Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Halv pris på Barnegarderoben

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-08, 08:20   #21
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Halv pris på Barnegarderoben

Hmm, merkeleg. Eg har bestilt der fleire gongar, og vore fornøgd kvar gong. Men eg brukar å skygge unna det meste med figurar på, og har kjøpt det som har vore litt meir nøytralt istaden.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 09:32   #22
sannereg
Aktiv
 
sannereg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 292
sannereg er litt kul
Standard

Sv: Halv pris på Barnegarderoben

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Usj. Jeg handlet en del babyklær der før vi fikk minstemann. Det var ordentlig dårlig kvalitet på det.
Så jeg sluttet og handle der.
Men så var det disse pysjene med Cars, og byggmester BOB ++ som er så favoritt da.
I sommer tok jeg turen innom Barnegarderoben og handlet et par pysjer, DYRE var de. Men, alt for poden så klart.
Kvaliteten er kjempedårlig. Etter noen vask var de så slaskete og fæle, all fasong var borte og de ser ikke ut. Ser ut som jeg har arvet de og at de er mange år gamle. Og til den prisen da gitt.
Jeg er skikkelig skuffet over kvaliteten deres, særlig med tanke på hvor dyre klærne er der.

sent svar,men jeg har handlet mye hos Barnegarderoben i løpet av årene, og har jeg fått noe som har blitt stygt el så har jeg pratet med dem og har da fått igjen pengene eller ny varer, de har kjempe god service

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no