Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Edderkopper

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 23:54   #21
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Edderkopper

Edderkopper er kule. Mett hyler som ei jente når han ser en, det gjør dem ekstra kule.

Terry Pratchett
Pappalille er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 00:02   #22
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

: peker på tittelen:

Vi har en do-edderkopp som bor mellom dørlisten og veggen inne på do.

Ja ja ja jeg vet det, men jeg er menneskelig, bare trykke på sånne tråder.

Gammel 06-10-10, 00:10   #23
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Edderkopper er jo bare søte. Her er vår.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde166.jpg (19,5 KB, 70 visninger)
Gammel 06-10-10, 06:55   #24
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Her er et sjarmtroll vi møtte en del av i Kazakhstan i sommer...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 07:18   #25
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg tenkte akkurat det samme ... :uvel og kaldsvett:

:grøss: Ja jeg og.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 08:01   #26
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Jeg støvsuger taket på soverommet regelmessig for edderkopper, og på de største hører man et tydelig Klonk! når de suser gjennom røret.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:45   #27
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Her hadde det kommet mange interessante bilder, ja

En liten historie fra Samos for 5 år siden. Vi hadde vært ute og spist, og kommer inn på hotellrommet på kvelden. Jeg legger med ned på senga, da jeg plutselig ser en diger svart flekk på veggen, og den bevegde seg. Jeg hyler til, løper ut på balkongen og ber mannen min om å ta livet av krypet fort. Mens mannen min da gjør et tappert forsøk på å ta livet av monsteret, begynner den å HOPPE nedover veggen. Da var det mannen min sin tur til å brøle og løpe ut på balkongen. Han nekter den dag i dag for at han gjorde det, men jeg vet hva jeg så

Monsteret endte til slutt sine dager under et svensk bilmagasin.

Gammel 06-10-10, 17:10   #28
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av knøttet, her.

Her hadde det kommet mange interessante bilder, ja

En liten historie fra Samos for 5 år siden. Vi hadde vært ute og spist, og kommer inn på hotellrommet på kvelden. Jeg legger med ned på senga, da jeg plutselig ser en diger svart flekk på veggen, og den bevegde seg. Jeg hyler til, løper ut på balkongen og ber mannen min om å ta livet av krypet fort. Mens mannen min da gjør et tappert forsøk på å ta livet av monsteret, begynner den å HOPPE nedover veggen. Da var det mannen min sin tur til å brøle og løpe ut på balkongen. Han nekter den dag i dag for at han gjorde det, men jeg vet hva jeg så

Monsteret endte til slutt sine dager under et svensk bilmagasin.

Vet ikke hva jeg ler mest av, synet av en hoppende edderkopp eller brølende mannfolk.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 14:49   #29
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kan melde at Aby (katta altså) har kommet med sin 3. edderkopp for dagen. Stolt som bare det.

Gammel 08-10-10, 16:43   #30
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Kan melde at Aby (katta altså) har kommet med sin 3. edderkopp for dagen. Stolt som bare det.

Hadde en liten episode her om dagen. Jeg hadde hatt kjøkkenvinduet oppe hele dagen, og om kvelden skulle dette lukkes... Vel, da datt det inn en "bille" av den store typen som kravler i skogbunnen. Stakkars liten tenkte jeg og hentet papir for å få den tilbake til naturen. Men problemet var bare da jeg plukket den forsiktig opp i papiret, så strakk den ut beina. Det var aldeles ikke en bille men et himla svært edderkoppbeist.(av typen som kan tenkes å si "klonk" i støvsugeren) For å si det sånn, den fikk seg en svømmetur i do istedefor å bli sluppet ut...

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.