Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en krimserie!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-14, 00:05   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Jeg liker best britisk krim, den eneste jeg kommer på i farten som ikke er nevnt her er Whitechapel. Den er bra.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 07:18   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Takk for tips, kom gjerne med flere!
Mannen skulle kjøpe med seg Broen hjem. Gledet meg til å starte den i kveld. Og I kveld oppdager jeg at det er Borgen, en dansk politisk dramaserie han har kjøpt av mistak. Er den bra nok til at beholde den eller er det bare å bytte den?

Jo, Beck og Reiseholdet-Mordkommisjonen har vi sett.

Borgen er KNALLBRA synes jeg. Tipper mannen din vil like den også.
Det er 3 sesonger av den.

Og støtter ellers The Killing.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 07:19   #23
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg liker best britisk krim, den eneste jeg kommer på i farten som ikke er nevnt her er Whitechapel. Den er bra.

Vi så en litt eldre britisk krim, men jeg har glemt hva den heter. Hovedpersonen var en noe tykkfallen psykolog om jeg ikke tar feil. Synes den var bra.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 15:07   #24
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Selvfølgelig må dere se Borgen! Den har alt.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 16:25   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Vi så en litt eldre britisk krim, men jeg har glemt hva den heter. Hovedpersonen var en noe tykkfallen psykolog om jeg ikke tar feil. Synes den var bra.

Cracker? Den var i hvertfall bra.

Og så liker jeg Silent Witness, Endeavor, Morse, Lewis... I det heletatt - britisk krim.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 17-09-14 kl 16:30.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 20:42   #26
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Cracker? Den var i hvertfall bra.

Yes, den er det. Likte den godt ja.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 12:58   #27
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Jeg ser den amerikanske versjonen av Broen 2 nå. Veldig spennende og helt ulik den nordiske originalen.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 14:35   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Jeg ser den amerikanske versjonen av Broen 2 nå. Veldig spennende og helt ulik den nordiske originalen.

Ah, hvor ligger den?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 16:30   #29
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ah, hvor ligger den?

Jeg ser den på Fox tv, ikke streaming, dessverre.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 09:08   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Jeg ser den på Fox tv, ikke streaming, dessverre.

Har vel Fox jeg og, men det har sikker gått en stund nå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 11:04   #31
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en krimserie!

Borgen er bra, men Broen er en annen klasse. Om jeg måtte velge ville det blitt Broen, men begge er vel verdt å få med seg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no