|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: "Comfort food", eller kosemat/trøstemat
Jeg får jo bare ta forbehold om at jeg ikke ser disse programmene og dermed ikke visste at "refers to foods consumed to achieve some level of improved emotional status, whether to relieve negative psychological affect or to increase positive" altså er noe helt annet enn det det står at det er slik jeg leser det. |
![]() |
![]() |
#2 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Comfort food", eller kosemat/trøstematMen mat som ein et for å få gode følelsar er vel ikkje nødvendigvis negativt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: "Comfort food", eller kosemat/trøstemat
Nettopp. Det er derfor jeg svarte deg at jeg kan finne sjelefred på vei inn i angst gjennom en toliter med is - hvilket jeg avstår fra. Eller jeg kan kose meg med et enkelt måltid som ikke har noen særlig emosjonell respons - da ville jeg valgt biff og rødvin. |
![]() |
![]() |
#5 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: "Comfort food", eller kosemat/trøstematComfort food er trøstemat for meg. Sjokolade, is rett ut av boksen og den slags. Jeg ville aldri kommet på å kalt en hjemmelaget gryte for comfor food, hva er trøsten med det liksom..
![]() |
|
|