Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Håndklefarge på visning

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 17:31   #21
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håndklefarge på visning

Er dolokket veldig stygt eller noe da? Ser liksom ikke for meg at det er et naturlig sted å ha håndklær jeg da...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:36   #22
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Er dolokket veldig stygt eller noe da? Ser liksom ikke for meg at det er et naturlig sted å ha håndklær jeg da...

Enig med Smelt her, men jeg har faktisk sett flere bad med håndklær enten på dolokket eller kanten på badekaret. På visning altså. Ikke til vanlig nei.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:39   #23
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ihvertfall lurt å informere mannen sin om å ikke bruke disse håndklærne og henge de opp kliss våte før fotografen skal ta bilder til prospektet. Det er ikke lekkert. :erfaren:

Ang. farge; røde og hvite høres bra ut!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:41   #24
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Det er ihvertfall lurt å informere mannen sin om å ikke bruke disse håndklærne og henge de opp kliss våte før fotografen skal ta bilder til prospektet. Det er ikke lekkert. :erfaren:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:00   #25
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

-er av MInaXmannen.

Men altså, jo jeg har sett på badekar. Ikke på dolokk, men generelt mener jeg at det må da være utelukkende for å ta oppmerksomhet bort fra noe som ikke er bra.

En annen ting er at håndklær ser penest ut, når de ikke er på krok men på stang og brettet pent.

Egentlig synes jeg ikke man trenger mange håndklær heller jeg da. 1 ville jeg synes var nok med mindre som sagt det skal være blikkfang for å få bort oppmerksomheten fra annet.

(en ren vitenskap det her.. )

Gammel 15-02-07, 18:12   #26
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fniser av stygge dolokk og våte håndklær...

Nei, vi har ikke stygt dolokk. Jeg bare innbilte meg at det så lekkert ut med noen håndklær "lettere dandert". Jeg er ikke særlig estetisk anlagt, og kjøper det jeg ser i boligannonser tvert. Jeg har sett noen bilder med dolokkhåndklær, og trodde kanskje det var litt stilig... Fant dette bildet på finn.no., sannsynligvis like pent uten dolokkhåndklærne?

Sist redigert av pippo : 10-09-09 kl 23:03.
pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:34   #27
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rødt eller turkis. Jeg er en stor fan av turkis. Det får alt til å se rent ut. Rødt tar en del oppmerksomhet og er en fordel når ikke ting er helt superbra.

Gammel 15-02-07, 18:37   #28
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis du har en hylle med litt plass kan du lage "ruller" av håndkledene. Det ser kuult og litt spesielt ut. (Brette de dobbelt og rulle de sammen).

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:43   #29
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Nei, vi har ikke stygt dolokk. Jeg bare innbilte meg at det så lekkert ut med noen håndklær "lettere dandert". Jeg er ikke særlig estetisk anlagt, og kjøper det jeg ser i boligannonser tvert. Jeg har sett noen bilder med dolokkhåndklær, og trodde kanskje det var litt stilig... Fant dette bildet på finn.no., sannsynligvis like pent uten dolokkhåndklærne?

Tror du ikke det er fordi det var et veldig lite bad, og fordi de forsøker å ta igjen skapfargen i håndkleet?

Gammel 23-02-07, 14:57   #30
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Ja de dolokk håndklærne så bare litt malplassert ut ... nesten litt rotete syntes jeg. Dropp de du. Rullete håndklær er kjempe tøfft hvis det er en naturlig plass å ha de liggene - ikke dolokket

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:12   #31
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Petoleumsblått og mørk turkis er knallfint sammen. Ett av hver farve, må vite.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.