fremdeles opp i skolens gymsal, om to uker. Har vært på Panduro og kjøpt inn masse etter tips fra Cuya. Satser på en bedre bursdag enn fjorårets.

Gikk veldig bra! Fornøyde jenter og langt roligere enn i fjor, men da var det dobbelt så mange barn også. Likevel godt det er et år til neste gang. Da blir det nok en helt annerledes feiring med kun noen få, nære venninner.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 12:38   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Vi skal ha filmbursdag for 7-åringen nå i mars. Vi har hjemmekino i kjelleren med 130"-lerret og projektor, så det er jo gullfint. Diger sofa med plass til en halv klasse. Tror vi kjører en dvd med småsnutter fra Cars eller noe, så de ikke trenger å se en hel film. Men får se.

Vi kjøper en sånn papp-kiosk fra IKEA, til 98,- kroner, og "selger" popcornbøtter, brus og noe godteri fra denne. Mannen printer ut fine kinobilletter og penger på jobb, som ungene får tilsendt i invitasjonen (har ekstra hjemme i tilfelle de glemmer å ta det med, selvsagt). Så står mannen min foran kjellerdøra og tar imot kinobillettene, og en av oss står i kiosken.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 12:53   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.915
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Det blir visst filmbursdag på snart 9 åringen vår. Jeg har ikke planlagt så mye enda, men det blir jo litt filmtema.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 13:37   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Dixie; Jeg blir med og står i kiosken!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 21:32   #35
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.250
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

For dere som skal ha filmbursdag: Søstrene Grene selger billettrulle med rundt 500 (!) billetter til 36,60. Noe å vurdere?

https://instagram.com/p/yZttTEMSdY/

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 21:40   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Dixie; Jeg blir med og står i kiosken!

Jaaa!

Kult med billettruller på Søstrene Grene! (Eller søstre-negrene som jeg synes det ser ut som det står )

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 23:18   #37
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jaaa!

Kult med billettruller på Søstrene Grene! (Eller søstre-negrene som jeg synes det ser ut som det står )

Jeg så det ikke før du påpekte det. It cannot be unseen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-15, 09:29   #38
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om filmbursdag

Nå har dere ødelagt Søstrenegrene også. Akkurat som Runke(e)per.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no