|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norges vakreste hjemJeg mente ikke å disse stilen egentlig, selv om det ikke er meg. Det er mer oppgitthet over at alt er så likt og at det er så lite nytt å hente i magasiner som er ment som inspirasjon. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Norges vakreste hjemJeg synes at det er flotte hjem bevares, men ikke helt 'meg' - og jeg er helt enig i at det kunne vært mer variasjon. Men det er vel et 'sånt' magasin, det finnes heldigvis mange andre gode blader for oss andre.
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Norges vakreste hjemNår det er sagt så er det mye likt i enkelte andre blader. Masse Arne Jacobsen og andre 'klassikere' som går igjen, hvitmalte vegger, 'funkishus' osv.
|
|
|
#4 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Norges vakreste hjem
Jeg er veldig enig med deg. Man blir jo helt snøblind av å lese interiørblogger og de fleste interiørmagasiner. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Det var min første tanke også.
|
|
|
#6 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Norges vakreste hjemJeg leser ikke så mye boligblader og visste ikke at hvert blad heller mot sin egen stil. Det er da merkelig? Hva når en stil blir ut? Skifter de da? Skal de ikke være litt banebrytende, la oss nordmenn få med oss hva som skjer på boligfronten rundt om i verden? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Rendyrket shabby chic er vel ikke "in" lengre, men de som elsket den stilen endrer vel ikke smak totalt fordi, de bare modererer, trekker fra og legger til nye elementer (og de er det jo mange av i den stilen
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Norges vakreste hjemJeg liker stilen, men med litt mindre dill. Er enig at det var veldig lite variasjon. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Norges vakreste hjemBladene har liksom spesialisert seg på sine stiler. Det er litt kjedelig. Jeg vil liksom se mye uten å blakke meg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Norges vakreste hjemDette krever en ny tråd: "hvem har Foreldreportalens vakreste hjem". |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Norges vakreste hjemBlir litt sånn Peppes Pizza var for noen år siden. Fyller opp lokalet med masse gammalt nips som liksom skal gjøre det autentisk og koselig. Sikkert et helvete å holde alt støvfritt og reint, syltetøyflekker og smør. Det var en grunn til at 50-tallet kom.
|
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Norges vakreste hjemSnøblind ja, det var ordet.
|
|
|
|
#18 |
|
heimføing
|
Sv: Norges vakreste hjemJeg kjøpte dette bladet på lørdag, men da jeg bladde inni, klarte jeg ikke å skille de tre vinner-reportasjene fra hverandre.
Mulig du er inne på det. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Norges vakreste hjemJeg tenker litt som Autofil her, kjenner jeg. Disse bokstavene for eksempel? Det lyser jo "jeg henger meg på trenden" lang vei. Synes for min egen del at det hadde vært pinlig og hatt det på veggen. (Eller hyllen for den del.) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Elsker gamlis- godis
|