Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Loppesesongen er i gang!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-15, 16:32   #21
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Loppesesongen er i gang!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvor kan man gjøre det?

Ta kontakt med de som arrangerer loppemarkedet. Arrangøren har gjerne flere dager/kvelder i forkant av loppemarkedet hvor lopper kan avleveres.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 16:38   #22
astrid_d
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 637
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: Loppesesongen er i gang!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er vanskelig å anbefale - det er jo forskjellig hva man får inn fra år til år. Min anbefaling er de loppemarkedene som sorterer - for eksempel de som henger opp klær kontra legger i hauger, og de som har mange ulike avdelinger kontra en stor bunke med ting og tang og hummer og kanari fra sju prestegjeld.. Det gjør det lettere å finne frem. Vi sorterer, selvsagt ganske bra.
Vi har 15 avdelinger; sport og fritid, klær til barn, dame og herre, sko og vesker, lintøy, bøker, elektro, møbler, potter og kurver, leker, finkjøkken, grovkjøkken, kunst og kultur og finlopper (antikviteter, kuriosa, samlerobjekter og retrogreier).
I tillegg har vi kafe med kaffe, kaker, brus pølser og vafler, og utegrill med burgere.

Jeg vet det er flere i Oslo som også er gode på sortering og som er kjent for å ha bra ting - men har ingen konkrete tips om hvilke, har ikke vært på loppis i Oslo på mange år. Noe sier meg at andre FP'ere kan ha oppdaterte tips.

Jeg prikker deg hvor vi har loppis.

Kan du prikke meg om sted også?

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no