Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvilket språk bør jeg lære meg?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-13, 08:56   #21
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.302
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket språk bør jeg lære meg?

Jeg ville valgt Spansk.

Jeg snakker idag 3 språk utenom norsk, men de tilhører alle samme språkgruppe, så jeg ville valgt et romansk eller slavisk språk nå.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-13, 10:27   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.522
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket språk bør jeg lære meg?

I den nordlige delen av landet vårt er det mye handel og samarbeid med de på russisk side av grensen, så russisk er ikke dumt å kunne her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-13, 17:20   #23
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket språk bør jeg lære meg?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg har også lyst til å lære meg andre språk, men mest av alt har jeg faktisk lyst til å lære tegnspråk.

Hvis du kjenner noen som har tegnspråk som førstespråk kan du få 7 uker gratis kurs (nettverkskurs) på Ål. Hvis du ikke kjenner noen kan det være lurt å bli kjent med noen.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 18:48   #24
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket språk bør jeg lære meg?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hvis du kjenner noen som har tegnspråk som førstespråk kan du få 7 uker gratis kurs (nettverkskurs) på Ål. Hvis du ikke kjenner noen kan det være lurt å bli kjent med noen.


Jeg kjenner nok ingen, eller dvs jeg kjenner noen, mendenne personen er døvstum og bruker ikke tegnene selv, men de blir brukt til vedkommende. Jeg har bare lyst til å lære det for å kunne kommunisere enkelt med døve kunder kan man si.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-13, 20:57   #25
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.640
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket språk bør jeg lære meg?

Arabisk hadde jeg gjerne skulle kunnet. Men det er veldig vanskelig.
Fransk og spansk er jo begge store språk som nok kunne vært kjekt å kunne. Som turist så kunne jeg tenkt meg å lære meg italiensk siden det er et land jeg ser for meg at kommer til å reise mye til.

Det er veldig annerledes synes jeg å reise i land man kan språket i. Da kommer man i prat med så mange og får en helt annen opplevelse. Siden det bare er engelsk jeg kan godt så er det kanskje ikke så rart at jeg trives veldig godt på de britiske øyer og New Zealand.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no