Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 13:09   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rykte

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Tråden har blitt flyttet fra en plass før jeg så den, og til riktig plass. Det falt meg liksom ikke inn at det hadde skjedd.

Gammel 15-10-10, 14:00   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Tråden har blitt flyttet fra en plass før jeg så den, og til riktig plass. Det falt meg liksom ikke inn at det hadde skjedd.

Når du ser den etter flere dager er det normalt sett høyst naturlig at slikt har skjedd

Gammel 15-10-10, 14:05   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Når du ser den etter flere dager er det normalt sett høyst naturlig at slikt har skjedd

Hm? Prøver du å si at det er en eller annen høyere makt her som leser alle innlegg på forumet og som flytter tråder uten at vi får beskjed om det?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 14:06   #4
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke alle, bare de som bør flyttes, så når det er antatt at det ligger i feil, for mange dager siden, og det nå ser rett ut, så er det antakelig flyttet. Eller, altså, at en forumgud leser alt ja, selvsagt

Gammel 15-10-10, 14:23   #5
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En ekstra mørkegrønn prikk betyr 100 ekstra i ryktepoeng, de lysegrønne betyr 200 poeng. Det betyr at en mørkegrønn betyr at du har mellom 0 og 99 poeng. To mørkegrønne = 100 - 199 osv.

Når jeg bare leer og dobbeltleser hvordan dette er tolket, så er det altså riktig for meg, jeg bare trodde jeg hadde en prikk "for mye"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.