Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleelever

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 10:50   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleelever

Jeg kjenner jeg er glad vi bor 500 meter unna skolen. Og at det er en skole med mange hundre elever. Det er en kombinert barne- og ungdomsskole, så de får gå der lenge. Videregående skolen er bare 2 km unna den også. Skjønner vi har bosatt oss helt perfekt.

Også er jeg forskrekket over det dårlige tilbudet det er på skoleskyss rundt om i det ganske land. Ikke nok plasser så barna må stå, eller vente 1 time på neste buss. Hadde min 6-åring måtte vente 1 time på neste buss skulle det blitt månelyst altså. Det går bare ikke an!

Gammel 07-10-10, 10:58   #2
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

For å være seriøs.

For meg virker det litt motstridende at sjåførene er veldig påpasselig at de som sitter i sete har på sele siden bussene nå har det, samtidig som han tillater at andre står i midtgangen.

Egentlig hadde det vært bedre om sjåføren nektet å ta med flere passasjerer enn bussen har seter til, da hadde det blitt månelyst og de hadde måttet gjøre noe med saken.?

Gammel 07-10-10, 11:24   #3
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er selvfølgelig fordi grisen verdsettes høyere enn barna. Tross alt, dyr har også egenverdi!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:11   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Er ikke Kolumbus et buss-selskap? :dom:

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:14   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Åh. Det tror jeg at det er mange som ikke er klar over.

Gammel 07-10-10, 18:20   #6
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Men kolombus henviser til busselskapet..
Ja, det er fylkeskommunen som avgjør, gjennom kolombus, men busselskapet driter i at de har fått beskjed om å kjøre fire busser fra skolen, de har ikke kapasitet.

Jeg har snakket med busselskap, skole, kommune, fylkeskommune og alle skylder på en av de andre
Må vel finne en som faktisk tar ansvar snart?

Gammel 07-10-10, 18:20   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Dårlig informasjon, tror jeg vi kaller det.

Gammel 07-10-10, 18:31   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har ikke ventilasjon på skolen til Knotten. Han slipper skolebuss da.

Og siden de ikke har ventilasjon, er nå 1.-10. trinn stuet sammen på et område som egentlig har mer enn nok med 8.-10. trinn.
Nevnte jeg 4 toaletter på 270 unger på småtrinnet? Og garderobeforhold som får lusen til å fryde seg.

Ja, og så ble byggeprosjektet på småtrinnet forsinket pga. *trommevirvel* anbudsrot i kommunen.

Gammel 07-10-10, 19:23   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

De har ikke ventilasjon på skolen til Knotten. Han slipper skolebuss da.

Og siden de ikke har ventilasjon, er nå 1.-10. trinn stuet sammen på et område som egentlig har mer enn nok med 8.-10. trinn.
Nevnte jeg 4 toaletter på 270 unger på småtrinnet? Og garderobeforhold som får lusen til å fryde seg.

Ja, og så ble byggeprosjektet på småtrinnet forsinket pga. *trommevirvel* anbudsrot i kommunen.

Jeg lar meg ikke sjokkere. Jeg jobber på en skole som har drevet på disp helt siden jeg var i rett alder til å gå der.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.