Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Regntøy til voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 15:02   #21
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Regntøy til voksne.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Bergans Dermizax duger i all slags vestlandsvær.

Denne signerer jeg, og føyer til Østlandsvær.

Ang. at du har impregnert, så kan det være lurt å være obs på at alt skal ikke gjøres det med. Jeg hadde en Bergans jakke en gang som IKKE skulle impregneres, den bare vasket jeg som vanlig så ble den tett igjen.

Gammel 04-10-10, 18:01   #22
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Regntøy til voksne

Jeg bruker også Bergans Dermizax bukse og jakke. De klærne jeg har skal strykes på svak varme om de lekker (noen kan puttes i tørketrommelen) så blir den tett igjen.

Gammel 04-10-10, 18:18   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Bergans er det beste jeg vet.

De har noen med 10 000mm vanntetthet på Obs til 299nå. Kansje det hadde vert noe frem til gravidmagen er vekke.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 19:07   #24
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Vi har kjøpt regnklær til 20000kr i dag.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:51   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Bergans er det beste jeg vet.

De har noen med 10 000mm vanntetthet på Obs til 299nå. Kansje det hadde vert noe frem til gravidmagen er vekke.

Bergans til kr 299? stemmer den prisen der eller har du glemt et tall?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vi har kjøpt regnklær til 20000kr i dag.

...og har du ett tall formye? eller så har du handlet til hele familien ja?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:54   #26
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Varavara: Neida tallet er korrekt og det er bare til meg og mann.

Ikke det at jeg vil annbefale HI til å gjøre det samme, jeg var bare i sjokk over at vi skulle bruke så mye penger på noe slikt at jeg bare måtte skrive det.

Er allværsklær da men.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 12:55   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oj...Det vart en bra sum ja.. (ikke det at jeg har noe med det )
Ja,ja fhptv har dere kler som holder dere tørre i årevis!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:08   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det var rått ja.

Mannen har kjøpt seg et craft-sett i går, vi får se hva han synes om det. Jeg er fortsatt vært usikker på hva jeg skal gjøre, planen var at jeg trengte ei regnkåpe i høst synes jeg, men nå gidder jeg ikke bruke mye penger på det med denne magen, så det får bli etter fødselen tenker jeg. Evt kjøpe den i den størrelsen jeg "egentlig trenger" og se om jeg klarer bruke den litt før magen vokser ut av den (jeg har jo ikke verdens største mage enda, og går fint inn i jakkene mine, men det er jakker som er rommelig rundt magen da.)

Jeg antar at det fra Isolde var en todelt info, at Bergans er bra, og at de har "noe med 10.000 i regnsøyle" på obs til 299 (Basecamp allværsjakke ser jeg?) som jeg kan bruke frem til gravidmagen er borte, og jeg DA kan investere i Bergans?

Gammel 05-10-10, 20:03   #29
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke Bergans på Obs, men Basecamp. Ser at jeg skrev litt knotete.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:22   #30
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en knallfin regnkåpe fra Navigare, som jeg er veldig glad i. Problemet er at den er omtrent som en vanlig jakke, skal ikke mye regnet til før jeg begynner å bli våt. Og den kostet 6-700 kr.

Gammel 05-10-10, 20:32   #31
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er noe slikt jeg ikke gidder, betale flere hundre kroner for å bli våt, det klarer jeg utmerket godt å bli i det jeg allerede har... Derfor er jeg på jakt etter noe skikkelig. Tittet på et par g-sport-butikker i går, ingen av dem hadde Bergans regnkåpe? (Tenkte å prøve en i min vanlige størrelse for å se hvordan magen passer inn der) Jeg mener jeg har sett det der før?

Jeg heller litt mot å utsette hele greia. Samtidig har jeg falt litt for en helt rød regnkåpe fra Bergans... som jeg antakelig ikke passer inn i om en måned...

Gammel 07-10-10, 09:31   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg har kjøpt jakke til guttungen (eller, han mptte betale den selv siden han hadde forlatt Bergansjakka på en fotballbane en dag et sted). Han testet den ut i går og påstod at han ble våt på skuldrene.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:44   #33
Malama

Malama sin avatar

Standard

Mannen hevder han blir bra svett og klam i craft-settet sitt også .Type "Jeg bør ikke bruke buksene mine mer enn en dag". (Da svarte jeg at han fikk putte buksa i en pose/sekk, og gå med bare regnbukse og bytte på do)

Det akutte regnværet er over, og så lenge magen er så liten som den er kommer jeg inn i den andre "regnjakken" min også (som heller ikke er vanntett, men den holder i alle fall til og fra jobb, men ikke på timeslange trilleturer) så jeg er fortsatt i tenkeboksen her. Jeg vil ha meg noe skikkelig, og tenker i retning Bergans, muligens regnkåpe fra Bergans i første omgang, jeg likte den røde i sånn der der... hva det nå enn heter... Regnbuksa mi fra craft holder greit, enn så lenge (mye mindre brukt enn jakka, jeg tror jakka er utslitt, jeg bruker den en god del, og det var "veskekslulderen" jeg ble vår på av mine 15 minutter ute. Begge skuldre, nakke og bryst og armer blir det av lenger turer)

Jeg er enda i tenkeboksen, men det tipset om bergans d-noe, det ligger i bakhodet. Bare at jeg altså sånn underveis i min iver etter "TETT REGNTØY SOM PUSTER, NÅ" hadde glemt den detaljen om at jeg ikke er i normalstørrelse de nest 4,5 månedene...

Gammel 07-10-10, 09:46   #34
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Didrikson. Jeg har hatt mitt regntøy derfra i seks år nå, og det er like fint. Veldig godt og av pustende materiale, overhode ikke klamt. Ser ut som en allværsdress, og jakken kan fint brukes som allværsjakke; både vann- og vindtett som den er og ganske sportslig og fin.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.