Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 11:40   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Som guttemamma aner jeg ikke hårfargen på Ariel, men noe sier meg at hun har rødt hår?
For mange år siden kjøpte jeg farge i England som mamma fikk. Fargen skulle holde kun 3 hårvasker. Etter flere uker/måneder var den fremdeles ikke borte, og mamma (med gulrotfarget hår) måtte ta seg en tur til frisør. Han fortalte at det var noe med disse røde pigmentene som gjorde at de ikke forsvant, så håret måtte farges tilbake...
Nå har vel hårfarger bare blitt bedre og bedre, men jeg vill forhørt meg hos en frisør i alle tilfelle (det er da ihvertfall en frisør her inne tror jeg).

Jepp.
Min kobberrøde "glansvask" satt i nestn et år.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:46   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Men hva med parykk?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 11:53   #23
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Kjøp parykk.


Det der vil jeg definere som RØDT



  Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:40   #24
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Kjøp parykk.


Det der vil jeg definere som RØDT



De var jo lekre da, spes. nr.2. SKal sjekke med henne.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:51   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Nå har vi bestilt denne:



"Se på den jævel'n der da mamma" sa eldste.

Jada, svarte jeg, men vi tar av hornene før du skal være Ariel.

Billig var den også, så jeg håper det blir bra.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 15:04   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Det blir helt sikkert bra, og så er du sikker på at hun slipper å gå illrød i toppetasjen i verste fall til du får klippet det bort

  Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 15:08   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Sprayfarge anbefaler jeg IKKE. Det smitter over på alt. Parykk

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 15:14   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.705
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Parykk var nok lurt ja - men passer den til et barnehode?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 15:34   #29
Capri
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 79
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Denne hadde vell gjort seg :-)
http://cgi.ebay.com/Disney-Ariel-Lit...3%3A1|294%3A50

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 11:52   #30
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Parykk var nok lurt ja - men passer den til et barnehode?

Vi får fikse det til. Hun har MYE hår som skal under den.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 11:55   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Jeg farget håret med glansvask. Har helt mørkt hår, men det hadde fått sånn grå striper som man får av sola når man blir voksen.

Den glansvasken gikk aldri ut igjen fpor å si det sånn, så etter det måtte jeg fortsette å farge håret. (Fortsatte bare for ikke å få ettervekst altså - ikke for å dekke over noe eller noe sånt.)

  Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:06   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.119
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Parykk var nok lurt. Vi har kjøpt pippi-parykk til snuppa som er lys blond.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 14:04   #33
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Parykken kom i dag og så kjempeflott ut. Har klipt bort hornene nå, og skal bare stramme litt til der med litt tråd, slik at håret faller fint over. SKikkelig rød, ikke spesielt stor (litt liten til meg), og helt riktig Ariel-farge. Skal legge ut bilde av henne senere. Anar hun skaø prøve etter barnehagen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 20:55   #34
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Og her er Ariel, med en grimase.


Sist redigert av Dronningen : 06-02-09 kl 11:42.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 21:08   #35
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfarge som sitter noen dager, men så er det ut?

Hi hi! Flotte Ariel, om ikke prins Eric faller pladask nå, så ...!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no