Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 14:45   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg syns kjolen var helt grei og bildet helt ordinært.

Selv om jeg mange ganger har løftet på øyenbryna over den kjære Tom så er jeg sikker på at mye av "galskapen" han er oppspinn og overdrivelser fra pressen. Jeg tror slett ikke han er noe nazi som bestemer alt over Katie.

I går sendte de selvfølgelig en Tom Cruise-dokumentar på amerikansk tv her borte, og jeg tror du har rett Lenam. Det kom frem mye i den filmen som tyder på at det er veldig mye oppspinn, løgn, baksnakking, misforståelser osv. rundt Tom Cruise, selv om han selvfølgelig driti på draget et par ganger med uttalelsene sine. Han er dyslektiker også, så mange ganger uttaler han seg kanskje ikke nøyaktig slik han mener fordi ordenen kommer feil ut.

Jeg liker ikke at han er med i Scientologi-kirken, for der driver dem med mye rart.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:01   #22
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Fin bakgrunn

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:04   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Har dyslektikere orale problemer? Det har jeg aldri fått med meg. Trodde det bare var det skrevne som stokket seg..

Jeg synes de var ganske pene og så lykkelige ut. Hun var irriterende slank etter barnefødselen. :snev av misunnelse:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:17   #24
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Han er dyslektiker også, så mange ganger uttaler han seg kanskje ikke nøyaktig slik han mener fordi ordenen kommer feil ut.

Sitat:

Dysleksi er en spesiell form for lese- og skrivevansker som er forbundet med en svikt i det fonologiske systemet. Selve ordet dysleksi er sammensatt av ordene "dys" og "lexia" og betyr rett oversatt "vansker med ord". Disse vanskene kan også forekomme hos høyt begavete individer.

Så med mindre han har for vane å skrive ned det han skal si for så å lese det opp igjen, så vil ikke dysleksien ha noe å si for måten han overfører sine tanker til tale. Eller tenkte du på hans eventuelle vanskeligheter med å lese korrektur på intervjuene sine?
Les mer her: http://www.dysleksiforbundet.no/
Hilsen Kif "Besserwisser"

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:19   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Har dyslektikere orale problemer? Det har jeg aldri fått med meg. Trodde det bare var det skrevne som stokket seg..

Jeg har aldri hørt om at dysleksi skulle påvirke evnen til å yttrykke seg muntlig. (Ikke at det beviser noe da.)

Det var forøvrig et kjedelig bilde og en kjedelig kjole, i mine øyne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:23   #26
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Elin - sier du at dyslektikere sier mye dumt fordi de er dyslektikere?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:23   #27
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Syntes ikke det var noe spesiellt ved verken kjolen eller bildet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:27   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Syntes ikke det var noe spesiellt ved verken kjolen eller bildet.

Enig, og det var egentlig det jeg likte best. Det kunne vært noen jeg kjente, liksom. Litt morsomt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:30   #29
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Synes det er en forferdelig bakgrunn!
Kjolen var kjedelig, hadde forventet noe mer elegant.
Nei i det hele tatt et lite pent bilde - men så er det nå heller ikke jeg som skal ha det hengende på stueveggen

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:34   #30
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Enig, og det var egentlig det jeg likte best. Det kunne vært noen jeg kjente, liksom. Litt morsomt.

Helt enig, hadde forventet noe mere på en måte fra kjendiser av dems klasse.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:37   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Det aller morsomste med hele bryllups-dekningen så langt står ihvertfall nettavisen.no for.

De skriver nemlig:

"Den skulderløse Armani-kjolen med et vakkert gulvlangt slør, utsmykket med spesielle silkebånd og broderi av swarovski-krystaller og perler. Holmes hadde også på seg et og elfenbenhvite silkesko.

Armani designet også Katies selskapskjole hun gikk med i resepsjonen, samt hennes liljebukett."

Tanken på at dama skiftet for hvert rom ble ganske komisk.

Engelsk: (Wedding) reception = mottagelse, selskap

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:42   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:43   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har aldri hørt om at dysleksi skulle påvirke evnen til å yttrykke seg muntlig.


Ikke annet enn at det visstnok skal være en sammenheng mellom dysleksi og stamming, men siden Tom Cruise (såvidt jeg vet) ikke stammer, så aner ikke jeg heller hva Elin kan ha ment.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:48   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Armani designet også Katies selskapskjole hun gikk med i resepsjonen, samt hennes liljebukett."

Tanken på at dama skiftet for hvert rom ble ganske komisk.

Sikkert samme oversetter som snakket om han som slanket seg så mye og som nå var en "glad teltturist". Skulle finne artikkelen, men den var redigert, gitt. Merkelig nok.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:57   #35
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.


Armani designet også Katies selskapskjole hun gikk med i resepsjonen,

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:02   #36
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.640
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

"glad teltturist"

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:16   #37
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Se der var "kongeparet" gift ja. Kjolen synes jeg ser fin ut, men sløret var ikke så snasent synes jeg. Er det offentliggjort bilder slik at man ser kjolen forfra? Jeg synes det var et stemningsfullt bilde, men på grunn av belysningen bak kommer brudeparet litt ut av fokus. Er dette ordentlige fotografbilder mon tro?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:38   #38
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Så med mindre han har for vane å skrive ned det han skal si for så å lese det opp igjen, så vil ikke dysleksien ha noe å si for måten han overfører sine tanker til tale. Eller tenkte du på hans eventuelle vanskeligheter med å lese korrektur på intervjuene sine?
Les mer her: http://www.dysleksiforbundet.no/
Hilsen Kif "Besserwisser"


Nei, ikke sikkert. Flaut. Men om man hører han i intervjusituasjon så hører man samtidig at han ikke er spesielt god til å ordlegge seg. Han sier feil, forenkler og svarer litt "barnslig". Jeg tar tilbake at det evt kan ha med dysleksien å gjøre, men jeg er nå fortsatt i den tro at dersom man gjør det bra på skriftspråk, og blir god på det, så vil det orale språket være eller bli bedre også.
Jeg er fristet til å nevne et annet eksempel, Kjell Inge Røkke. Han er også dyslektiker, og for å være helt ærlig synes jeg ikke han er spesielt flink til å snakke for seg, eller utrykke seg muntlig heller. MEN at han er glup allikevel er det vel ingen som helst tvil om for det om han ikke er flink muntlig.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."

Sist redigert av Elin : 19-11-06 kl 17:45.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:43   #39
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ikke annet enn at det visstnok skal være en sammenheng mellom dysleksi og stamming, men siden Tom Cruise (såvidt jeg vet) ikke stammer, så aner ikke jeg heller hva Elin kan ha ment.

Han stammet veldig i barne- og ungdomsårene.... Det kom også frem på dokumentaren jeg så i går.
Jeg beklager at jeg dro inn dysleksien. Jeg vet selvfølgelig at det dreier seg om lese-og skrivevansker. Men dysleksien ble bl.a. trukket frem som et eksempel til at han ble/blir misforstått av media. Derfor. Jeg tenkte vel bare ikke.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:56   #40
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva syns vi? Brudebildet av Tom og Katie.

Næh, den kjolen var helt sikkert ikke verdt pengene ...

Hvem har tatt bildene? Er nemlig ikke imponert over hverken bakgrunnen eller oppstillingen, og stakkars Katie ser jo pukkelrygget ut.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no