|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker den egentlig.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker at det er mørkt, det er så koselig.
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg har ikke noe i mot vinter, men jeg har noe i mot at været skifter sånn. Om det kunne kommet nok snø og det ble liggende, så hadde jeg vært fornøyd.
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker ikke vinteren fordi det er kaldt, mørkt når man reiser på jobb og mørkt når man kommer hjem fra jobb. Jeg hater å kjøre bil på glatta. Livredd for å kjøre av veien :btdt:
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg syns snø er hyggelig, og årstidsskifter er magisk, og hverdagsfrokost i mørket med tente lys og godmusikk er toppen av kransepølsa, og ting er stas og moro.
![]() |
#7 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg elsker begynnelsen på hver årstid og jeg syns det er koselig med den første frosten. Har tatt frem tykke klær og syns det er kos å kle på meg ullkjoler og andre typiske vinterklær. Jeg håper på en skikkelig vinter i Oslo med masse snø og lite slaps. Jul uten snø er bare trist.
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Ja, den første frosten.
![]() |
#9 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Kald, klar vinter er greit. Fra lillejulaften til ut februar. Det er det tullet i for- og etterkant som er drit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker ikke vinteren. Det er kaldt og glatt. Isete ruter og mye snø får ikke meg glad om morgenen akkurat. Jeg er en skikkelig sutrekopp på vinteren.
![]() |
#12 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Det er vått, kaldt og glatte veier. Ungene på jobb skriker i kor fordi de ønsker å gå inn. Spesielt 1åringene. Vi må kle på ungene 3 lag med klær før de skal ut da alle blir levert med bommull innerst selv om vi spør om de kan levere med ull til de som bruker det ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Årstider for meg:
![]() |
#14 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?
Som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg er vestlending bosatt på østlandet og det er hakket bedre her enn "hima", men jeg liker IKKE at det er snø, regn, kaldt, snø, regn kaldt osv, osv. Det kan gjerne være minus 20 grader og snø, men da får det være det. Ikke plutselig pluss 5 og slaps og jævelskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?
Jeg og. Jeg blir bare mere og mere glad i våren for hvert år.
![]() |
#16 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Huff jeg liker ikke vinteren. Snømåking, svære klær, våte klær, kalde tær. Jeg skulle ønske jeg kunne begynne å overvintre i syden jeg også. Om ikke hele vinteren så kanskje i perioden november til februar. Men det er jo helt utopisk. Men etter å ha kjøpt meg Mukluk så håper jeg i hvertfall å slippe kalde tær. Kommer til å BO i dem hele vinteren. Å ta på seg andre sko når det er kuldegrader kommer til å føles naturstridig når en skal ut å vente på et tog som kanskje dukker opp.
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Lage liste:
![]() |
![]() |
#18 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Eg likar alle årstider like godt. Ingen favoritt. Eg syns forrige vinter var fantastisk: masse snø og skikkelig kulde, ned mot minus 25. Eg likar at det er mørkt. Og så likar eg sjølvsagt sommaren også, og alt det der som vanlige dødelige likar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?1. Fordi det fortsatt er høst. Og strengt tatt har vi ikke hatt sommere enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg elsker årstidsskifter. Når det blir vinter, er det fint, men dessverre fryktelig lenge til neste skifte.
![]() |
|
|