Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 07:54   #21
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi skal en uke til Gdansk, og så blir det nok litt båtturer med foreldrene mine i tillegg. Håper også på å få til en tur til Bergen og akvariet med eldste.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:00   #22
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.524
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Eg har ingen store ferieplanar. På grunn av bekken- og andre graviditetsplager, og generelt dårlig form, blir det litt sånn ta det som det kjem i sommar. Vi vurderer å finne eit hotell i relativt kort avstand frå Oslo, kor vi kan overnatte eit par netter, slappe av og spise god mat. Elles blir vi heime og litt på hytta, som ikkje er så langt unna.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:03   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Gutta og jeg reiser en svipptur med båt til Køben på onsdag.
Søndag reiser vi på telttur til Daftö camping i Sverige og blir der til torsdag.
Deretter blir det å jobbe hjemme på huset.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:05   #24
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.059
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

V i skal nordover om en stund og det er ferien vi skal ha i sommer.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:21   #25
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Har vært en uke på Mallorca i mai, og skal på Norgesferie i sommer.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:29   #26
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Stort sett blir det ferie hjemme, ei heller blir det stort med ferie i sommer, men fredag reiser vi 9 dager til varmen og cruise i Middelhavet. Så blir det å være hjemme, kanskje med et par turer til Dyreparken, badeland i Lyngdal, evt. Sommarland i Bø før det er skolestart for eldste. Håper ellers på 1-2 uker i forbindelse med høstferien da, varmere strøk. Mamma har forøvrig hintet om jentetur til London i september - jeg skal ikke være vanskelig!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:30   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.950
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

To uker til Italia, ellers hjemme.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:34   #28
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.343
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Noen uker i barndomshjemmet, og 3 netter i Bergen. De store ferieutskeielsene sparer vi til neste år.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:36   #29
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Tre uker i California med en svipptur innom Las Vegas

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:39   #30
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi skal ha verandaferie i år som første gang i mitt voksne liv, det skal bli kjekt å kose seg hjemme, men håper været snart blir litt mere stabilt.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:45   #31
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.912
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi har vært 10 dager på ferie i Danmark og Kristiansand allerede, resten av ferien bøir hytteferie + en tur til Langedrag med venninne.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:50   #32
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.343
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Ei ukes tid på mine foreldres hytte, på mammas hjemsted. Ellers hjemmeferie med innlagte dagsturer og masse oppussing. Mannen og jeg skal på helgetur uten unger til høsten, når minsten har fylt ett og jeg etter planen har kuttet ut amming.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 08:53   #33
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Jeg, mannen, vesla og niesa mi skal til Spania om et par dager. Der skal vi være et par uker.
Så skal jeg på jentetur til Barcelona i sept.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:03   #34
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi skal ha en uke i Tyskland, to uker i Frankrike og en uke i Danmark.
Sammenhengende.
Alle gleder seg stort.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:12   #35
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.211
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Har vært på hytta i påsken.

Senere i sommer skal vi på noen dagers telttur, en uke er ikke planlagt enda (blir i Norge, kanskje en fjellhytte) og to uker til Spania. Jenteturlanghelg til Finland til høsten.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:19   #36
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.361
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Blir Norgesferie, biltur til Lofoten. På tur nedover igjen skrår vi vestover og blir noen dager hos mine foreldre mot slutten av ferien. Barna blir igjen der noen dager til når vi voksne kjører hjem for å begynne på jobb igjen. Høstferien blir ikke noe ferie for min del, men fri fra jobb og klassetur til Polen og Tyskland med eldstemann og hans 10. klasse..

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 09:41   #37
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.400
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Vi var i Danmark i hele påsken så sommerferien blir ikke så voldsom.

Gutta skal på leir da - eldstemann på 16 er avgårde nå på dans- og dramaleir i Valdres, 12-åringen reiser på seilbåttur med speider'n på lørdag og blir borte en uke og midt i juli reiser 12- og niåringen hit en uke: www.bjontegaard.no .
(Vi har brukt 17.000 (!) på leir denne sommeren!)

Sistnevnte leir er i nærheten av hytta vår og vi kommer til å være der mye - tre uker til sammen, sånn omtrent. Litt må gjøres hjemme også, og vi skal ta noen småturer hit og dit.

19-åringen styrer seg selv og skal en uke til Afrika på Safari og en uke til Belgia sammen med en venninne.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 10:08   #38
Stabæk_fan
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Innlegg: 64
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

I år skal jeg ha tre uker sammenhengende! Og det skal bli så deilig. Har de siste årene bare fått skvist inn to uker ila sommeren. Mannen har laaang ferie i år. Det klaffer bra med turnusfri i begynnelsen og slutten av ferien. Så selv om han bare tar ut 3 uker, har han ti dager i forkant, og ti i etterkant. Sniken!

Vi skal pusse opp kjøkkenet. Mannen tyvstarter, også hjelper jeg til i min første ferieuke. Så skal vi en uke til sol og varme. Siste uken er usikker. Mulig vi kjøper oss et telt og drar avgårde. Enten norske fjellheimen, eller svenskekysten.

I august tar jeg med meg snuppa til London en tur. Vi har billetter til den ene kvartfinalen i håndball OL.

ÅÅÅ heldiggris misunner dere. Prøvde å få biletter til OL jeg og, men fikk ingen ting. Det var da jeg bestemte meg for å ta tur med Hurtigruten. (dette var rett etter at Hurtigruten minutt for minutt var ferdig ifjor sommer)

Er det Damehåndball dere skal se?
Og isåfall hvilken plass må Norge havne på i sin gruppe for at dere skal få se Norge spille?

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 10:11   #39
Stabæk_fan
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Innlegg: 64
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Lucky you Det skulle gjerne jeg fått med meg også! Og så drømmer jeg om Queen's turneringen. Wimbledon er også stas, men der har jeg vært, men ikke de to andre nevnte her.

Så langt i år:
2,5 uke fordelt mellom Disneyland Paris og Sør-Spania.
1 uke på jentetur til Kreta.

Nå står baby for tur, og da blir det lite reising på en god stund

Takk jeg gleder meg, har bilett til både formiddag og kveldskonkuransen på mandag som er første dag av turneringen. Det vil si gruppe 1, noe som vel da betyr at jeg for se Verdenseneren i aksjon.

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 10:18   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.163
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags ferie har du hatt/skal du ha i år?

Det blir en travel sommer, men det er sånn vi vil ha det. Der vi er slapper vi godt av.

Det starter med at ungene, min mor og jeg drar til Dyreparken i Kristiansand. Full pakke med overnatting på Abra Havn og greier. (Mamma vant i lotto og ville ta med ungene på tur, så derfor tok vi oss råd til dette ... det koster skjorta.)

Så drar kjernefamilien til Syden en uke. Nærmere bestemt Albena i Bulgaria. Full avslapping på stranda/ved bassenget for oss voksne. Ungene skal i bamseklubber og bade masse, masse.

Deretter noen dager på hytta. Rekker vi å male stua innvendig tro? Mistenker at vi IKKE rekker det.

Deretter drar jeg på jobbkonferanse til California og blir borte i 10 dager. Mens jeg er borte sendes snuppa til bestefar i Nord-Norge. Mann og knert drar noen dager senere og tar henne med hjem.

Så er det august og sommeren er over.

Snuppa og jeg skal også på jentetur til London i høstferien. Det gleder vi oss veldig til. Jeg har aldri reist bort og bodd på hotell med bare henne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no