|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - hva tåler en fjortenåring?God idé, Skilpadda, den hadde jeg glemt.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff - hva tåler en fjortenåring?De tre bøkene der er sånne som jeg synes det er veldig fint å ha i "bunnen", både når man leser andre bøker og når man tenker og diskuterer. Jeg var sikkert ikke mer enn 12 da jeg leste dem (og det er bare Brave new world jeg har lest om igjen som voksen), men de gjorde stort inntrykk, nesten mer i ettertid enn mens jeg leste dem. Jeg husker dem fremdeles bedre enn det meste annet jeg har lest, i grunnen.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinoff - hva tåler en fjortenåring?Jeg begynte på 1984, i voksen alder, men synes den var gørrkjedelig. Samme med Fluenes Herre, men den måtte jeg lese ferdig for den leste jeg på videregående. Er jeg litterært dum?
![]() |
#5 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Spinoff - hva tåler en fjortenåring?Jeg har lest alle disse. Noen av dem allerede som tenåring. Jeg er enig i at fjortenåringer flest sorterer utmerket godt hva de tåler og ikke.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|