|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruveredningen i ChileJeg følger litt med på chatten på vg og lar meg underholde. Ikke alle kommentarene/spørsmålene er like smarte, og enkelte virker rett og slett ikke særlig oppdaterte. Her er et utvalg:
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruveredningen i ChileJeg følger også med på VG og flirer litt av noen av kommentarene. Samt alle spørsmålene som gjentar seg med 10 minutters mellomrom.
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruveredningen i Chile
Da har man ikke hørt mye nyheter siste 2månedene. Snakk om å vere |
|
|
|
|
|
#4 |
|
heimføing
|
Sv: Gruveredningen i ChileDenne tar kaka, etter at vg-reporteren skriver om den som er på tur opp nå: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Gruveredningen i ChileJeg sitter på den chatten jeg også - og det må da være endel barneskoleelever som sitter og stiller alle disse spm?? Og stakkar'n med ekteskapsproblemer, jeg lurer på hvilket senario folk forespeiler seg når han ankommer overflaten?? En skikkelig cat-fight mellom fruen og elskerinnen?? *trokke det*
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Gruveredningen i Chile*gråter like mye hvor hver som kommer opp* - dvs jeg har en liten "pause" hver time idag
|
|
|
#10 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruveredningen i ChileMerkelig så mye oppmerksomhet det å redde noenogtredve gruvearbeidere får, med tanke på hvor mange som blir drept i gruvene hvert år. Drept fordi gruvene ikke er sikret ordentlig, fordi folk gjør feil etter alt for lange arbeidsdage i alt for dårlig luft, fordi skikkelig utstyr mangler osv. Gruvearbeiderne i Chile hadde ikke vær i denne situasjonen i det hele tatt om arbeidsgiverne hadde investert halvparten av det de nå pøser ut, på bedre gruveganger o.l. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Gruveredningen i ChileJeg er sikker på at det blir født en god del julibabyer i Chile til neste år. |
|
|
|
#12 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruveredningen i ChileEr det en mann som man venter mer på enn andre? Han gamle? Eller han som har vert utro, og som endte/ender med at elskerinnen venter på ham, og konen dro rasende hjem... ? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Gruveredningen i Chile
Nr 21 har vist seg å ha litt ugler i mosen. Kona oppdaget plutsetlig en annen kvinne på feltet som også stod med bilde av hennes mann. Det viste seg å være hans elskerinne. Elskerinnen tok i mot han idag - kona ønsket ikke å være tilstede..
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Gruveredningen i ChileEg har lest fleire plasser at han er separert frå kona, og samboer med ho som blir kalla elskerinna. Med andre ord er han ikkje utro. Men eg er jo ikkje 100% sikker då.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Gruveredningen i ChileNå er alle gruvearbeiderne oppe! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Gruveredningen i ChileI går kveld når jeg skulle sove (etter å ha sett at det bare var to redningsarbeidere igjen der nede) så begynte jeg jo å tenke på helt meningsløse ting som: |
|
|
|
![]() |
|
|