Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Paradise Hotel

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-10, 16:14   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Var det hun Margrethe?

Har ikke peiling på hvem det er. Har aldri fulgt med, og har ikke fått noe navn. Men at foreldre ikke ønsker at hun skal jobbe sammen med deres tennåringsbarn skjønner jeg godt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 16:41   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg ser på når jeg har tid, og hadde jeg hatt skjegg, hadde jeg humret i det.
Det er vel ingen som kan nekte på at et par av de gutta der har større baller enn hjerne? Jeg finner det umåtelig festlig.

Jeg innbiller meg at det er mer pupper enn hjerne der også :fordomsfull:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 16:56   #23
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paradise Hotel

Jeg smugtitter på Paradise.

Jeg har nemlig høylytt og seriøst proklamert overfor mannen (det var noe jeg sa da den første norske sesongen kom, og nå må jeg liksom stå for det) at det bare er hjernedøde folk som ser på så hjernedød underholdning, så jeg må nok glo på Paradise bare når mannen ikke ser det, for selv om jeg muligens er hjernedød, så vil jeg ikke at mannen skal få det trumfkortet.

Men for å rettferdiggjøre meg selv; Paradise er fullstendig hjernedød underholdning, og somme tider er det akkurat det jeg forlanger av underholdning. Underholdning skal (ofte i alle fall) handle om ting som ikke opptar for stor tankevirksomhet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 17:38   #24
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Men for å rettferdiggjøre meg selv; Paradise er fullstendig hjernedød underholdning, og somme tider er det akkurat det jeg forlanger av underholdning. Underholdning skal (ofte i alle fall) handle om ting som ikke opptar for stor tankevirksomhet.



Det vel derfor de fleste ser på det eller? Det er jo hjernedød underholdning. Man behøver ikke tenke noe som helst. Annet enn * er det muuulig?

Det er nok mer baller og pupper enn hjerne hos deltagerene ja. Men artig å se på lell. Og det hender jeg faktisk blir litt flau på vegne av de som er med og familiene deres. Håper mine holder seg for gode til å melde seg på noe sånt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 17:43   #25
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Paradise Hotel

Nei!

  Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 17:51   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paradise Hotel

Nei, absolutt ikke! Rævskvæl-tv.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:01   #27
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

Venter spent på neste episode

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:13   #28
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

En ryker i dag, å en i morgen.

Åssen vet du det?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:28   #29
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paradise Hotel

Nei, jeg ser ikke på, og er litt sur fordi tv3 har kuttet ut ncis og ncis Los Angeles som jeg så på for å sende dette mølet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:31   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.874
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paradise Hotel

Nei, jeg blir helt pinlig berørt av sånt!!!
Jeg så en kveld, datt tilfeldig innom, mulig det var søndagen. Så på en utstemming iallefall. Etter det har jeg ikke sett og kommer ikke til å se mer. Hjelpes.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:22   #31
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Åssen vet du det?

Det sto i se og hør faktisk, i programoversikten.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:25   #32
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

Var ikke så mye morsomt som skjedde i dag egentlig, men kan jo ikke være morsomheter som skjer hver dag der heller

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:27   #33
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg smugtitter på Paradise.

Jeg har nemlig høylytt og seriøst proklamert overfor mannen (det var noe jeg sa da den første norske sesongen kom, og nå må jeg liksom stå for det) at det bare er hjernedøde folk som ser på så hjernedød underholdning, så jeg må nok glo på Paradise bare når mannen ikke ser det, for selv om jeg muligens er hjernedød, så vil jeg ikke at mannen skal få det trumfkortet.

Men for å rettferdiggjøre meg selv; Paradise er fullstendig hjernedød underholdning, og somme tider er det akkurat det jeg forlanger av underholdning. Underholdning skal (ofte i alle fall) handle om ting som ikke opptar for stor tankevirksomhet.

noe av det samme her ja, skyldte på at det var et samtaleemne på
jobb så jeg måtte bare få med meg litt om hva det handler om

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 22:32   #34
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paradise Hotel

Reality-tv var morsomt første runde av BB, da opplegget var nytt og ukjent her til lands og det var "vanlige" folk som deltok. Nå er det stort sett bare en orgie i silikon, sixpacks & brødhuer, og det gidder jeg definitivt ikke kaste bort tida mi på.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 07:59   #35
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paradise Hotel

Jeg så 20 minutter av den danske versjonen en gang, og jeg kjente hvordan hjernecellene mine skrek og hylte i dødsangst. Nei, jeg ser ikke på.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 11:22   #36
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.086
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Var ikke så mye morsomt som skjedde i dag egentlig, men kan jo ikke være morsomheter som skjer hver dag der heller

Hva var den grininga og de dramatiske greiene de viste på traileren?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 11:34   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradise Hotel

Jeg har aldri sett en hel episode, og skjønner rett og slett ikke konseptet. Dumme, stygge mennesker som kliner og griner i Mexico?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 11:47   #38
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har aldri sett en hel episode, og skjønner rett og slett ikke konseptet. Dumme, stygge mennesker som kliner og griner i Mexico?



Spot on!

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 12:22   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.460
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradise Hotel

Yay.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 15:38   #40
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paradise Hotel

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hva var den grininga og de dramatiske greiene de viste på traileren?

Var noe med en som ble stemt ut, å det var visst veldig kjipt da..var visst ingen god følelse så de gråt alle sammen

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no