Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gjør vi?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-15, 08:48   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.


Snakker her om seks/sjuåringer. Er de tretten så blir det jo litt annerledes.

Datteren min ble banket opp på skolen da hun var syv. Jeg hadde aldri utsatt henne for å måtte invitere mobberen i bursdagen sin. Hvorfor i alle dager skulle det være mindre traumatisk for et mindre barn enn for et eldre?

Nå slapp vi denne problemstillingen med bursdag, siden han som slo var gutt og det var greit å unngå ham ved å bare invitere jenter, men jeg hadde uansett, under ingen omstendigheter, presset ham på Minsta i hennes egen bursdag. Det får jammen holde at hun i perioder har vært redd for å gå på skolen, om hun ikke skulle vært redd for å gå i sin egen bursdag også.

Det er sikkert mange barn som takler å invitere en som slår i bursdagen sin, men dette barnet sier jo helt tydelig at det ikke er greit. Også foreslår man likevel å gjøre det?!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 08:50   #22
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 08:55   #23
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.635
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Nå kjenner jeg ikke så mange andre barnegrupper enn sønnen min sin, men der er det iallefall sånn at de få som slår fordeler det litt jevnt og det er lite mobbing av en spesiell person. Mer ukontrollert sinne og frustrasjon som får utløp enn kalkulert mobbing. Noen av barna er redd disse, men det jobbes allikevel hardt for å inkludere disse i barnegruppen og har et inntrykk av at det går seg litt til. Det har litt med trygghet og litt med modning å gjøre tipper jeg. Derfor er det litt forskjell på seksåring og en på tretten. Viktigheten av å jobbe med barnegruppen som helhet for å skape et godt miljø fremover synes jeg kanskje også er viktigere i de første årene for det er så mye som kan forandre seg. Som sagt hadde jeg heller gått for å invitere vennegruppa pluss bestevennen om det virkelig ikke lot seg gjøre på annen måte. Hadde ikke ekskludert en.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 08:56   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.875
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Har han venner utenom skolen? Naboer, turngruppa, fotballaget eller noe sånt?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 08:57   #25
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.635
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Kjenner du foreldrene til denne gutten da sånn at du kan prate med dem?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:00   #26
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Og den beste måten å finne ut av dette er å faktisk spørre kontaktlærer/skolen om råd. For akkurat i sånne vanskelige saker som dette er utrolig viktig for det sosiale på skolen, og vi har i alle fall god erfaring i å involvere den arenaen problemene faktisk finner sted for å løse feks bursdagsfloker som dette.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:00   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Hvis skolen lager sak av at man ikke inviterer et barn som slår bursdagsbarnet, så har skolen et alvorlig problem med manglende forståelse av skadevirkningene av mobbing, og det hadde jeg ikke nølt med å fortelle rektor og kontaktlærer i klartekst.

På vår skole er lærer og rektor krystallklar på at Minsta skal skjermes fra han som slår henne. De har ikke lagt opp til noen form for konfrontasjon der han skal be om unnskyldning, og de har en klar policy på at hun aldri skal måtte være i gruppe med ham eller på annen måte omgås ham. Hun skal skjermes så godt det bare lar seg gjøre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:01   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Men hvis du er bekymret for dette, så informere du lærer på forhånd om hva dere tenker å gjøre og hvorfor.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:03   #29
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.514
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Men er det ikke greit å bli innkallt til møte? Kanskje skolen da forstår hvor stort dette problemet er og må ta tak i det?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:04   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Jeg hadde informert lærer på forhånd om grunnen og invitert en mest mulig naturlig mindre gruppe, f.eks vennegruppa pluss bestevennen. Delt ut invitasjoner på fritiden, ikke skolen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:10   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Nå kjenner jeg ikke så mange andre barnegrupper enn sønnen min sin, men der er det iallefall sånn at de få som slår fordeler det litt jevnt og det er lite mobbing av en spesiell person. Mer ukontrollert sinne og frustrasjon som får utløp enn kalkulert mobbing. Noen av barna er redd disse, men det jobbes allikevel hardt for å inkludere disse i barnegruppen og har et inntrykk av at det går seg litt til. Det har litt med trygghet og litt med modning å gjøre tipper jeg. Derfor er det litt forskjell på seksåring og en på tretten. Viktigheten av å jobbe med barnegruppen som helhet for å skape et godt miljø fremover synes jeg kanskje også er viktigere i de første årene for det er så mye som kan forandre seg. Som sagt hadde jeg heller gått for å invitere vennegruppa pluss bestevennen om det virkelig ikke lot seg gjøre på annen måte. Hadde ikke ekskludert en.

Dette er mine tanker om dette også. De ungene som slår på skolen har sjelden bare slått mine barn. De slår mer eller mindre alle. Jeg gjetter at de ikke helt har skjønt andre metoder for konfliktløsning enn dette.

Derfor har vi invitert også disse barna i bursdag, og vært ekstra påpasselige på disse under arrangementet. Eller bedt barnet om å stille med foreldre. Det kommer vi til å gjøre neste gang hvis vi ikke ender opp med å invitere fotballaget isteden.

Hadde det vært et barn som angrep bare mitt barn, så ville jeg nok tenkt annerledes om saken. Da hadde jeg invitert vennegruppa + bestevenn. Jeg ville ikke utelatt bare ett barn; særlig ikke i denne aldersgruppa.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:12   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi?

Jeg går ut ifra at dere allerede er i dialog med skolen om at barnet deres blir slått?

Dette er av mine fanesaker. Jeg finner meg ikke i at ungene mine blir utsatt for fysiske (og sikker heller ikke psykiske) angrep på skolen, og har usedvanlig lav terskel for å ta kontakt med skolen om dette.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:16   #33
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.867
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Uff, det er vanskelig. Vi har ikke opplevd det så ille i klassen så vi har opprettholdt å be alle guttene hele veien.
Men vi fikk skikkelig bakoversveis av oppførselen til gutta i bursdagen minsten hadde rett etter skolestart i 1.klasse så vi snakket med lærer og det ble tatt opp på første foreldremøte på høsten, om hva som tolereres av oppførsel under bursdager og at det var lov å ringe foreldrene for å hente rampete barn.
Gutta der er svært viljesterke for det gikk fortsatt unna i bursdagen i høst, i 4klasse også.

Kan det være en mulighet at en av foreldrene til gutten blir med i bursdagen? De vet jo om at sønnen slår din sønn.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 15-04-15 kl 09:39. Årsak: Feil år, han går jo i 4.klasse..
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:23   #34
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.510
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør vi?

Jeg hadde invitert, og bedt foreldrene til gutten bli med. Jeg tror ikke barn som slår blir bedre av å bli utestengt. Hvis foreldrene ikke er av typen som blir med og passer på ville jeg forsøkt å finne noen andre som kunne hjelpe til med en-til-en overvåkning.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:24   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.536
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Du kan invitere privat. Det er da lov.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:25   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Men da får dere jo belyst problemet, så det er vel bare fint?

Jeg er for øvrig enig med både Teofelia og Tjorven, men jeg hadde aldri utelatt bare ett barn, uansett. Da hadde jeg heller invitert vennegruppe+bestekompis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:25   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi?

Hvis det er snakk om å invitere alle så hadde jeg aldri i verden utelatt en uten at det hadde vært noe jeg hadde snakket med foreldrene til vedkommende barn om og hadde en avtale på.

Det finnes barn som har store utfordringer og jeg tenker at disse også skal inkluderes hvis det er snakk om full gruppe. Utfordningen kan løses ved at man snakker med foreldrene og forklarer situasjonen og at man ber dem om å være med i bursdagen. Eventuelt ha "frimerke" på dette barnet under hele feiringen. Vi har opplevd å måtte gjøre det i bursdager for å redusere frykt hos andre i gruppa. Å la de enkeltbarna stå utenfor har vært helt uaktuelt. De sliter nok som det er og det å være den ene som ikke blir invitert er ikke en måte jeg vil straffe dem på. Vi har også sett at alder og modenhet har løst noe av dette her etterhvert og da tror jeg det å ha forsøkt inkludering har vært bra.

Hvis ikke dette er nok for å sikre tryggheten til barnet som skal ha bursdag så ville jeg invitert kraftig redusert gruppe.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:25   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men da får dere jo belyst problemet, så det er vel bare fint?

Jeg er for øvrig enig med både Teofelia og Tjorven.

Er det fint å belyse problemet på den måten? Jeg synes det er direkte lumpent.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:26   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Er det fint å belyse problemet på den måten? Jeg synes det er direkte lumpent.

På hvilken måte mener du?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-15, 09:30   #40
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør vi....

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Dette er ganske vanskelig, for skolen oppfordrer sterkt til at man inviterer alle, eller jentene eller guttene. Hvis de får vite at vi utelater noen tipper jeg vi blir innkalt til et møte.

Og da kan man jo stille spørsmålet tilbake til skolen som krever dette - hva har de gjort for å forhindre at denne gutten slår din? *ref annen tråd*

Jeg hadde gått for vennegruppen + bestekompis.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no