Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

For en morgen – hvordan har din vært?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 09:55   #21
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For en morgen – hvordan har din vært?

Jeg spratt opp av sengen da klokken ringte kl seks, løp inn i dusjen og kom ut igjen som født på ny.

Jeg har dundrende hodepine, sur 2-åring, trøtte barn som hadde høstferie forrige uke og kjipe-kollegaen min på jobb.

Gammel 18-10-10, 09:55   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja. Tidligere våken en nødvendig... Helt normalt. Ungene lekesloss og krangler som vanlig, helt normalt det også, - en helt vanlig morgen med andre ord...
( *lurer på hvordan jeg skal klare å få dem til å vere litt mindre rampete og kranglete mot hverandre..* )

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 09:58   #23
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde en somlete mandagsmorgen som startet bra med at jeg sto opp 20 minutter for sent. Har rett og slett slått av vekkerklokka i søvne de to første gangen den har ringt. Mannen hadde hørt første gangen, men ikke vekket meg når han sto opp da. Ikke hadde jeg funnet frem klær klar til noen og jeg måtte dusje og vaske håret i tillegg. Mellomste tulla ville ikke stå opp i dag og jeg måtte mase ørten ganger på både det ene og det andre. Lillebror hev jeg ut døra sammen med mannen så jentene og jeg kunne somle oss ferdig. Ikke hadde vi fylt ut ferdig div. påmeldingslapper til fotografering og FN-kafe heller som måtte leveres i dag, så det måtte gjøres. At jeg aldri lærer å ha ting klart på forhånd. Største tulla klarte for en gangs skyld og gjøre alt som hun skulle uten som somling og hun laget seg frokost selv også. Hadde hun slått seg vrang i tillegg hadde jeg ikke bare vært 15 minutter for sen på jobben (heldigvis fleksitid så "for sen" var det jo ikke).

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 10:00   #24
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sommel og skrik som endte opp i påkledning ute i yttergangen i blokka. Av snuppa, ikke meg.

Gammel 18-10-10, 10:06   #25
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ble litt seint kveld i går, da sønnen min kom for seint hjem fra høst ferie hos pappan sin, ikke var han trøtt og veldig sosial da vi ikke har sett hverandre på en uke.

Men opp om morgningen må man jo. 6.50 står jeg opp, sykler 20 min. Frokosten klar når sønnen min kommer tuslende ned mens jeg sykler. Så har vi spist og vi har syklet til skolen. Handlet etter det og hjemom før jeg syklet på jobb som jeg sitter nå og .... eh.... jobber

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.