|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du å småprate med frisøren? | |||
| Ja!! Jeg elsker å prate med frisøren! |
|
13 | 7,65% |
| Ja, det går helt greit å småprate med frisøren. |
|
69 | 40,59% |
| Tja, må man så må man. |
|
22 | 12,94% |
| Nja, egentlig ikke, forsøker å la være |
|
19 | 11,18% |
| Nei, det gjør jeg ikke, men jeg svarer nå på spørsmål |
|
44 | 25,88% |
| Nei. Så jeg svarer ikke på spørsmål. |
|
1 | 0,59% |
| Nei, så jeg ber frisøren tie stille hvis h*n åpner munnen. |
|
0 | 0% |
| Dustepoll/jeg går aldri til frisøren/whatever. |
|
2 | 1,18% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?det går helt fint.. bedre enn pinlig stillhet.. men da må de virkelig kunne småprate også ikke sånn at det blir pinlig.. som f.eks han kristenbonden på bonderomantikk
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Å, jeg trodde jeg var helt alene om å ikke like småprat med frisøren. Nå ble jg glad for å se at det finnes flere |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Ja hvis jeg får bestilt time hos min "faste" frisør så synes jeg det er kjempehyggelig..
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Frisøren min er et helt herlig vesen som har barn på alder med Malin, og deler noen av de samme interessene som meg, så vi skravler som gamle venner når jeg er der.
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Kommer an på frisøren. Har hun noe interessant å prate om, så er det greit. Vær og vind går greit det også - men ikke en hel hårklipp.
|
|
|
#6 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Svarte at jeg elsker å snakke med frisøren, elsker er jo litt overdrevent da. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Kjenner frisøren privat, så vi skravler ivei.
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg småprater med de fleste på min vei jeg, og frisører er jeg ikke trofast mot så det er alltid like spennende å se hva man prater med vilt fremmede mennesker om mens de lurer på hvordan de skal temme hårmanken min.
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg elsker å prate med hvem det måtte være. Også frisøren. Men jeg orker ikke sånn hverdagsprat over lengre tid, så jeg slår raskt over på dypere, mer interessante temaer. Men det er det jammen ikke alle som vil være med på.
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Da jeg var i Danmark i fjorsommer ba jeg med frisøren på Depechekonsert på kvelden. Det var suksess.
|
|
|
#12 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Kommer an på frisøren. Og snakker da helst om frisør-relaterte ting.
|
|
|
#14 |
|
saftig
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg er ikke særlig glad i meningsløs small talk, og da heller ikke hos frisøren. Forrige gang jeg klippet meg spurte hun ikke mindre enn to ganger om hva jeg hadde gjort i sommerferien.
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?
Det er standardfrasen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Quiet, please
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Kommer helt an på frisøren, men de aller fleste frisører er det helt uinteressant å prate med. For meg der jeg sitter i frisørstolen, altså, kan godt hende de er superspennende mennesker på privaten. I den salongen jeg har vært i de siste gangene er det ganske kule damer som jobber, så der slår jeg gjerne av en prat. Men passer på å begrave meg i et ukeblad etter hvert, for litt stille alenetid med en kopp kaffe og et blad er en viktig del av det for meg.
|
|
|
#17 |
|
Viser tenner
|
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Jeg er stort sett flink på small-talk, men det er jo noen man ikke har kjemi med i det hele tatt. Frisøren min (over flere år) er ei trivelig jente/dame som jeg godt kan småprate med den tiden det tar å fixe sveisen.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Det går helt greit, synes iallefall det blir ukomfortabelt dersom det er helt stille. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Ja! Jeg elsker å prate med frisøren min, fordi hun er en god venninde av meg.
|
|
|
|
#20 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Småprating hos frisøren - fikser du det?Ja!! Jeg elsker å prate med frisøren!
|
|
![]() |
|
|