Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Litt nysgjerrig, ang. facebook-status

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 08:44   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-status

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg for min del bryr meg fint lite om hva andre skriver på sine statusfelt, jeg kan jo bare la være å lese. Poenget med nettopp dette er at det er en kjede-greie og det synes jeg er kjede-lig og uoriginalt. Støtter man brystkreftaksjonen kan man jo bare skrive det, eller like siden. Jeg fikk denne kjedemailen og det ble fremstilt som at alle skulle bli nysgjerrige og at det var en kjempehemmelighet. Jeg måtte himle en stund.

Enig, man får jo PMer om dette og alt, og da kjenner jeg at jeg irriterer meg. Folk får skrive hva de vil i statusfeltene sine, men når jeg blir pushet til å bli med på det selv via PMer osv, da himler jeg altså. Jeg synes alle disse kjedegreiene er utrolig teite.

Gammel 10-10-10, 08:53   #22
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk denne forleden, jeg også. Av en dame rundt 60. De er jo helt ukritisk på hva de sender videre. Sjefen min peprer meg med sånne "ta vare på øyeblikket, livet er verdifullt, venner er viktig". Klisjéalarm!

Jeg har for mange vesker til å kunne oppdatere, uansett.

Gammel 10-10-10, 14:10   #23
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg måtte himle en stund.

Haha! Jeg ser deg for meg, setter deg tilbake i stolen og tar en Himlestund. Det synes jeg var en knallidé, når noe er skikkelig teit, det skal jeg gjøre. Sette meg til og Himle før jeg går videre med noe nytt. Fin aggresjonsdemping det.

Gammel 10-10-10, 14:16   #24
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Synes det er dustete. På hvilken måte hjelper det kampen mot brystkreft?

Gammel 10-10-10, 15:06   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk kan skrive akkurat hva de vil i statusoppdateringene for min del og gudene skal vite at jeg ofte kommer med pjatt selv. Det er kjedegreier jeg ikke liker. Jeg liker ikke de på mail og sms heller. Og denne ble jo fremstilt slik at "Nå skal vi lure gutta igjen, dere! ".

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 16:06   #26
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

. Er man på Facebook for å delta eller for å bedømme andres deltakelse?

Det ene utelukker da ikke det andre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 00:18   #27
pinguina
Nybegynner

pinguina sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
pinguina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er ikke på Facebook i det hele tatt, jeg.... Har heller ALDRI vært inne på noen Facebook-sider til noen som helst andre, never! Er jeg virkelig den eneste her?

Hadde en mildt sagt travel periode i livet mitt da Facebook "eksploderte", og bestemte meg for å være superstrukturert og unngå det midlertidig, for jeg så hvor mye tid vennene mine plutselig brukte på slikt.

I ettertid har det liksom blitt slik at dess mer folk snakker om det, dess mindre lyst har jeg til å begynne med dette tullet. Sorry! Diskusjoner som dette hjelper i hvert fall ikke Håndvesker og brystkreft, hæ??

Har et stappfullt "ekte" sosialt liv jeg, det holder i massevis. Sannsynligvis kommer jeg snart til å falle av dette forumet også, men vi får se.

pinguina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 07:44   #28
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

pinguina, du framstiller facebook som rent negativt. Det er mye positivt med det også, selv om det er noen tullestatuser ute og går innimellom.

Gammel 12-10-10, 07:48   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, oi. Et ekte sosialt liv. Ja, jeg har hørt om dem.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 07:52   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FB er midt i blinken for meg, ihvertfall, og strengt tatt bruker jeg nok mer tid her på FP enn på FB.

Gammel 12-10-10, 10:42   #31
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting er som et "ekte sosialt liv". Hva tror du Pinguina, at det ikke er ekte mennesker som skriver her inne? Og hvis menneskene er ekte og meningene og følelsene de uttrykker er ekte, hva er da ikke ekte?

Facebook er en oppslagstavle, i hvertfall bruker jeg det som en oppslagstavle og jeg bruker det mest i jobbsammenheng egentlig. Og litt til å følge med på gamle venner og kjente. Jeg skriver ingenting om hvor vesken min er.

Gammel 12-10-10, 10:43   #32
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne kanskje brukt FB for å spørre om noen hadde sett vesken min?
:rotehue:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 11:02   #33
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Ja, der sa du noe, Rine. Hvor er den vesken jeg brukte tirsdag? Jeg ha det svangerskapsskjemaet.

Gammel 12-10-10, 11:09   #34
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Ah, jeg har også lurt litt på de oppdateringene der. Tror kanskje jeg var med i forrige runde, men nå er jeg for fin til slikt. :file:

De med alt for irriterende oppdateringer ignorerer jeg enkelte har jeg endatil kastet ut fra "vennelista".

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 11:15   #35
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg tykjer at mange av dei der FB-statusoppdateringane som "alle" legg ut og som oppmodar til å "kopiera inn til sin eigen om ein er samd" eller liknande meir og meir opplevest som ei ny form for spamming. Greier ikkje la vera å irritera meg litegrann.

Gammel 12-10-10, 11:39   #36
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gidder ikke å bry meg om hva folk skriver på statusen sin. Jeg bruker FB til det jeg trenger det til og blåser i andre. Skulle jeg begynt å irritere meg så måtte jeg enten kuttet ut hele FB eller begynt å tynne ut vennelista, ikke aktuelt.

Gammel 12-10-10, 11:41   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg likker disse statusene: trykk liker om du älsker ♥ ♥|♥ ♥ små ponnyhestar som springer jättejättesnabbt ♥ ♥|♥ ♥

Gammel 13-10-10, 09:09   #38
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ingenting er som et "ekte sosialt liv". Hva tror du Pinguina, at det ikke er ekte mennesker som skriver her inne? Og hvis menneskene er ekte og meningene og følelsene de uttrykker er ekte, hva er da ikke ekte?

Ikkesant!?
Jeg har nesten fått mer sosialt liv, nå har vi utvidet jentekveldene våre pga fb med flere "gamle" venninner
Har fått mer kontakt med gamle kusiner og treffer flere i rl

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 17:40   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pinguina, her.

Har et stappfullt "ekte" sosialt liv jeg, det holder i massevis.

Gammel 13-10-10, 17:58   #40
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Ekte sosialt liv? Må man ha det også nå da?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.