|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Kald, klar vinter er greit. Fra lillejulaften til ut februar. Det er det tullet i for- og etterkant som er drit. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Årstider for meg:
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Lage liste:
|
|
|
|
#24 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Eg likar alle årstider like godt. Ingen favoritt. Eg syns forrige vinter var fantastisk: masse snø og skikkelig kulde, ned mot minus 25. Eg likar at det er mørkt. Og så likar eg sjølvsagt sommaren også, og alt det der som vanlige dødelige likar. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?
|
|
|
#27 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?1. Fordi det fortsatt er høst. Og strengt tatt har vi ikke hatt sommere enda. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
kamerat
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg elsker årstidsskifter. Når det blir vinter, er det fint, men dessverre fryktelig lenge til neste skifte.
|
|
|
#29 |
|
saftig
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker vinteren, jeg.
|
|
|
#30 |
|
Skummelt distré...
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker ikke vinteren. Det er kaldt og glatt. Isete ruter og mye snø får ikke meg glad om morgenen akkurat. Jeg er en skikkelig sutrekopp på vinteren.
|
|
|
#31 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?fordi jeg fryser(alle pengene går til vintertøy til ungene, jeg har nesten ingenting)
|
|
|
#32 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Det er for lenge kaldt og mørkt. Det er upraktisk med alle klærne!
|
|
|
|
#33 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Fordi det er kaldt og mørkt. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Originala
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg synes det er PENT med snø og det er morsomt for barna. Men vinteren innebærer også: |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg syns vinter er fint, ute i skogen eller oppe på fjellet. Hjemme vil jeg helst slippe å måke snø, trenge 3 lag med klær og iskald bil og ekle veier.
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker virkelig ikke vinteren. Og det er fordi smerter i ledd og muskler forværres enormt i kulden. Så jeg holder meg inne....Og synest synd på meg selv. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?
Enig.
|
|
|
|
#40 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Med vinteren kommer mørketida. Sola blir borte ett par måneder, og jeg blir forferdelig trett fra medium oktober til medium februar. Ikke noe gøy. |
|
|
|
![]() |
|
|