Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-10, 19:37   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.826
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Jeg spiser ikke ting jeg ikke er glad i. Livet er for kort til å gremmes.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 19:39   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Makrell i tomat. Jeg klarer ikke å avgjøre om jeg syns det er godt eller skikkelig ekkelt, men jeg bare må spise det noen ganger.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 19:42   #23
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.400
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Ostepop. Det er jo bare skikkelig guffent, egentlig. Men også litt godt. God-vondt? Eller bare godt og vondt samtidig? Eller skifter det? Og hvis jeg først har putta EN i munn, må jeg jo ha fler. Selv om jeg ikke har lyst på.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 19:47   #24
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Koreander har jeg brukt lang tid på å venne meg til. Nå jobber jeg meg gjennom silda.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:10   #25
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.



Ikke såå forskjellig, nei. Er det konvensjonell taco du ikke liker, eller alle varianter av kjøttdeig/kyllingstrimler med kryddermiks i skjell/lompe/tube med diverse grønnsaker? Dette er mildt sagt sjokkerende. Den forrige jeg møtte som ikke likte taco overhodet var min farfar. Da var han 80 år og så skeptisk til nye ting som man kan bli.

Det er kryddermiksen jeg ikke liker smaken på, den har en kvalmende ettersmak. Så det hjelper ikke med Veldig Bra Kjøtt fremfor karbonadedeig.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 10:40   #26
Nillenalle
Aktiv
 
Nillenalle sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 262
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Rekesalat. Jeg syns det ser fantastisk godt ut, men på skiva smaker det bare sånn passe og jeg blir like skuffa hver gang.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 10:41   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Makrell i tomat, kokt egg og banan. Jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg om jeg liker det eller ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 10:44   #28
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Koreander og sitrongress.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:06   #29
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Jeg har jobbet meg fram til at jeg liker sushi, nå kan jeg få overstrømmende og sterk lyst på nettopp dette!

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:37   #30
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Jeg liker alt jeg spiser jeg, vet ikke om noe som jeg ikke liker/liker.

Lurer mest på hva koreander er jeg da. Koriander, urten?

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:43   #31
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ostepop. Det er jo bare skikkelig guffent, egentlig. Men også litt godt. God-vondt? Eller bare godt og vondt samtidig? Eller skifter det? Og hvis jeg først har putta EN i munn, må jeg jo ha fler. Selv om jeg ikke har lyst på.


Jeg syns de er så ekle å ta i at jeg må spise dem med skje.
(Men peppervarianten er jeg sikker på at jeg liker)

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:52   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Surkål. Hvert år så er jeg sikker på at det er kjempegodt - men neida...Spiser det selvfølgelig i jula 2010 også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:57   #33
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Surkål. Hvert år så er jeg sikker på at det er kjempegodt - men neida...Spiser det selvfølgelig i jula 2010 også.

Surkål er nok min også. Jeg begynte ikke å spise det før noen få år siden, og jeg er jammen ikke sikker på hva jeg synes, men jeg tar nå litt til julemiddagen uansett.

Litt rart egentlig. Da jeg først så denne tråden tenkte jeg at jeg enten liker eller ikke liker ting, og under liker-kategorien tilhører alt jeg såvidt liker til det jeg liker veldig godt. Men surkål og sylteagurk hører faktisk innunder "vet-ikke"-kategorien når jeg tenker meg om. Snålt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:24   #34
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.403
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Veronal, du må lage taco med skikkelig biffkjøtt i strimler og egenprodusert kryddermiks uten glutamathelvete. Søk opp i oppskriftsforumet her, vær litt tilbakeholden med cayennepepperet til de små.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:39   #35
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Jeg tenkte i utgangspunktet at svaret mitt var nei, men etter å ha lest svarene fra andre innså jeg at jeg et slikt forhold til oliven, ostepopp og makrell i tomat.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 01:37   #36
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser du noe du ikke vet om du liker?

Nei, jeg kan ikke komme på noe som jeg er i tvil på om jeg liker. Enten så liker jeg, eller så liker jeg ikke. Ting jeg ikke liker, det spiser jeg heller ikke.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no