|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Off the map.
|
Sv: Ari Behn modell
For meg må hun gjerne drive på. Men jeg irriterer meg over henne og resten av galehuset vi driver og skal holde oss med. Hun skal ha kred for å tjene egne penger. Men selv om hun tjener egne penger så bor hun i digre hus som hun har fått av sin far (Oss altså) og dette kvakksalveriet skal vi være med å støtte opp under?? Hun får masse gratis reklame pga den hun er også. Nei, jeg synes det er snålt og litt spekulativt.
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Den private formuen til kongefamilien tror jeg ikke er samlet opp av apanasjen de har fått fra den norske stat, den tipper jeg for det meste har blitt nedarvet. Kanskje særlig fra dronning Maud, som jo kom fra det britiske kongehuset, som har en enorm privat formue.
Det er jeg naturligvis helt enig i. Men det er jo en helt annen sak.
|
|
|
#25 |
|
Mother of Dragons
|
Word.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ari Behn modellJeg synes han ser helt ålreit ut, jeg.
|
|
|
|
#27 |
|
nju nja njo
|
Den kommentaren min var ikke veldig seriøst ment da. Den var skrevet etter at nrk brukte store deler av nyhetene på å diskutere M¨rtha og jeg var litt oppgitt.
|
|
|
#28 |
|
nju nja njo
|
Hun må selvsagt få snakke med hvem hun vil. Og jeg skjønner at det selger som nyhet, men personlig blir jeg bare oppgitt over å se, høre og lese så mye om det. Folks irritasjon er kanskje like mye over all oppmerksomheten det får som over henne.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari Behn modellUff akkurat nå kjenner jeg at jeg er ganske lei av både Ari og Märtha.... Kan vi kutte ut de kongelige greiene nå? Hva trenger vi et kongehus til liksom?? Når de "perifere" medlemmene må snakke med døde og være fotomodeller for enten det er nå å realisere seg selv eller å ha til salt i maten, føler jeg kongehuset er langt forbi noe vi trenger. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari Behn modellJaja, men det er da ikke Märtha og Aris feil at vi har et kongehus. Har ikke hun sagt fra seg prinsessetittelen(?) eller gitt avkall på apanasje eller noe sånt? Uansett, de er spesi, javel, men la nå folk få være litt mindre A4 her i landet hvis de vil. |
|
|
|
![]() |
|
|