|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette greit å si som advokat?Jeg hørte intervjuet med denne advokaten på radio, og synes ikke det var greit!
![]() |
#23 |
maler
|
![]() Re: Sv: Er dette greit å si som advokat?
Det påstås han stoppet. Men når stoppet han? Jeg kjenner jo ikke denne saken, men det står også at det ble funnet DNA-bevis. Hvilket som regel innebærer enten funn under neglene på offeret eller sædavgang. Jeg er derfor litt i tvil om at han egentlig stoppet, men det blir bare synsing tross alt.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Er dette greit å si som advokat?Jeg syns igrunnen det er helt ok å lære gutter at tihihi-neeeeei er bråstopp like mye som "Nei! Hjelp!" |
![]() |
![]() |
#26 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er dette greit å si som advokat?
Ja, det er jeg egentlig enig med deg i.
![]() |
#27 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er dette greit å si som advokat?Jeg er faktisk uenig i at det bør være i et ideelt samfunn en forsvarsadvokat sin jobb å få klienten frifunnet for en hver pris. Jeg synes det burde være sånn at jobben deres er å prøve å få en rettferdig rettergang for klienten sin og fremlegge momenter som kan være til klientens fordel, men ikke få dem frifunnet for en hver pris.
![]() |
#28 |
maler
|
![]() Re: Sv: Er dette greit å si som advokat?
![]() |
#29 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Er dette greit å si som advokat?Altså, det er mulig det bare er meg, og at jeg oppholdt meg i et altfor nerdete miljø dengang jeg var ung og dom, men jeg har egentlig ikke opplevd så mye til slikt "nei som egentlig er ja og spille hard to get"-opplegg. Det eneste var en italiener en gang, han fikk skikkelig kultursjokk da han skjønte at jeg ikke godtok at han fortsatte flørten etter at jeg hadde sagt nei. Han tolket mine "høflig og hyggelig"-signaler som beinhard flørting. Men gutta i kjelleren på de realfaglige fakultetene har aldri bydd på noen problemer i så måte. Som regel var det vel jentene som sjekket opp gutta, når jeg tenker meg om.
![]() |
#30 |
Mother of Dragons
|
Det er jo også et poeng som kan gå hjem hos de gutta som mener at når en jente har flørtet så er de fritt vilt: Ønsker de virkelig et samfunn hvor man ikke kan møte på jenter uten at mora deres er med og at ingen jenter flørter mer? Skjønner de hva konsekvensen er, disse idiotbavianene?
![]() |
#31 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Er dette greit å si som advokat?Enten det, eller at alle slike menn blir nødt til å studere realfag på universitetsnivå i minst 3 år. Helst teoretisk fysikk eller matematikk. Da lærer de ihvertfall en annen flørtekultur.
![]() |
#32 |
Passiv
|
Min gamle kjepphest jo! |
![]() |
![]() |
|
|