|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Våt barnehageunge!
Jepp - for ikke å snakke om når du kaster deg over toåringene, fordi de sitter midt i en søledam og heller vann nedover ryggene på hverandre.
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våt barnehageunge!Reflex regntøy er det som har holdt best hos oss, det andre har fått fort hull. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Våt barnehageunge!Vi bruker hel regndress fra Reflex. Er i alle fall tørrere da enn med 2-delt. Duckboots måtte vi kutte ut når det regnet. Vi hadde de som bare hadde gummi halvt opp, og de er ikke vanntette over føttene i alle fall. Vanlige gummistøvler eller cherox når det er kaldere, men kliss vått. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Våt barnehageunge!Har hatt mye forskjellige regntøy, utedresser etc, men holder ungene på nok så blir de alltids våte både i sko og tøy, det regner jeg som helt normalt og har aldri reagert på vått tøy og sko i pose etter en våt dag i barnehagen og skolen.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Våt barnehageunge!Husk at da finnes to typer Dockboots, vannavstøtande og vanntette. Dei røde/ blå som Obs! selger er kun vannavstøtande t.d. Me har dei vanntette, og lillesøster er som regel kun tørr på føttene.
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Våt barnehageunge!Dock boots holdt ikke tett her heller.
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Våt barnehageunge!Jeg hadde stor tro på regntøyet vi valgte til de to eldste. En sjelden gang var de våte gjennom. Så kom treeren og jeg fant ut at jeg kunne kle henne i hvasomhelst. Hun var gjennomvåt hver dag. Hun tok svømmeknappen i sølepyttene og satt i dem dagen lang. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Sv: Våt barnehageunge!Jeg kjøpte barnevadere til mine "svømmere" og Junior greier å få støvlene våte.
|
![]() |
|
|