Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å si ifra til andre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-08, 09:23   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Jeg hadde ikke sagt ifra. Hadde det vært noe alvorlig, urettferdig eller at noens liv avhenger av det, hadde jeg derimot sagt noe.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 10:09   #22
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Vet ikke om jeg hadde giddi å sagt ifra akkurat her. Men, damer med skjørter som har sklidd helt opp eller glidelåser som er åpne hadde nok fått et hint. Det hadde jeg satt veldig pris på selv. Ikke mye kult å dra med seg en remse dopapir under skoen fra et offentlig toalett heller, når du akkurat har tatt pause fra å bli sjekket opp av den kjekkasen, mens han kjøper en drink til bare deg og han. :erfart:

Faren min sier ifra om alt, og han er - eh - kreativ når han gjør det. På t-banen i London "puttet han på en krone" på rompa til en som sto med sagge-olabukser til knærne. Hele vogna sto og lo etterpå, men det kunne like gjerne gått andre veien.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 10:21   #23
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Faren min sier ifra om alt, og han er - eh - kreativ når han gjør det. På t-banen i London "puttet han på en krone" på rompa til en som sto med sagge-olabukser til knærne. Hele vogna sto og lo etterpå, men det kunne like gjerne gått andre veien.


Ser for meg faren din.

  Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 10:26   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.318
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Guri, Trolljenta. Men det kunne vært litt skummelt, da.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 10:37   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Jeg er mest overrasket over at noen orker å trene med g-streng jeg. :grøss:

Jeg ville virkelig gjerne at noen hadde sagt fra.

Selv bruker jeg som regel en tights utenpå sykkelbuksen da den er litt gjennomsiktig. Og fordi det er et hull i den, men jeg gidder ikke bytte den ut før pad'en er brukt opp. :billig sjuske:

  Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 15:40   #26
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ville ikke blitt videre blid om noen saborterte mitt forsøk på å flæsje rumpe på treningssenteret.



Denne damen har jeg vært på ganske mange treninger sammen med, jeg kjenner henne ikke, men tror nok ikke hun flashet baken med vilje. Hun er nok et sted mellom 45-50 år. Ikke at det har så mye å si...

Smilefjes: Det skjønner ikke jeg heller! Dessuten er det bedre å trene med hipsters med tenke på sånne tilfeller som beskrevet ovenfor.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 16:55   #27
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg ville nok automatisk tenkt at den tynnslitte buksa var brukt med overlegg, jeg. :fordomsfull:

Ojda, det var vel å dømme en stakkar litt vel. Jeg velger virkelig å tro at ingen ønsker å flashe rumpen sin ved å bruke tynnslitt treningstøy. :naiv:

Jeg ville helt klart ha sagt i fra på en diskre måte og samtidig vært veldig glad for at noen ga beskjed til meg hvis jeg var den uheldige.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 17:27   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Jeg hadde blitt glad og flau om du hadde sagt fra til meg .

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 19:20   #29
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Røykere, derimot, er jeg litt redd for. De er ofte skumle.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 19:24   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Jeg var på posthuset en gang, med skjørt med strikk i livet og en liten gutt som ble lei av å vente. Da fikk jeg vist fram rompa, men ingen sa fra - jeg merket det jo veldig godt selv.

Jeg sa fra til en dame som hadde dopapir hengende under skoen en gang, eller var det ut av skjørtet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 21:28   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Hipsters og hipsters - noen av oss bruker bleiebukse. rippen - evt forsøk på å få sykkelbukse litt fetish:

  Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 21:54   #32
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hipsters og hipsters - noen av oss bruker bleiebukse. rippen - evt forsøk på å få sykkelbukse litt fetish:

Jaja, det viktigste er at det skal være komfortabelt!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:05   #33
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.400
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Jeg har en tendens til å si fra - kanskje litt for ofte.

En gang holdt jeg på å bli slått ned av den grunn. Satt på gatekjøkken og spiste etter en tur på byen. Klokken var vel 3-4 på natta. Så sa jeg til en ung frøken "kan ikke du dra på deg buksa, jeg er ikke interessert i å se halve trusa di mens jeg prøver å få i meg en burger. "

Hun ble IKKE fornøyd, kan du si. Ikke kjæresten hennes heller. Ikke venneparet de hadde med seg på byen heller. Det var nummeret før de angrep meg alle sammen. Hun hadde en menneskerett til å gå med g-strengen langt oppå ryggen om hun ville det, og det hadde jeg ingenting å bry meg med. Dessuten var det sånn det _skulle være_ fortenk.

Jeg har sluttet å si fra når jeg er full. Tenker at jeg må ha et filter på, før jeg sier fra.

Om man går rundt med smekken åpen eller dopapir hengende ut fra buksa er det jo åpenbart at man vil ha beskjed, da. Så da sier jeg fra.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:48   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Jeg setter pris på når folk sier ifra om sånt, selv om jeg blir veldig flau sånn med en gang.

Jeg er fremdeles sint på mannen min som ikke sa ifra om hvor tynnslitt badebuksa mi var gjennom et helt babysvømmekurs.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-08, 22:54   #35
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.


Faren min sier ifra om alt, og han er - eh - kreativ når han gjør det. På t-banen i London "puttet han på en krone" på rompa til en som sto med sagge-olabukser til knærne. Hele vogna sto og lo etterpå, men det kunne like gjerne gått andre veien.


Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 01:33   #36
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

En klassiker jeg stadig ser er skjørt/kjoler som dras med opp av bevegelsen fra en ryggsekk. Enden, haha, på visa er at man får et praktfult skue i nærmeste trapp. Da pleier jeg å prikke dem forsiktig på skulderen og si litt lavt i fra om at trusa er fin, men at det muligens ikke er meningen å vise den frem...

Har fått mange rødmende men takknemlige blikk for den der gitt =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:05   #37
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Jeg sier i fra. Sist var på Ikea, i restauranten, der en stakkars sliten mamma viste hele rompen. Jeg sa i fra i det jeg passerte.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no