Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nugatti Krønsjy

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 11:47   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Nugatti Krønsjy

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kan ikke alle det?

Den nye nugattien er god, men ingen høydare. Det skulle vært mer salt, tror jeg. Jeg elsker smash.

Nei, jeg kan ikke det.
Nugatti er egentlig bare godt med peanøttsmør, derfor ble jeg veldig skuffa over den krønsj-varianten. Så for meg smash på brødskiva jeg, men det smaker jo bare Nugatti med sånne ekle klumper i

Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 11:53   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kan ikke alle det?

Nugatti ser ut som bæsj. Hvem vil spise bæsj, liksom? :urk:

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 14:54   #23
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Nugatti ser ut som bæsj. Hvem vil spise bæsj, liksom? :urk:

Dravle ser også ut som bæsj, men det er jo det beste i verden. Nugatti derimot .

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 15:14   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det rare er at jeg er veldig glad i nougat. I sjokoladekaker og sjokolader og marsipan og sånt. Men Nugatti på skiva har jeg aldri helt forstått. Men så har jeg heller aldri vært fan av søtt på skiva heller. Det er jo godteri, og brødskiver er mat, liksom. Synes ikke det passer sammen i det hele tatt. Men det synes tydeligvis eldste, hun kunne levd på fandenskapen.

Gammel 16-10-10, 16:36   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nugatti på skorper/kavring er også godt

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 16:38   #26
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Skal krønsjen være så hard? Eller har jeg bare vært uheldig med boksen? God holdbarhet, så det er ikke det.

Gammel 16-10-10, 16:38   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tør ikke kjøpe den, tatt i betraktning inntaksrekorden jeg har på en stor plate Smash. *poff*

Gammel 16-10-10, 16:54   #28
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Skal krønsjen være så hard? Eller har jeg bare vært uheldig med boksen? God holdbarhet, så det er ikke det.

Den boksen vi kjøpte var som "vanlig nugatti" på konsistensen.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 01:05   #29
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg tør ikke kjøpe den, tatt i betraktning inntaksrekorden jeg har på en stor plate Smash. *poff*

Det kan ikke sammenliknes. Jeg elsker Smash - både i plateform og i pose, men dette var nedtur. Fysj.

Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 01:10   #30
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker Nugatti og tror ikke denne bør komme i hus.

Gammel 17-10-10, 01:28   #31
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nugatti klistrer seg som ett limete belegg i munnen, med eller uten klumper, så jeg tror jeg står over.. Men sjokoladepålegg Ja takk

Gammel 17-10-10, 01:34   #32
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker både smash og nugatti, men denne var ikke noe tess. Smakte mest som nugatti med harde smuler i.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 21:55   #33
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nugatti med smuler? Neineinei. Smørbar smash. Men jeg spiser max en skive av det når vi kjøper en boks (som er ca hver tredje-fjerde uke) etter at jeg leste innholdsfortegnelsen. Sukker som første ingrediens lover ikke godt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:19   #34
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke veldig begeistret for vanlig nugatti, men denne nye var himmelsk. Noe etter min smak.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.