Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke farger går du ikke kledd i?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-10, 23:18   #21
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?

Gul, oransje, korall, neonfarger, brunt, mintgrønn og lyseblå er uaktuelle farger.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:18   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men unngår dere altså så mange farger konsekvent? Kommer det ikke an på plagget/helheten? Jeg synes det høres så merkelig ut. Skjønner jo at man kanskje ikke liker en/to farger, men såå mange? Og helt konsekvent uten tanke på plagget ellers? En gul bukse kan jo være skikkelig stygg, men en gul topp kan være fresh og kjempefin. Og så høres det så trist ut å bare bruke sort og brunt, synes jeg.

Gammel 09-10-10, 23:18   #23
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Beige.

Kler meg i resten. Alt fra neon til sterke, duse og spenstige farger.

Gammel 09-10-10, 23:19   #24
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gult - jeg ser syk ut i gult, rett og slett. Unngår gjerne også orange, vinrødt og sjokkrosa, men det finnes unntak - også for gult faktisk, men da er gult gjerne bare et innslag blant andre farger.

Gammel 09-10-10, 23:20   #25
Left
Passiv

Standard

Jordfarger, gul med unntak av helt lys kald gul, varme farger generelt sett.
Ellers liker jeg ikke blått noe særlig, og ikke så mye grønt heller.

Krem/offwhite er en sikker vinner om jeg skal spille lik.

Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:23   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst på en skikkelig intens-rød regnkåpe. Eller en med knæsj mønster.
Da må jeg forresten ha meg nye støvler, for de jeg har nå er hvite med sorte prikker og rosa kanter oppe og nede.

Gammel 09-10-10, 23:33   #27
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men unngår dere altså så mange farger konsekvent? Kommer det ikke an på plagget/helheten? Jeg synes det høres så merkelig ut. Skjønner jo at man kanskje ikke liker en/to farger, men såå mange? Og helt konsekvent uten tanke på plagget ellers? En gul bukse kan jo være skikkelig stygg, men en gul topp kan være fresh og kjempefin. Og så høres det så trist ut å bare bruke sort og brunt, synes jeg.

Jeg unngår gult uansett hvordan plagget ser ut. Jeg synes gul er en grusom farge som de færreste kler. Man må være mørk og brun for å kle gult, synes jeg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:35   #28
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Gul og rosa..

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:36   #29
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker ikke gul, korall, skarp rosa, cerise, sjelden mørkeblå. Og egentlig sjelden veldig skarpe farger.

Gammel 09-10-10, 23:37   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farger jeg ikke bruker og kler er gult, oransje av alle slag, beige, hvitt i alle nyanser, brannbilrødt (over mot oransje) og de fleste toner av rosa. Grått bruker jeg også sjelden, men det kan være fint sammen med en friskere farge.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:41   #31
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ikke brunt, marineblått, gult og orange, ellers går jeg i de fleste farger.

Ja! Jeg visste det fantes én farge jeg ikke trives i! Marineblått.

Gammel 09-10-10, 23:42   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg er heller ikke glad i marineblått, men det kommer for min del an på plagget.

Gammel 09-10-10, 23:43   #33
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Gult, korall, lyserosa, lyseblå, lysegrønn ja pasteller. Knall blå, mint eller lyseknallgrønn. Lilla. Beige.

Jeg kler varme høstfarger.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:44   #34
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg er heller ikke glad i marineblått, men det kommer for min del an på plagget.

Enig.

Jeg er derimot veldig glad i blått, men jeg kler også blått. Midnattsblå kan være utrolig flott bl.a ...men det er så uendelig mange blå nyanser og det er slett ikke alle som er like fine nei.

Gammel 09-10-10, 23:44   #35
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del har også den eksakte fargenyansen mye å si, både når det gjelder mørkeblått og f.eks. rødt. Det kan være lite som skal til før det blir helt feil farge. Bittelitt oransje i det røde, f.eks., og plagget er uaktuelt. Brunt er også en slik farge hvor noen toner går fint (det som skjærer over mot lilla eller grønt går bra for mitt vedkommende, men ikke ren melkesjokoladebrunfarge).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:45   #36
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler ikke heller gult, og bruker heller ikke lilla (enkelte unntak), gammelrosa, ferskenfarger eller rustrødt. Marineblått, turkis, blågrønt og knallblått er heller ikke på favorittlista.

Sist redigert av Filifjonka : 09-10-10 kl 23:51.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:45   #37
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har oppdaget at jeg kler marineblått!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:46   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker aldri rosa og sjelden lilla, og jevnt over ikke pasteller av noe slag. Jeg liker veldig godt å bruke oransje, dessuten de fleste grønnfarger (ikke mint eller skarp grønn) og mange blåtoner, og så brun- og jordtoner og varme rødfarger. Ikke noe særlig grått, og mye mindre svart enn da jeg var yngre.

Gammel 09-10-10, 23:48   #39
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Gul og orange. DEt finnes ingenting som gjør meg så blass som de fargene.

Mange som ikke går i gult her, hvorfor det? Jeg har en dødskul knallgul sommertopp jeg går i når det er varmt ute, har fått mange positive kommentarer på den. Ser skikkelig fresh ut. Gult kan også være skikkelig retro-kult. Jeg går vel egentlig i alle farger, kommer ikke på en eneste farge jeg ikke kan gå i. Men det må selvsagt matche litt da.

Fordi at de aller færrseste kler gult antar jeg.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 23:49   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg har sett veldig mange som kler gult, det kommer vel an på øynene som ser, tenker jeg. Jeg ser derimot hele tiden folk som går i omtrent bare sort, grått og brunt og som helst burde brukt litt mer farge. Farger er friskt og gøy!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.