Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-15, 10:27   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.956
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det finnes småsko! Jeg har et par, men finner ikke noe liknende på nett. Har kjøpt dem hos Ramona på Grünerløkka. De har noen ekstremt gode såler inni, men jeg tipper du vil finne sålene og hælene for lite elegante. Brandos har disse fra Green Comfort - de var ikke så verst:



Ellers tenker jeg at når problemet er vinkelen på stortåa og "utvekster" på foten, er det nesten ikke så mye annet å gjøre enn å prøve. Skoene kan jo være så gode og myke de bare vil, men likevel bli helt feil på foten din.

Ja, Green Comfort-skoene er som å gå på skogbunn med mose! Fantastisk behagelige. Men om de er brede nok der du trenger det, må du nesten prøve ut for å finne ut av.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 10:40   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Hvordan var disse i størrelsen, kokosbolle?

De var litt ganske vanlige - bittelitt store i størrelsen synes jeg. Jeg er vanligvis 38,5 til 39 (avhengig av fasong) og disse er romslige og gode i 39, men jeg ville ikke ha mindre for de kan ikke klemme noen steder pga hallux valgus og at jeg har operert hælen (hadde Haglunds hæl).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 10:41   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det lurte jeg også på - hvor bestilte du dem kokosbolle?

Jeg kjøpte dem hos Shoe Lounge på Skøyen, men ser de er å få flere steder på nett. Søk på Clarks orinoco.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 10:49   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Jeg har hallux valgus, og syns også Clarks ofte har gode sko. Jeg har også noen veldig gode pensko fra Högl, men finner de ikke på nett. De har litt for høy hel til at jeg kan bruke de til hverdags, da. Også har jeg noen supergode ankelstøvletter, men jeg husker ikke merket - kan sjekke når jeg kommer hjem.

Når jeg ikke har møter bruker jeg Converse. Jeg har resignert.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 18:29   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

De var litt ganske vanlige - bittelitt store i størrelsen synes jeg. Jeg er vanligvis 38,5 til 39 (avhengig av fasong) og disse er romslige og gode i 39, men jeg ville ikke ha mindre for de kan ikke klemme noen steder pga hallux valgus og at jeg har operert hælen (hadde Haglunds hæl).

Jeg bestilte disse på nett og fikk dem i dag, liker Clarks og trengte et par sånne enkle svarte. Bestilte min vanlige størrelse (39), men klarte jo knapt å få foten nedi. Skikkelig stive og vonde var de også. ER DET MULIG med så feil størrelse tenkte jeg, når 39 ALLTID passer?! Men så hjalp det altså veldig å ta ut pappformene inni.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 18:35   #26
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.440
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 00:38   #27
arrow
Erfaren
 
arrow sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 802
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Det er noen butikker som fører Ara, et merke som har flere modeller med litt bredere såle og mykt skinn. Det hjelper veldig når man har fått den deformerte stortåen. Foteksperter anbefaler ofte litt hæl, ikke helt flat, det skal lette belastningen på det ømme punktet.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-15, 08:47   #28
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.456
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Jeg kjøpte for flere år siden et par høyhælte Dr. Martens som jeg ikke har brukt mye for jeg har ikke blitt enig med meg selv om jeg egentlig liker dem.

Nå tok jeg dem på meg i går og jeg hadde ikke vondt et sekund. De er brede over foten der halluxen er.

Litt som disse, men brune.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-15, 14:31   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg kjøpte dem hos Shoe Lounge på Skøyen, men ser de er å få flere steder på nett. Søk på Clarks orinoco.

Takk for tipset om disse, jeg brukte dem for første gang i dag og var egentlig litt skeptisk til å gå til og fra byen ++ med nye sko. Men disse var jo fullstendig myke og deilige med en gang, passet helt perfekt og de var fine og nette på foten? Akkurat det jeg har sett etter en stund.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-15, 19:31   #30
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.879
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan dere tipse meg om fotvennlige lekre sko?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Takk for tipset om disse, jeg brukte dem for første gang i dag og var egentlig litt skeptisk til å gå til og fra byen ++ med nye sko. Men disse var jo fullstendig myke og deilige med en gang, passet helt perfekt og de var fine og nette på foten? Akkurat det jeg har sett etter en stund.

Jeg takker videre for tipset. Nå har jeg bestilt et par også. Fin pris var det og.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no