|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Drømmer
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk
Jeg postet jo det allerede for noen dager siden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJeg har handlet Mikk-Line dress der, til latterlig lav pris. Begge gutta skal bruke de i år. Fikk også to ulltrøyer til lillebror der en gang, til 15 kroner pr. stk. Morsomt! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkLillebror brukte Mikk-line vinterdress i fjorårssesongen, og den er like hel og vanntett enda. |
|
|
|
#4 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkDå har eg bestilt 3i1-drakt til poden, vottar til begge ungane, fleece-genserar (6 i pakken), og ein til fleece til 5 kroner |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkDet har ikke tatt mer enn ei ukes tid med det jeg har bestilt. Jeg bestilte før i dag, og fikk melding et par timer etterpå at varene mine var pakket og klare for sending. De er raske, og seriøse i det de driver med. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkhttp://www.mikk-line.dk/ |
|
|
|
#7 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJeg kjøpte votter og sånne futter fra markedsplassen i sommer. To dager etter at jeg hadde sendt inn bestillingen lå varene i posten.
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJaggu var de raske! Bestillte på fredag, og fikk hentelapp i går. Har ikke hentet enda, jeg er ikke fullt så rask. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkHva kommer vottene på med porto osv da? Hvordan er de i str? Lillebror på 2 trenger reservevotter. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkPorto blir etter vekt millact. For to par corduravotter, tre par fleecevotter og to fleeceluer ble det 85 danske i frakt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkDa burde du klage. Fikk dress i feil størrelse i fjor, og fikk ny dress vederlagsfritt. |
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJa, det kan hende jeg klager. Jeg tenkte jeg skulle se an hvordan dressene fungerer en uke til. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkVi har ikke testet vår enda. Men som sagt, så står det at dressen skal være vanntett. Er den ikke det, så hadde jeg klaget! |
|
|
|
#15 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkEr det kr 200,- som er grensa når en bestiller i Danmark også? For toll, eller hva det er ??
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJa, det er 200,- som er grensa. |
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJeg fikk ikke tollgebyr på det jeg kjøpte under 200,-
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkNei, man får ikke gebyr hvis man handler under 200,- siden det er grensa. |
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJeg forsto deg som om du fikk det uansett. Men da er vi jo enige da.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkDet kunne jeg faktisk ha tenkt meg, for da dressen jeg bestilte i str 110 kom i str 116, så sendte jeg en mail og beklaget meg litt. Fikk beskjed om at de straks skulle sende meg ny dress vederlagsfritt. Det kaller jeg knallservice. |
|
![]() |
|
|