|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
*_*
|
Sv: Hvordan ligger du an i forhold til Flink-syndromet?
Da kommer det vel heller ikke innunder det man kan kalle Flink-syndromet, som overskriften omtaler. Flink-syndromet, som i at man ikke klarer å slappe av før man er så flink at man ikke har tid til annet enn å stresse med å være flink.
|
|
|
|
#2 |
|
*_*
|
Sv: Hvordan ligger du an i forhold til Flink-syndromet?Jeg blir veldig fornøyd med meg selv når jeg er flink. Også synes jeg at jeg har fortjent slækk når jeg ikke er flink. Det er med andre ord ingen krise for meg ikke å være flink, selv om det er det jeg i utgangspunktet prøver på.
|
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvordan ligger du an i forhold til Flink-syndromet?Jeg skulle gjerne ha vært enda flinkere. Hatt renere hus, fått gjort enda mer på jobb, fått trent, spist sunt etc etc etc
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Jeg også. I skrivende stund sitter jeg i en rotete stue med crispo i kjeften, opphengt i Gossip Girl i stedet for relasjonsledelse. Jadah.
|
|
|
|
#8 |
|
Dig for victory!
|
Jupp. Jeg begynner å bli ganske flink til det også faktisk.
Det der har jeg hørt smilefjes snakke så varmt om, så det har jeg prøvd å ta til meg. Mannen min er veldig fornøyd med det.
|
|
|
|
#9 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvordan ligger du an i forhold til Flink-syndromet?Jeg MÅ være flink på jobb.
|
|
|
#10 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hvordan ligger du an i forhold til Flink-syndromet?Kan bare signere Maverick - jeg øver meg på å ikke være så ekstremt "flink" hele tiden.
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Hm, kanskje moren til rajraj har fem barn og er også en 80 %-er?
|
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvordan ligger du an i forhold til Flink-syndromet?Vi skal også ha vaskehjelp. Det er et Stort Skritt™ for kontrollfreaken Matilda. Nå er jeg interessert i å vite hvordan man får noen andre til å betale?
|
|
|
|
#19 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ligger du an i forhold til Flink-syndromet?Jeg tror jeg ble kvitt det syndromet for noen år siden. Jeg har blitt mye flinkere ( |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan ligger du an i forhold til Flink-syndromet?Eg og Flink pike- syndromet gjekk gjennom ein skillsmisse for eit års tid siden. Eg vil påstå at eg kom best ut av da, og har i dag eit grundig avslappa forhold til heila greia. Me er sunne og friske, og da er da viktigaste. Kva andre måtte meine, driter eg i.
|
![]() |
|
|