|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir redd ...Jeg er en tidligere coca-coliker (er strengt tatt bare en mnd siden jeg slutta å drikke cola, da..), og det som funket for meg var å lære meg å drikke kaffe. Jeg liker ikke light-brus, så det var ekte cola eller ingenting, og nå er det ingenting. Kaffe og vann (og litt fun light innimellom når jeg blir møkk lei av vann). Drikk kaffe! Begyn med mokka eller et eller annet med sjokolade i, så smaker det bare kakao. Så kan du gå over til melk eller bare svart når du har vent deg til kaffesmaken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Sv: Jeg blir redd ...Nei, iskaffe mokka smaker ikke hoggorm. Trust me. Den smaker sjokolademelk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir redd ...Men iskaffe mocca, kaffe med 3 pump av vanillje- eller kramellsirup.. Er man ikke da fort oppe i den samme sukkermengden som brus? Totalinntaket spiller selvsagt en rolle. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Sv: Jeg blir redd ...
Jeg mente hvertfall som en overgang. Jeg likte ikke kaffe før jeg smakte iskaffe, og etter at jeg begynnte å drikke det likte jeg plutselig kaffe. Så nå drikker jeg den svart. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg blir redd ...Jeg er avhengig av Pepsi Max og finner virkelig ingenting som erstatter det. Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg tror jeg hadde gått for varianten til Skremmern. Altså å kuttet ned, fremfor å kutte ut. Det funker ihvertfall best her. Ta det glasset om morgenen hvis du trenger det og gled deg til et om kvelden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Jeg blir redd ...Jeg tror det er lurere å kutte brusen helt ut og ta det ubehaget så lenge det varer, istedet for å innføre noe annet usunt. Og heroin er ikke noe bra alternativ, det tror jeg faktisk er en god del vanskeligere å slutte med enn cola. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Jeg blir redd ......
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 04-07-13 kl 14:09. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Jeg blir redd ...Drikker du sååå mye brus, da? Et glass om dagen er kanskje godt for hode, og blir derfor verdt det?
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Jeg blir redd ...Hva med å kjøpe en Soda Stream, da kan du kullsyre opp drikkevannet, mye eller lite, akkurat hva du liker. Jeg bøtter nedpå litersvis med vann om jeg får litt kullsyre i det altså.
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#13 |
|
Har diplom
Sv: Jeg blir redd ...Ikke den med mokka. Jeg lover! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
er her
|
Sv: Jeg blir redd ...Jeg er helt enig med deg om at alt som heter noe med kaffe, smaker grusomt, rett og slett. Tror jeg heller ville investert i litt nikotin tyggis enn å drikke kaffedrikker. (Men jeg har heldigvis ikke det problemet, be meg om å kutte snop og spesielt sjokolade i stedet du, da sliter jeg en god del mer...)
|
|
|
|
#15 |
|
Bare sær
Men er det nikotin i kaffe?
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Jeg blir redd ...Jeg har funnet ut at noen av de møkkadyre boksene de har på Deli og bensern, faktisk, med naturlige booste-ingrediensene funker på meg. Og jeg er en kaffeaddict, altså. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Jeg blir redd ...Du har min dypeste medfølelse. Jeg drakk så mye pepsi max i en periode at jeg fikk hodepine da jeg kuttet ut. Jeg liker heller ikke kaffe. Eller, det er vel mer riktig å si at jeg ikke kan utstå kaffe. Jeg blir fysisk kvalm bare av lukten. :spy: Men jeg har fallt fullstendig for kaffe latte fra 7-eleven. Jeg må ha en hver morgen på vei til skolen. Med vaniljesirup.
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Jeg blir redd ...Jeg tror ikke det, Snipa. Men har ikke sett så nøye etter. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Jeg blir redd ...Pft, det er jo latte med smakssirup! Mocca med vanilje i stedet for sjokolade, lizzm.
|
|
![]() |
|
|