|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?Men er det egentlig noen vesentlig forskjell i kvalitet mellom de ulike modellene tro? Skulle vel tro at de er laget etter samme prinsipp, bare med annerledes fasong, høyde, stil, farger osv? Tror alle de jeg har hatt har hatt ullblanding i foret f.eks.
|
|
|
#22 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?Uff, føler jeg roter til hele tråden jeg med hauger av bilder og ingen løsning.
|
|
|
|
#24 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?Hva er forskjellen på de ulike modellene?
|
|
|
|
#25 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?Den Viking-skoen på tilbud virka i alle fall veldig god og varm. Masse teddyfor inni. Dessverre ble 28 i største laget for mine. Prøvde en annen Vikingmodell, tror det må ha vært Chilly, og den var ganske lik i foringa.
|
|
|
#26 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?Da fikk jeg tak i. Skoringen på det ene kjøpesenteret her hadde ikke fått de inn i det hele tatt og sånt gjør meg litt sur. Når de annonserer med det under Nattåpent-dagen så må de nesten ha tilbudet de har annonsert. Og er det et problem så mener jeg de burde funnet et tilsvarende tilbud til kundene som har kjørt ens ærend. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?Vi har hatt flere ulike typer Viking før, og ifjor kjøpte vi på det tilsvarende Skoringentilbudet. Det fantes andre typer da også, men vi var fornøyde med de vi kjøpte. Mannen og storebror skal ut etterpå og prøve å få tak i dem igjen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?Jeg har nettopp kommeg hjem med den Viking modellen som er på tilbud. Viking Trysil heter den. Den er lett, lettere enn noen av de andre Viking modellene, helt svart eller lilla i farge utvalg.
|
|
|
|
#29 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Er det flere typer Viking GoreTex?Kjøpte slike viking-sko til begge jentene i dag. De likte de godt. Har vært veldig fornøyd med viking før.
|
![]() |
|
|