Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 19:04   #21
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

En reise. Pappa ble kreftoperert da jeg fyllte 30, så dagen ble så som så, men mannen ordnet med barnevakt og bestillte en liten rundreise til London, York og Edinburgh senere på året. Helt herlig

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:41   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Kjære har alltid funnet fine gaver til meg. Allværsjakke, sykkel, nydelige smykker og lekre klær. Flinke mannen.

Det fineste er kanskje det aller første, vi hadde vært sammen bare en kort stund og han gikk i den fine lille smykkebutikken i Engen, rett ved Henrik, og fant et nydelig halssmykke med smale sølvstenger og ametyster.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:49   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Når jeg tenker meg om så er det faktisk den første burdagsgaven min etter at vi traff hverandre som var den fineste gaven.

Den besto av mange gaver og ble fordelt utover dagen.
Det var en god vin, det var en deilig hjemmelaget middag, det var CD-en til Magnet og det var Rocky the book (tegneseriehelten min).

Har etter den tid fått smykker, klær, dyre iddager og annet jeg har satt pris på . Men det var noe ekstra koselig over den første bursdagen (nyforelskelsen tenker jeg vi skylder på).


Sist redigert av Mandarin : 11-04-07 kl 22:53.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:49   #24
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

.

Det fineste er kanskje det aller første, vi hadde vært sammen bare en kort stund og han gikk i den fine lille smykkebutikken i Engen, rett ved Henrik, og fant et nydelig halssmykke med smale sølvstenger og ametyster.


Mann med god smak mao.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:53   #25
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

En av de første gavene jeg fikk fra mannen er en smal gullring, som jeg synes er nydelig.

Ellers får jeg for det meste bøker og plater av han. Rett og slett fordi det er det han er mest interessert i, og det han vet mest om, og vet derfor også nøyaktig hva jeg ønsker meg. Sikkert booooring for mange, men en god bok er fortsatt noe av det fineste jeg kan få i gave. Klær og stæsj kjøper jeg selv.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:55   #26
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.751
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Min samboer er helt elendig på gaver for å være helt ærlig.

Men jeg har fått noen fine smykker av han. og så fikk jeg radiobil til 18 årsdagen sånn at vi kunne kjøre i lag... den har aldri blitt brukt. tanken var god da.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en gave hvor jeg ikke har fortalt han hva han skal kjøpe.. han spør hva jeg ønsker meg.. nevner jeg flere ting husker han enten det første eller siste jeg sier og kjøper det. og det må sies rett før han gå i butikken.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:57   #27
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.797
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Kjærestetur til Londan da jeg ble 35 må være den fineste gaven

Ellers kommer den bærbare PC`n jeg fikk da jeg var gravid med nummer to høyt på listen og malerutstyret jeg fikk til jul.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:40   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.995
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Diamantringen jeg fikk den dagen det var ti år siden vi traff hverandre første gang er den flotteste gaven jeg har fått av ham. Selv om jeg fikk være med å plukke den ut var det en stor overraskelse at jeg skulle få en så flott gave.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:49   #29
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.048
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


Det fineste er kanskje det aller første, vi hadde vært sammen bare en kort stund og han gikk i den fine lille smykkebutikken i Engen, rett ved Henrik, og fant et nydelig halssmykke med smale sølvstenger og ametyster.

Flinke mannen! Jeg kjenner hun som driver butikken, og jeg har alltid lyst på noe når jeg er der inne.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:51   #30
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Flinke mannen! Jeg kjenner hun som driver butikken, og jeg har alltid lyst på noe når jeg er der inne.

Det er rett og slett en snopebutikk

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:51   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.793
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Mannen min er dårlig på gaver - skikkelig dårlig. Jeg er like dårlig selv, så jeg skal ikke klage.

MEN han er generøs - han har kjøpt utenlandsturer 2 ganger i året til meg de årene vi har vært sammen (Nå er vi jo gift, så det blir jo litt annet, men likevel)

I tillegg kjøpte han løkhakker til meg for noen år siden. Jeg griner som en unge når jeg hakker løk - og i tillegg en storforbruker på løk, så det var veldig overraskende - i tillegg hadde han leitet etter en spesiell en som han trodde jeg likte - og det var jo gøy å få en litt designaktig løkhakker framfor en hvit plastikksak...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:38   #32
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Mannen min er fryktelig dårlig på sånt !

Får jo gaver til jul, men som oftest abonnement på blad, et smykke jeg har ønsket meg ol. Bursdag, bryllupsdag osv. glemmer han. Har aldri fått noe som helst utenom de siste 10-12 årene.

Den kjæreste gaven jeg har fått er et gullhjerte med plass til bilde i. Den fikk jeg da vi hadde vært sammen 1/2år (jeg var 16) det er ikke noe jeg bruker lenger, men er et kjært minne etter 14 år.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:45   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.988
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Nå kom jeg på enda en gave jeg satte enormt stor pris på. 17. mai 1995, da vi hadde vært sammen i tre måneder, gikk vi forbi en butikk og fikk øye på et par øredobber med turkis stein. Det var som laget til et gammelt kjede jeg alltid brukte på den tida. Noen dager seinere dukket min kjære opp med en liten smykkeeske.

...og slik har han fortsatt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:57   #34
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.112
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Ikke en ting (han er flink til å kjøpe gaver, det skal han ha), men talen han holdt da vi feiret 40-årsdagene våre i lag.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 00:14   #35
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Det at han valgte å stå i stormen da jeg var syk, selv om forholdet var nytt, så valgte han å bli.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 08:28   #36
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Den største gaven han har gitt meg er engasjementet sitt. Både i meg, ungene og barnebarn. At han støtter meg 100% i alle ting som skjer, at han har gitt meg et fryktelig godt liv.

Ting...Morgengaven er nydelg. En ring i gult og hvitt gull med 5 diamanter.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 11:02   #37
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.041
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Siden vi har fellespenger er det liksom ikke helt greia for oss at han bruker tusenvis av dem på diamantøredobber uten å si fra..

Men ønsker jeg meg noe, blir jeg utrolig glad om han sier at jeg kan kjøpe det med god samvittighet.

Ellers synes jeg at den største gaven han har gitt meg er de flotte barna våre og at han er så utrolig flink far som tar ansvar uten å bli spurt. Han er igrunnen flinkere enn meg..

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 11:09   #38
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.377
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Han er veldig flink til å kjøpe gaver, han kjenner meg godt, har god smak og lav terskel for å bruke penger, så jeg har fått mye fint fra ham gjennom årene. Kameraet jeg fikk til bursdagen min i fjor er noe av det fineste jeg har fått, men ellers har jeg fått mange pene smykker og mye annet fint.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 11:12   #39
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Han er veldig flink til å kjøpe gaver, han kjenner meg godt, har god smak og lav terskel for å bruke penger, så jeg har fått mye fint fra ham gjennom årene. Kameraet jeg fikk til bursdagen min i fjor er noe av det fineste jeg har fått, men ellers har jeg fått mange pene smykker og mye annet fint.


Jeg klarte å snike inn " jeg ønsker meg et speilreflekskamera" til mannen i går da vi så igjennom påskens bilder. Spørs om han husker det i oktober.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 11:13   #40
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.841
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

En nål han ga meg i løpet av den første tiden vi var sammen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no