Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 11:30   #21
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Venninnen min ble i sommer spurt om legitimasjon for røyk! Han er 34. Er det ikke 16-årsgrense på tobakk?

Vi lo godt!


Det er vel 18?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 11:35   #22
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.919
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Det er en stund sidne jeg ble spurt om legg nå, men de gangene jeg har blitt har jeg bare svart med " takk for komplimentet".

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 11:40   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da jeg var 31, ble jeg spurt om leg for å kjøpe én boks eplesider på nærbutikken. Da ble jeg faktisk litt fornærma, må jeg innrømme. Det er bare hyggelig å bli tatt for å være 25, men 17 år?

Men du er jo så søt. Så utrolig søt.
Søte mennesker går ofte for å være mye yngere enn det de er.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 11:41   #24
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Husk at av og til så spør man om legitimasjon på grunn av honnørpris. :dukke:

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men du er jo så søt. Så utrolig søt.

Hersketeknikk!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har innsett, etter å ha spurt mengder med folk som er eldre enn meg om leg, at damene blir glade og gutta blir fornærma.

Nåja. Jeg syns det var litt trist da alle foran meg i køen på et utested ble spurt om de var studenter (studentrabatt på ølen), men ikke jeg. Og det er vel jammen noen år siden også. :gammal:


Sist redigert av torsk : 04-02-08 kl 12:51.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 11:56   #25
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Husk at av og til så spør man om legitimasjon på grunn av honnørpris. :dukke:


Kanskje det var det det var ja.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:02   #26
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Var ute i Oslo for første gang på, ja hva kan det være, 6-7 år i sommer, skulle på Smuget for første gang etter jeg faktsik ble gammel nok. Og da hadde jeg seff glemt lommeboka, var SÅ nervøs, men slapp glatt inn, ble litt fornærmet da, men hehe... Sist jeg var ute i byen ble jeg nemlig nektet inngang på Vips i mitt eget utdrikningslag, alle gikk inn og forsvant ned trappen(? vagt minne om ei trapp?), og der sto jeg uten vennene mine, utkledd og full og kom ikke inn. Hadde jo hverken lommebok, penger eller tlf, de hadde tatt alt fra meg... Hehe, traumatisk en stund. Da noen oppdaget at de faktsik manglet bruden kom de ut, men jeg fikk ikke komme inn fordi jeg var utkledd

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:27   #27
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da jeg var 31, ble jeg spurt om leg for å kjøpe én boks eplesider på nærbutikken. Da ble jeg faktisk litt fornærma, må jeg innrømme. Det er bare hyggelig å bli tatt for å være 25, men 17 år?


Jeg kjenner også at jeg blir litt småfornærma når jeg av og til blir spurt om å vise legitimasjon ved kjøp av øl eller vin. Det er ikke kult å bli tatt for å være under 18 når man nærmer seg 30.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:30   #28
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Husk at av og til så spør man om legitimasjon på grunn av honnørpris. :dukke:

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hersketeknikk!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Nåja. Jeg syns det var litt trist da alle foran meg i køen på et utested ble spurt om de var studenter (studentrabatt på ølen), men ikke jeg. Og det er vel jammen noen år siden også. :gammal:

Søte, lille torsken vår, har du hørt om multiqoute?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:38   #29
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Tror det er noen år siden jeg måtte vise leg. Men det kan like gjærne være fordi jeg aldri er ute eller kjøper vin/brennevin for tiden.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:43   #30
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Søte, lille torsken vår, har du hørt om multiqoute?

Hmf, det har jeg det, så. Men plutselig så hadde jeg produsert tre innlegg på rappen. Feel free til å slå dem sammen, herskerinne.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:45   #31
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hmf, det har jeg det, så. Men plutselig så hadde jeg produsert tre innlegg på rappen. Feel free til å slå dem sammen, herskerinne.

Næsj, da blir jo hele poenget mitt borte. Vi får bare håpe på at du har en bratt læringskurve.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:48   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Jeg hadde lurt veldig på hvilket dop han gikk på. Jeg er, og ser ut som, 36.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:49   #33
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Visste dere forresten at det er 14-årsgrense på enkelte energidrikker (Batteri, burn o.l.)? Man må jo være konfirmert for å drikke så mye koffein, må vite

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:52   #34
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Næsj, da blir jo hele poenget mitt borte. Vi får bare håpe på at du har en bratt læringskurve.

Der lærte jeg meg slettefunksjonen. :lærenem:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:54   #35
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Det hjelper på selvtilliten når man blir spurt om leg. Ihvertfall meg da!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:55   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Blir spurt rett som det er, og blir like sjokka hver gang.
Sist var 4 dager etter min 30 årsdag da jeg hadde med meg poden på polet for å kjøpe hvitvin.

At dama bommet med seks år syntes ikke jeg var så rystende.. Kompliment det da Misteri.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 13:06   #37
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Ta det som et kompliment.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:25   #38
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men du er jo så søt. Så utrolig søt.
Søte mennesker går ofte for å være mye yngere enn det de er.

Opprinnelig lagt inn av Torsk

Hersketeknikk!

Den funka som bare det, den teknikken der, altså. til morellen!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:36   #39
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.501
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Der lærte jeg meg slettefunksjonen. :lærenem:

Det får man si, søte små torsker kan lære seg IT. :imponert:

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den funka som bare det, den teknikken der, altså. til morellen!

Lettkjøpt? Eller bare smart som tar til seg alle komplimenter man kan få? Jeg velger å tro at Elinblu er i siste kategori.

Jeg har forresten ikke blitt spurt om leg på mange år, og ville lurt veldig om noen hadde spurt meg om det nå. :gammel og grå:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:40   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bli spurt om leg. når man er 30 år?

Nå kan jeg ikke huske sist jeg var på et sted med legitimasjonsplikt heller, da. Bortsett fra polet. :gamlest og gråest:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no