|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleeleverJeg kjenner jeg er glad vi bor 500 meter unna skolen. Og at det er en skole med mange hundre elever. Det er en kombinert barne- og ungdomsskole, så de får gå der lenge. Videregående skolen er bare 2 km unna den også. Skjønner vi har bosatt oss helt perfekt.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleeleverFor å være seriøs.
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleeleverDet er selvfølgelig fordi grisen verdsettes høyere enn barna. Tross alt, dyr har også egenverdi!!
|
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleeleverEr ikke Kolumbus et buss-selskap? :dom: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleeleverÅh. Det tror jeg at det er mange som ikke er klar over. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleeleverMen kolombus henviser til busselskapet..
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleeleverDårlig informasjon, tror jeg vi kaller det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleeleverDe har ikke ventilasjon på skolen til Knotten. Han slipper skolebuss da.
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleelever
Jeg lar meg ikke sjokkere. Jeg jobber på en skole som har drevet på disp helt siden jeg var i rett alder til å gå der. |
|
|
|
![]() |
|
|