Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mac eller pc?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Pc eller Mac
Jeg har Mac og er fornøyd 37 56,06%
Jeg har Mac og er misfornøyd 2 3,03%
Jeg har pc og er fornøyd 21 31,82%
Jeg har pc og er misfornøyd 8 12,12%
Jeg har vært fornøyd eller misfornøyd med begge deler 6 9,09%
I couldn't care less! 2 3,03%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-13, 11:06   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

CD, Jeg bruker office på mac.

Ja, jeg vet man kan, men jeg tenker at hvis man bare skal bruke MS-programmer på den, kan man jo ærlig talt like gjerne bruke PC?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 11:11   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.348
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, jeg vet man kan, men jeg tenker at hvis man bare skal bruke MS-programmer på den, kan man jo ærlig talt like gjerne bruke PC?

Næh. Macen er jo vakker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 11:25   #23
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mac eller pc?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, jeg vet man kan, men jeg tenker at hvis man bare skal bruke MS-programmer på den, kan man jo ærlig talt like gjerne bruke PC?

Mac er mer enn bare tekstbehandlingsprogram.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 11:36   #24
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mac eller pc?

Mannen har akkurat fått ny mac, og den er fiiiin.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 12:18   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.899
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Jeg har brukt Mac bestandig, og har ikke lyst til å bytte. I hvert fall ikke til Windows! Da mister jeg jo Unix!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 12:22   #26
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.079
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mac eller pc?

17-åringen har mac. Den er 2,5 år gammel, og jeg har aldri hatt en datamaskin i hus med så mye feil. Ikke får man noe hjelp eller retur på den heller.
Vi andre har pc. Ikke bare fryd og gammen det heller, men heller ikke de store problemene.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 12:28   #27
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mac eller pc?

Jeg har begge deler.
Pc er i bruk, Mac står til pynt

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 12:31   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Jeg har en Mac book Air, og jeg er misfornøyd. Jeg angrer skikkelig på at jeg gikk for utseende og ikke for funksjonalitet ved siste laptopvalg.

Den har alt for liten kapasitet, og jeg kan den mye dårligere enn jeg kan PC, slik at den er mindre effektiv. (Det siste er ikke Mac-ens skyld altså, jeg vet det.)

Alt i alt bruker jeg den stort sett bare som terminal mot kontor-PC-en, hvis jeg ikke kjører Office-produkter på den lokalt, og jeg kunne selvsagt like gjerne (eller mye heller) hatt en Dell.

Men den er vakker da. Det skal den ha.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 13:47   #29
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.032
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mac eller pc?

Jeg er gammel Macevangelist, men måtte over på PC for 10 år siden. Jeg kan ikke si at jeg har savnet å ha større kompabilitet med mine kunder, slippe ekstradyrt programvare, og dårligere utvalg i programvare. Heldigvis har iPhone/iPad gjort at jeg får en del kontakt med Apple alikevel.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 13:50   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Mac er mer enn bare tekstbehandlingsprogram.

Jada, men jeg bruker nok 99 % av tiden min på PC på Word, Excel, Powerpoint, en webbrowser eller på mail. Ingen av dem er egentlig drivere for å skifte til Mac.

Hadde jeg brukt mye tid på grafikk eller lyd eller andre morsomme saker, hadde det vært noe helt annet.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 14:44   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Jeg har brukt PC i alle år og har aldri hatt problemer med at selve maskinen har kræsjet. Iallefall ikke som jeg kan huske. At programvare med bugs får PC'n til å henge og gjør at den må restartes har jeg selvsagt opplevd, men ikke at feilen har vært i maskinen.

Jeg foretrekker PC fordi det er den jeg kjenner og kan. På jobb må jeg ha PC fordi vi bruker Windows-plattformen. Om jeg skulle jobbet mye med grafikk eller lyd så ville jeg sikkert foretrukket Mac, men hjemme går det mest i surfing og lagring av bilder fra kamera til diverse lagringsenheter. Trenger ikke Mac til det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 14:54   #32
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Har Mac hjemme og er fornøyd, har PC på jobb og er fornøyd. PC-en min har nyeste OS (Windows 8.1) og nyeste Office og er dønn stabil, kjapp og går fint ned i vesken min. Hadde jeg kunnet velge er det mulig jeg ville valgt Mac på jobb, men da av utseendemessige hensyn. Siden jeg jobber mye på de samme systemer og dokumenter som kollegaer og kunder så er det mest praktisk å ha samme det samme som dem, men det hadde ikke vært en avgjørende faktor.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 14:57   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Jeg har vært adrenalinsinna på iMacen min i mange måneder, egentlig helt siden det nye operativsystemet ble installert. Men litt ekstra RAM gjorde faktisk underverker.

Mac minien kræsjet hele tiden, men der var det hardwarefeil, og vi fikk (til slutt) reklamert på den.

De to stasjonære PC-ene er så gamle (> 5 år) at de er nesten ubrukelige. Jeg vil gjerne kaste dem ut, men mannen bruker dem visst.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 15:21   #34
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mac eller pc?

Vi har forresten tre pc'er i hus (ikke mine), bare en av de virker. Tror ingen av de er over fem år gamle. Den ene er jeg nesten sikker på at det er harddisken som ikke vil, den andre er rett og slett død.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 15:21   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Jeg har hatt Mac i drøye tre år nå, jeg er fremdeles ikke helt fortrolig med den. Når Mac minien min døde etter lynnedslag i vår var jeg faktisk ikke helt sikker på om jeg skulle gå tilbake til PC eller ha en ny Mac. Jeg hadde nesten nettopp kjøpt Adobe-pakka for Mac, så valget ble iMac pga det. Jeg er veldig fornøyd med iMacen, den går som en drøm. Men det er mange ting som jeg ikke vet hvordan jeg gjør på Mac, som er helt innlysende på en PC. Jeg vet ikke om jeg kommer til å ha Mac resten av livet.

På jobb har jeg PC, og den er ofte mer sammarbeidsvillig selv om det er en langt dårligere maskin enn den fancy iMacen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 15:41   #36
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.845
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

17-åringen har mac. Den er 2,5 år gammel, og jeg har aldri hatt en datamaskin i hus med så mye feil. Ikke får man noe hjelp eller retur på den heller.
Vi andre har pc. Ikke bare fryd og gammen det heller, men heller ikke de store problemene.

Hæ, ikke hjelp eller retur? Apple har den suverent beste supporterne jeg vet om, henter og leverer på døra. Kjøpte dere via annen butikk? Jeg har handlet mye via Apple.no og aldri opplevd noe annet enn suveren kjøpshjelp og support.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 16:57   #37
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mac eller pc?

Elsker Mac, og savner den hver dag med PC (x2, bruker pt en Lenovo og en Dell) på jobb. Var det opp til meg, så hadde jeg funnet en workaround og brukt Mac'en på jobb, men det bryter med den strenge sikkerhetspolicyen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 17:10   #38
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mac eller pc?

Ungene har Mac, vi voksne har PC. Tidligere brukte jeg flere timer pr uke for å renske pc'ne til ungene for møkk og drit, etter at de fikk Mac har de ikke hatt ett eneste problem. De surrer og går hver bidige dag, de har Macbook Pro. Jeg foretrekker PC fordi den kan jeg ut og inn. Ikke problemer med at den henger seg eller noe. Bytter PC ca annenhvert år -> arbeidsverktøy.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 21:32   #39
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mac eller pc?

Fikk Mac Air (som han i butikken anbefalte fremfor pro, pro var visst best før)
av min kjære mann, den blir nok også brukt litt av ungene, pc'ene dems henger som bare det.
Den virker veldig bra.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 22:18   #40
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mac eller pc?

Jeg har pc, og er fornøyd med det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no