Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du vet folk ikke henger på FP når ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-13, 10:59   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...



Går fint med landbruket, da. De får jo selge sprit.

Jeg tror jeg stort sett har oppegående folk i omgangskretsen. Kanskje de er på FP alle sammen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:02   #22
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

" I det offentlige jobber de ikke, de bare drikker kaffe"
"Alle skulle få lov til å bygge i strandsonen. De som er mot det er bare misunnelige, fordi de ikke har råd selv"
"Så sant man eier en tomt, skulle det bare mangle om man ikke kan gjøre hva man vil på tomta. Naboene skal jo drite i hva vi gjør!"
"Barnehagen har bedt meg kle av ungen når jeg leverer. Det gidder jeg ihvertfall ikke. Det er jo deres jobb!"

and on...and on...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:23   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Etter valget: "FrP er jo det eneste partiet som bruker sunt bondevett"



Og Blondie - å mamma mia!


Jeg har forresten lyst til å tvangsinnmelde et nært familiemedlem hit. Hun er lærer - altså, hun underviser ungdom - og hun syns "neger" er et helt greit ord å bruke.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 09-10-13 kl 11:29.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:29   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Så dere mener at alle som ikke har vett til å fremstille seg PK, må være ubevandret i FP-verden? Jeg er helt sikker på at det er mange, mange her inne som har avvikende meninger om bilsikring og bursdager, men som sikkert nok skjønner at man kan vekke oppsikt hvis man snakker høyt om det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:32   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.285
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Som sagt så syns jeg det er mer at noen åpenbart aldri har vært utsatt for et eneste utsagn eller tanke i retning av å for eksempel problematisere rasisme eller tenke litt rundt det med bursdager eller sikre barna utover minimum.

For da hadde det vært mer "jeg vet at det er fy-fy å snu barna når de er 1, men...". "Det er sikkert ikke PK, men jeg syns nå at...", osv.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:34   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Jeg er enig i det, man blir mer bevisst av å henge her inne. Ingen tvil om det. Kanskje til og med reflektert.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:34   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.285
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Man får i det minste HØRE et par motargumenter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:35   #28
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Så dere mener at alle som ikke har vett til å fremstille seg PK, må være ubevandret i FP-verden? Jeg er helt sikker på at det er mange, mange her inne som har avvikende meninger om bilsikring og bursdager, men som sikkert nok skjønner at man kan vekke oppsikt hvis man snakker høyt om det.

Det tror nok jeg også.
Hull i ørene debatten, feks. Det gjorde ikke meg noe å dele egne erfaringer, men det er virkelig ikke alt jeg orker å gå inn i når jeg har andre meninger enn debattantene her. Har jeg lyst, så gjør jeg det selvsagt, men det skorter litt på tid og ork innimellom. Også hender det jeg gjør endel ting som ikke er PK, jeg vet det ikke er korrekt, men jeg gjør det likevel.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:36   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.285
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Men da ville du nok også RL sagt at "det er jo delte meninger, men...", eller?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:38   #30
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Damen i Blondies eksempel hadde fått en grundig innføring i sarkasme og latterliggjøring, at FRP er det eneste partiet med sunt bondevett har jeg møtt før.
Og så lenge man definerer sunt bondevett som enkle løsninger på komplekse problemer, uten å se på konsekvenser eller tenke nøye gjennom ting, som å tro at skattelette gavner de fattige, ja da stemmer det jo litt.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:42   #31
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Jeg var med en kollega som mente at hun jenta i Vågå 'var jo med på det selv' - en ganske ung dame. Da måtte jeg heve stemmen litt. Angra litt etterpå for jeg tror hun fikk bakoversveis de luxe, men jeg greide ikke holde meg.

Jeg burde vel ha forklart det roligere, at det ikke er unge jenters ansvar å sette slike grenser.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:44   #32
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Ellers så er det tydelig at faren min ikke er her inne. Han aner ikke at det ikke heter neger eller barnehagetante. Jeg må velge mine kamper her, for de er greie besteforeldre, og de mener ikke noe vondt med noe, og ungene elsker å være med de. Jeg sier fra når jeg synes det har gått alt for langt, men jeg kan ikke si fra hele tiden.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:49   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.764
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

"Gleder meg til ungen er ett år så han kan få sitte riktig vei i bilen"

"Jeg synes det er så søtt med hull i ørene på små jentebabyer"

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 11:49   #34
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Det vanskeligste IRL synes jeg er å skulle diskutere politikk med folk man treffer i jobbsammenheng.

Var i et møte med en kunde - det var rett etter valget. Hva synes dere om valget da?, kastet ut hun ut i slutten av møtet. Akkurat da turte jeg ikke tenke eller tro så mye om hvor hun sto politisk, så jeg formulerte meg så rundt jeg kunne - om at jo da, nei da, vi hadde det jo godt fra før da, men det blir spennende å se hva de kan få til (jeg er for borgerlig regjering, men har et anstrengt forhold til FrP og Krf. ) Så viste det seg at hun var veldig FrP, men jeg tror ikke jeg sa noe galt, bare jattet med.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ønsker å diskutere politikk med helt fremmede mennesker i en setting som er jobbrelatert. Jeg er jo selger så jeg bør være relativt på god fot med alle typer kunder.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 12:10   #35
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Jeg henger jo på FP som bare pokker, men jeg kan fint finne på å lire av meg et "ja, ja, det finnes verre ting i verden" når venninner går inn i det jeg kaller bilsikringshysterimodus (noe jeg også har observert tendenser av på FP ) så dersom folk tror jeg ikke er FP-er bare fordi hjertet ikke hopper over to slag når jeg ser en fireåring på pute i bilen, tar de skammelig feil.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 12:11   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.102
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Det er ikke hva de mener som avslører dem, egentlig. Men måten de sier det på og at de i det hele tatt sier det.

Jeg gjør heller ikke alt "riktig", men jeg pleier ikke å proklamere det på den måten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 12:12   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Ja, jeg tror også det er det "Oi, vet hun ikke at man ikke kan si sånt?"-sjokket som forteller meg at jeg tror verden er som FP.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 12:18   #38
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er ikke hva de mener som avslører dem, egentlig. Men måten de sier det på og at de i det hele tatt sier det.

Jeg gjør heller ikke alt "riktig", men jeg pleier ikke å proklamere det på den måten.

Ja. Om man vet at noe man gjør er "frowned upon" av ganske mange, holder man gjerne kjeft om det, tenker jeg. Det handler jo om at man er bevisst sine handlinger og ikke tar det for gitt at alle mener eller tenker det samme som en selv. Det har jeg nok alltid visst, men samtidig får man opp øynene for enda flere problemstillinger og potensielle minefelt når man henger på forum.

Når folk er helt uten filter for hva de kan si, tenker jeg at de stort sett omgås mennesker med veldig like holdninger og syn på verden som dem selv og dermed tar det for gitt at de kommer med helt greie ytringer. Det er mange som har det slik, tror jeg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 12:25   #39
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.013
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

En dag skulle to av guttenes venner sitte på med oss til barneparken og moren leverer dem hos oss til litt leking først og skulle dessuten ta med seg bilstoler til begge.

- "Jeg har bare denne ene beltestolen her, så den kan jo A bruke siden hun er yngst så kan B (5 år) bare sitte i setet uten noenting, det går jo helt fint for en kort tur. "

Jeg -----> (Og får ikke fram et eneste ord, noe hun tydeligvis oppfattet før jeg fikk samlet tankene nok til å komme med et svar uten å fornærme den totalt manglende bilsikringskunnskapen.)

- "Ja, hvis du synes det kanskje er bittelitt skummelt (skummelt? Å jada, og i tillegg ganske ulovlig, men det hadde hun visst ikke fått med seg?) får jeg heller prøve å ordne det slik at jeg kjører dem selv."



Jeg håper og tror at ingen forummedlemmer som leser bilsikringstråder er fullt så uforsiktige i bilsikringen selv. Det er stor forskjell på "ikke optimalt" (som i forovervendt når barnet passer bakovervendte bilseter) og "livsfarlig og ulovlig".

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-13, 12:28   #40
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

"Det går jo fint for en kort tur" har jeg hørt mange si. Det må være utrolig fint å vite på forhånd når ulykker skal inntreffe og sånn.


Sist redigert av HP : 10-04-14 kl 07:43. Årsak: Fjernet smiliey hotlinket fra nettsted som gjør at folk får advarsel om skadelig programvare.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no