Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaffemaskin - ikke kapsler

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 22:28   #21
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler

Hvis han vil ikke vil ha integrert kvern, så ikke kjøp det. Men jeg har integrert kvern og skifter mellom kaffetyper hele tiden, det er bare en kopp som blir litt blanding hvis man fyller på når det er så godt som tomt.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 23:09   #22
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.330
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Spoon har vel en kapselløs maskin om de liker veldig godt. Husker forøvrig ikke navnet på den.

Rancilio Silva og Rocky kvern, fornøyd!

Ante ikke at Dromedar var forhandler, jeg vil på kurs!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 23:14   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler

Meg forstå.Nå mangler det bare at det er den maskina denne Tove har også, så er vi i mål tenker jeg. De har kursliste på dromedar sine sider.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 00:20   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Veldig fornøyd, men det krever litt trening.

Og trene gjør man jo villig vekk. Vi fikk en kamerat på besøk den kvelden vi hadde fått Rancilioen på besøk. Da hadde jeg drukket min åttende doble espresso og var omtrent akkurat slik:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 23:51   #25
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Mange snakker pent om Siemens sine med integrert kaffekvern, jeg hadde vurdert denne om jeg ikke allerede hadde en Krups (som jeg er ganske fornøyd med), den er nedsatt ganske bra i pris hos akkurat denne leverandøren: http://www.tretti.no/husholdningsapp...iemens-tk52002

Drar opp igjen denne for å takke for godt tips, og anbefale videre. Jeg har fått en nyere utgave av den torsk linker til. Denne: http://www.siemens-home.no/produkter...?source=browse.
Den har virkelig gått varmt her i jula, og vi er så fornøyd! Veil. pris 5500,- , koster ca 3000,- på Elkjøp nå. Løp og kjøp!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 23:53   #26
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler

Silvia har forøvrig gått i midlertidig eksil på loftet hos oss. Vi er visst i en "trykk på en knapp og få kaffe kjapt-fase" i livet... Hun flytter ned igjen når vi får mer overskudd.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 00:01   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.179
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler

Hot lips, den har jeg hatt i tre år og er superduperfornøyd!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 00:03   #28
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaffemaskin - ikke kapsler

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Hot lips, den har jeg hatt i tre år og er superduperfornøyd!

Høres bra ut!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no