|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Gul, oransje, korall, neonfarger, brunt, mintgrønn og lyseblå er uaktuelle farger. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Men unngår dere altså så mange farger konsekvent? Kommer det ikke an på plagget/helheten? Jeg synes det høres så merkelig ut. Skjønner jo at man kanskje ikke liker en/to farger, men såå mange? Og helt konsekvent uten tanke på plagget ellers? En gul bukse kan jo være skikkelig stygg, men en gul topp kan være fresh og kjempefin. Og så høres det så trist ut å bare bruke sort og brunt, synes jeg.
|
|
|
#23 |
|
søt
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Beige.
|
|
|
#24 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Gult - jeg ser syk ut i gult, rett og slett. Unngår gjerne også orange, vinrødt og sjokkrosa, men det finnes unntak - også for gult faktisk, men da er gult gjerne bare et innslag blant andre farger.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jordfarger, gul med unntak av helt lys kald gul, varme farger generelt sett. |
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg har lyst på en skikkelig intens-rød regnkåpe. Eller en med knæsj mønster.
|
|
|
#27 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?
Jeg unngår gult uansett hvordan plagget ser ut. Jeg synes gul er en grusom farge som de færreste kler. Man må være mørk og brun for å kle gult, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Gul og rosa.. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg bruker ikke gul, korall, skarp rosa, cerise, sjelden mørkeblå. Og egentlig sjelden veldig skarpe farger.
|
|
|
#30 |
|
intro
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Farger jeg ikke bruker og kler er gult, oransje av alle slag, beige, hvitt i alle nyanser, brannbilrødt (over mot oransje) og de fleste toner av rosa. Grått bruker jeg også sjelden, men det kan være fint sammen med en friskere farge.
|
|
|
|
#31 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja! Jeg visste det fantes én farge jeg ikke trives i! Marineblått.
|
|
|
|
#32 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg er heller ikke glad i marineblått, men det kommer for min del an på plagget.
|
|
|
#33 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Gult, korall, lyserosa, lyseblå, lysegrønn ja pasteller. Knall blå, mint eller lyseknallgrønn. Lilla. Beige.
|
|
|
#34 |
|
www.bomulls.no
|
Enig.
|
|
|
#35 |
|
intro
|
For min del har også den eksakte fargenyansen mye å si, både når det gjelder mørkeblått og f.eks. rødt. Det kan være lite som skal til før det blir helt feil farge. Bittelitt oransje i det røde, f.eks., og plagget er uaktuelt. Brunt er også en slik farge hvor noen toner går fint (det som skjærer over mot lilla eller grønt går bra for mitt vedkommende, men ikke ren melkesjokoladebrunfarge).
|
|
|
|
#36 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg kler ikke heller gult, og bruker heller ikke lilla (enkelte unntak), gammelrosa, ferskenfarger eller rustrødt. Marineblått, turkis, blågrønt og knallblått er heller ikke på favorittlista. Sist redigert av Filifjonka : 09-10-10 kl 23:51. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg har oppdaget at jeg kler marineblått!
|
|
|
#38 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg bruker aldri rosa og sjelden lilla, og jevnt over ikke pasteller av noe slag. Jeg liker veldig godt å bruke oransje, dessuten de fleste grønnfarger (ikke mint eller skarp grønn) og mange blåtoner, og så brun- og jordtoner og varme rødfarger. Ikke noe særlig grått, og mye mindre svart enn da jeg var yngre.
|
|
|
#39 |
|
awesom
|
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Gul og orange. DEt finnes ingenting som gjør meg så blass som de fargene.
Fordi at de aller færrseste kler gult antar jeg.
|
|
|
#40 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Hvilke farger går du ikke kledd i?Jeg har sett veldig mange som kler gult, det kommer vel an på øynene som ser, tenker jeg. Jeg ser derimot hele tiden folk som går i omtrent bare sort, grått og brunt og som helst burde brukt litt mer farge. Farger er friskt og gøy!
|
![]() |
|
|