Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 15:03   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Og for all del; forumet fungerer jo i aller høyeste grad (til tross for dette...), men det er allikevel i mine øyne ikke spesielt høy takhøyde her inne.

Presiserer: Når jeg sa at forumet fungerer, så mente jeg nettopp at takhøyden fungerer. At det er "tillatt" å f.eks. si ufine ting, men at dette blir slått ned og reagert på, slik at jeg ikke synes det blir riktig å si at det er akseptert å si ufine ting.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:05   #22
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Takhøyde i forum

Skilpadda sier i grunnen det jeg tenker.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:07   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes "det må gå an å ikke latterliggjøre nye medlemmer" er ganske langt fra "det er lav takhøyde her", så jeg kunne også godt tenke meg å høre litt mer utdyping av hva Joika og Siri mener. (Jeg synes selvsagt også det må gå an å ikke latterliggjøre folk, på samme måte som det er mye annet jeg synes "må gå an", uten at jeg av den grunn trenger å synes at disse tingene bør forbys eller at de senker takhøyden.)


Det er fint lite her inne jeg reagerer på, det eneste er at det ikke blir sagt eller gjort noe som helst når tråder av nykommere som føler de har fått en dårlig mottakelse fjases bort med latterliggjøring av problemstillingen og at den sporer helt av med fjas. Hadde jeg fått en sånn velkomst i forumverdenen hadde jeg nok takket for meg fort. (Tenk så mye bra dere hadde gått glipp av da! )

Sånn sett er det at det er for høy takhøyde jeg reagerer mer på enn at den er for lav.

Ps: Jeg fikk ikke lov å ha "sjef" som tittel da. Det syntes jeg var litt shipt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:09   #24
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Hvis jeg får lov å være ærlig uten å bli beskyldt for å være respektløs, så vil jeg gjerne si dette:

Jeg syns tråden om rødprikking var et godt eksempel på slike tråder som slett ikke passer på FP, og som flere av brukerne vil ha færrest mulig av. Selvsagt er det fullt akseptabelt å starte en slik tråd - med samme kvalitet på innhold og uttrykk - men det er likefullt akseptabelt at vi andre reagerer på det. FP's styrke er jo nettopp at brukerne setter standarden for hvordan forumet skal være.

Jeg syns humor og og moro innimellom alvor og saklighet er en av FP's største styrker og fordeler. Det som gjør at jeg trives best her. Av og til tar det litt av og jeg kan forstå at det virker massivt og latterliggjørende på dem som ikke har fartstid her. Men jeg ønsker meg ikke et forum der det ikke er plass til fjas, og man må nok ta ting litt mindre høytidelig her enn andre steder.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:12   #25
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.


Foreldreprotalen har f.eks lav takhøyde når det gjelder negative utsagn mot mørkhudete mennesker eller overvektige mennesker

Jøss så du mener at takhøyden hadde vært ganske stor hvis alle hadde kommet med kun negative utsagn om mørke og overvektige?

Akurrat der er jeg faktisk uneig med deg. Jeg synes takhøyden er ganske så stor siden folk her har respekt for alle type mennesker og lar seg ikke bli påvirke og revet med av dem som snakker negativt om mørke og overvektige mennesker.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:13   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jøss så du mener at takhøyden hadde vært ganske stor hvis alle hadde kommet med kun negative utsagn om mørke og overvektige?

Akurrat der er jeg faktisk uneig med deg. Jeg synes takhøyden er ganske så stor siden folk her har respekt for alle type mennesker og lar seg ikke bli påvirke og revet med av dem som snakker negativt om mørke og overvektige mennesker.

Jeg gjetter at Isbjørnen mente å eksemplifisere at "takhøyde" ikke er noe entydig positivt, ikke å si at det hadde vært bedre om det var mer rasisme her.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:14   #27
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jøss så du mener at takhøyden hadde vært ganske stor hvis alle hadde kommet med kun negative utsagn om mørke og overvektige?

Jeg tror nok ikke Isbjørnen mente det slik, hun får utdype selv, men jeg leste det overhodet ikke slik.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:17   #28
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Jeg vet ikke jeg, jeg pleier som sagt tidligere ikke huske hva folk skriver. Men husker godt hvordan entreen til Isbjørn var. Miksket informsjon blir man forvirret av.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:20   #29
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av yt1300, her.

Det er vel her som ialle andre forum slik at det er moderatorer som bestemmer hvor takhøyden skal være. Liker man det ikke så kan man gå en annen plass. Det er sikkert flere millioner forum å velge mellom, og ikke er det vanskelig å lage sitt eget forum heller.

Men kjære deg, det er da mange ting ved dette forumet jeg liker godt. At det til tider hersker lynsjestemning her er ikke det jeg vektlegger tyngst. Det blir for dumt å svare at en kan "gå en annen plass" bare fordi en svarer "negativt" i en tråd som denne.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:23   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.192
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Men kjære deg, det er da mange ting ved dette forumet jeg liker godt. At det til tider hersker lynsjestemning her er ikke det jeg vektlegger tyngst. Det blir for dumt å svare at en kan "gå en annen plass" bare fordi en svarer "negativt" i en tråd som denne.

Jeg sa også det med at man kan gå et annet sted hvis man ikke trives her, men det var selvsagt ikke rettet mot deg (eller noen andre spesifikke), og det tipper jeg det ikke var ment som her heller. Det er jo et faktum at man kan gå et annet sted hvis man vil, og det er en av grunnene til at det ikke gjør noe om et forum ikke passer for absolutt alle. Men jeg mener naturligvis ikke at det betyr at man ikke skal si fra om ting man synes burde bli bedre, eller at det ikke skal være lov til å kritisere måten ting blir gjort på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:29   #31
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvis jeg får lov å være ærlig uten å bli beskyldt for å være respektløs, så vil jeg gjerne si dette:

Jeg syns tråden om rødprikking var et godt eksempel på slike tråder som slett ikke passer på FP, og som flere av brukerne vil ha færrest mulig av. Selvsagt er det fullt akseptabelt å starte en slik tråd - med samme kvalitet på innhold og uttrykk - men det er likefullt akseptabelt at vi andre reagerer på det. FP's styrke er jo nettopp at brukerne setter standarden for hvordan forumet skal være.

Jeg syns humor og og moro innimellom alvor og saklighet er en av FP's største styrker og fordeler. Det som gjør at jeg trives best her. Av og til tar det litt av og jeg kan forstå at det virker massivt og latterliggjørende på dem som ikke har fartstid her. Men jeg ønsker meg ikke et forum der det ikke er plass til fjas, og man må nok ta ting litt mindre høytidelig her enn andre steder.

Det kan jeg være helt enig i, men jeg ser ikke helt poenget med å blåse så mye liv i en type tråd en ikke ønsker på forumet.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:30   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Jeg synes det er fin-fint med et forum der ledelsen ikke knebler medlemmene, og der selvjustisen blant medlemmene er såpasse at man ikke kan lire av seg hva som helst.

Noen ganger får kanskje enkelte mer pepper enn det som strengt tatt er nødvendig, men samtidig er det på dette forumet fullt lovlig å ombestemme seg, og å trekke tilbake ting man har sagt om man kommer på bedre tanker/kilder/hva_har_du.
Og det synes jeg er finfint.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:31   #33
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg sa også det med at man kan gå et annet sted hvis man ikke trives her, men det var selvsagt ikke rettet mot deg (eller noen andre spesifikke), og det tipper jeg det ikke var ment som her heller. Det er jo et faktum at man kan gå et annet sted hvis man vil, og det er en av grunnene til at det ikke gjør noe om et forum ikke passer for absolutt alle. Men jeg mener naturligvis ikke at det betyr at man ikke skal si fra om ting man synes burde bli bedre, eller at det ikke skal være lov til å kritisere måten ting blir gjort på.

Nei, jeg skjønte at det ikke var spesifikt mot meg, men det er veldig typisk at den type svar dukker opp dersom en kommer med noe som kan ligne kritikk.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:32   #34
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.895
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Det at FP ikke forsøker å passe for alle, er faktisk noe av det jeg liker aller best ved forumet. Folk er forskjellige. Alle skal ikke kose seg overalt. Deal with it.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:34   #35
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det at FP ikke forsøker å passe for alle, er faktisk noe av det jeg liker aller best ved forumet. Folk er forskjellige. Alle skal ikke kose seg overalt. Deal with it.

Det er greit nok. Men det er ikke dermed sagt at forumet har høy takhøyde?

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:37   #36
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.895
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Det er i hvert fall en direkte følge av at vi har så lite inngripen fra oven her, altså en konsekvens av at vi har høy formell takhøyde, eller hva man skal kalle det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:38   #37
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er i hvert fall en direkte følge av at vi har så lite inngripen fra oven her, altså en konsekvens av at vi har høy formell takhøyde, eller hva man skal kalle det.

Akkurat den biten tror jeg vi alle er enige om.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:39   #38
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Er mye enig med Joika og Siri...
Virker som mange mener de har "fasiten" om hvordan det skal være her, men det er vel alle, både gamle og nye medlemmer som til sammen gjør forumet til det det er. Jeg synes ikke det er riktig å si at "slik det var fra begynnelsen, slik skal det alltid være..." (satt litt på spissen da)

Det virker som de fleste er flinke til å skille saker. Er noen uenig i en tråd så er de "voksne" nok og ikke drar det over i andre tråder.

Om en skal si det er lav eller høy takhøyde er litt avhengig av egne meninger også.
Så jeg klarer ikke si generelt om det er lav eller høy takhøyde, litt begge deler

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ps: Jeg fikk ikke lov å ha "sjef" som tittel da. Det syntes jeg var litt shipt.

ikke jeg heller....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 15:39   #39
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Takhøyde i forum

For meg innebærer takhøyde å strø litt salt i såret til supportere når favorittfotballaget taper. Jeg synes takhøyden er lav her inne.

  Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 16:02   #40
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Se over.

Hva har det med saken å gjøre?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no