|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting man egentlig ikke vil høre …Stakkars kua! Håper det går bra med henne og at hun får beholde kalven sin.
![]() |
#23 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting man egentlig ikke vil høre …Huffda. Litt av en sjau for både bonde og ku. Jeg har heldigvis aldri opplevd ku i kjelleren, men gris i kjelleren har skjedd noen ganger.
![]() |
#24 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ting man egentlig ikke vil høre …Oy, stakkars kua! Håper inderlig det går bra med henne framover.
![]() |
#26 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
![]() Sv: Ting man egentlig ikke vil høre …Stakkars ku! Men godt at det gikk bra, da! Og for å røpe at jeg har bakgrunn fra gård selv: Bra økonomisk også. Dere ville vel tapt ganske mye penger om det gikk galt? Beklager om jeg sjokkerer alle dere andre som ikke har erfaring fra gårdsbruk: Selvfølgelig tenker du mest på å redde det stakkars dyret når man havner i en sånn situasjon, men det er jo tross alt jobben din også, og man ville nok tenkt på pengene etterpå, når man får mindre "lønn" enn vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Einsam
|
![]() Sv: Ting man egentlig ikke vil høre …Huff, slik er virkelig ikke noe moro. Har faktisk opplevd akkurat det samme selv.. Min eks var inne og spiste mat, og møkkpumpa sto fortsatt i møkkkjelleren, som var åpen fra bakkeplan. Og akkurat da, var det ei kvige som fant det for godt å bryte seg løs, gikk opp på forbrettet, og datt ned i møkkjelleren via pumpa.. For et styr.. Men hun hang fast i pumpa, ellers hadde det gått riktig ille.. Hun ble ikke skadet, men bodde noen dager i stallen hun også.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|