Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Damenes aften på Bohus

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-15, 13:12   #21
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Spiller det noen rolle? Det finnes tydeligvis kvinner som synes dette er midt i blinken, de fleste kveldene er jo fullbooket.

Ja, mange synes det er teit at dette kun er for det ene kjønnet. Men må det skrives i tråden til HI, som altså har meldt seg på og lurer på om noen vet hvordan kvelden kan bli?

For meg spiller det en rolle. Jeg skulle ønske flere kunne se det problematiske i denne type markedsføring. Derfor skriver jeg hva jeg mener om det i tråden.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)

Sist redigert av noen : 12-11-15 kl 13:21.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:20   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.101
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvorfor skal man skulle ønske å se på ting uten menn tilstede?

Det burde vært menn til stede, så man kunne sett på dem.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:21   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.255
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

For meg spiller det noen rolle. Jeg skulle ønske flere kunne se det problematiske i denne type markedsføring. Derfor skriver jeg hva jeg mener om det i tråden.

Da kunne du startet din egen tråd!

Jeg har bestilt en reise til Dubai og lurer på restauranttips, er det da OK å poste svar om kvinnesyn, politikk og religion og "jeg ville aldri ha støttet et slikt samfunn"? Eller "Er du klar over det miljøpolitiske i reisen du har bestilt?"

Kan man ikke ta det i en egen tråd og la HI få fortsette å glede seg til opplevelsen hun skal delta på?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:22   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.480
Blogginnlegg: 1266
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Spiller det noen rolle? Det finnes tydeligvis kvinner som synes dette er midt i blinken, de fleste kveldene er jo fullbooket.

Ja, mange synes det er teit at dette kun er for det ene kjønnet. Men må det skrives i tråden til HI, som altså har meldt seg på og lurer på om noen vet hvordan kvelden kan bli?

Det blir enda teitere når det er en mannlig foredragsholder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:24   #25
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.898
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Det burde vært menn til stede, så man kunne sett på dem.

Ja, jeg ser i alle fall mye heller på menn ( ) enn på interiør ( ).

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:32   #26
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.257
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, jeg ser i alle fall mye heller på menn ( ) enn på interiør ( ).

Signerer den

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:41   #27
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Kan man ikke ta det i en egen tråd og la HI få fortsette å glede seg til opplevelsen hun skal delta på?

Jeg håper HI uansett gleder seg selv om andre har motforestillinger mot arrangementet.

Jeg visste ikke at det fantes et slikt arrangement før jeg så denne tråden, og jeg valgte å si meningen min her. Akkurat som jeg har sagt meningen min i andre tråder der jeg synes det er behov for å minne om at det kan være gammeldagse kjønnsrollemønstre som ligger i bunnen for noe som folk kan synes er morsomt.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 13:43   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Haha, jeg trodde det var Håvard Bakke og skjønte ikke hvorfor de skulle ha en skuespiller til å snakke på et interiørarrangement.

Jeg syns også slike ting er überteite, og jeg er nok truandes til å boikotte butikker som avholder slikt. Men om det er noe du kunne tenke deg å kjøpe, syns det kan være interessant å høre på et foredrag om trender og interiør så syns jeg du skal gå. Så kan du heller fortelle Bohus at det hadde vært mye mer interessant om de inviterte til interiøraften, siden to av foredragsholderne deres er et soleklart bevis på at også menn er interessert i interiør, trender og blomster.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 14:16   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.988
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Haha, jeg trodde det var Håvard Bakke og skjønte ikke hvorfor de skulle ha en skuespiller til å snakke på et interiørarrangement.

... mens jeg så for meg den gamle politikeren Hallvard Bakke og lurte på når han:
a) ble homofil, og
b) ble ekspert på interiør.

Jeg har altså aldri hørt om Halvor Bakke og er langt unna målgruppa for et slikt arrangement på flere plan, men synes det er synd (om enn særdeles forutsigbart) at det ikke går an å starte en sånn uskyldig tråd her på forumet uten å få det velkjente raset av kjepphester i hodet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 14:32   #30
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.577
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har altså aldri hørt om Halvor Bakke og er langt unna målgruppa for et slikt arrangement på flere plan, men synes det er synd (om enn særdeles forutsigbart) at det ikke går an å starte en sånn uskyldig tråd her på forumet uten å få det velkjente raset av kjepphester i hodet.

Det er jeg helt enig i, jeg ble overrasket over hvilken retning tråden tok. Det er greit at man har sterke meninger og kjepphester, men det er noe med å velge kampene sine med litt finesse, altså.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 15:30   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.255
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Helt enig med to siste talere!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 15:40   #32
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.255
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Feil tråd, Bæret.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 16:02   #33
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.371
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Det er flere som inviterer til damenes aften, enn bonus. Storebrand gjør også det feks. Endel damer på jobben dro, men ble ikke imponert over opplegget til Storebrand. De bommet på målgruppen med stort fokus på goodie bags med sminkeprodukter og teite foredrag, når damene på jobben kom for å høre om kvinner og pensjon.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 16:06   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.572
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Feil tråd, Bæret.



Ikke med måte heller da!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 16:16   #35
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.083
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Dette var unødvendig sure og smålige svar som gjør det klinkende klart at enkelt ting spør man bare ikke om her på FP.

Jeg aldri vært på et slikt arrangement, men har venninner som har vunnet både gaver og skrytt av gode foredrag. Om interiør, kanskje, eller fordommer mot damer som går på slike kvelder... Christine Koht vet jeg underholdt et år, og selv hun kunne klart å få meg til å synes oppussing er gøy...

Jeg kunne fint dratt på dette, hvis det var interessante folk som snakket og tilbudene var gode. Jeg får aldri tid til å dra rundt og se på møbler og tapet i ukedagene, og å komme etter stengetid må jo være helt gull. Jeg bekymrer meg svært lite for at slike kvelder nevneverdig skal gå utover likestillingen i Norge eller påvirke kjønnsforskjeller i særlig grad. ALT behøver ikke være svart eller hvitt og ALT behøver ikke ha en politisk agenda eller være et politisk statement.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 16:17   #36
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.083
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Da kunne du startet din egen tråd!

Jeg har bestilt en reise til Dubai og lurer på restauranttips, er det da OK å poste svar om kvinnesyn, politikk og religion og "jeg ville aldri ha støttet et slikt samfunn"? Eller "Er du klar over det miljøpolitiske i reisen du har bestilt?"

Kan man ikke ta det i en egen tråd og la HI få fortsette å glede seg til opplevelsen hun skal delta på?

Jeg får ikke prikket deg, men dette er jeg SÅ enig i.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 16:26   #37
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.049
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har altså aldri hørt om Halvor Bakke og er langt unna målgruppa for et slikt arrangement på flere plan, men synes det er synd (om enn særdeles forutsigbart) at det ikke går an å starte en sånn uskyldig tråd her på forumet uten å få det velkjente raset av kjepphester i hodet.

Jeg må si meg helt enig i det siste.

Jeg syns dessuten det må gå an å kjempe for kvinners rettigheter og mene noe om tradisjonelle kjønnsroller uten at alt trenger å bli helt kjønnsnøytralt. Og alt trenger ikke være en kamp absolutt hele tiden.

Håper du får en hyggelig kveld, Nima.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 16:48   #38
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.388
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Er det ikke bare 4-5 av de som har svart i tråden som synes konseptet er kjempeteit?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 16:50   #39
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.316
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Konseptet er kjempeteit.

Men en av mine kolleger hadde nylig vært på dette der vi bor (han der... Finn Skjøll eller hva han heter var der som foredragsholder) og uansett så hadde det visst vært veldig ålreit og gode tilbud og mange tips om ymse.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-15, 17:12   #40
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.978
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Damenes aften på Bohus

Dette er en typisk tråd hvor jeg tenker at har man ikke noe vettugt å si kan man la være. Man må ikke si i fra om alt man syns er teit når man ikke blir spurt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no